PIONKI- SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH

PIONKI- SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Radomiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Nie dotyczy
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1331

Rodzaj umowy:
Nie dotyczy

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
Obowiązki:

aktywnym monitorowaniem dostępnych programów dofinansowań (krajowych i UE)

analizą możliwości pozyskania środków pod kątem bieżących i planowanych projektów firmy

przygotowywaniem kompleksowych wniosków o dofinansowanie, w tym studiów wykonalności, biznesplanów i innych wymaganych załączników

nawiązywaniem i utrzymywaniem kontaktów z instytucjami udzielającymi wsparcia (PARP, NCBR, fundusze regionalne itp.)

zarządzaniem procesem aplikacyjnym od początku do końca, w tym rozliczanie projektów i przygotowywanie sprawozdań

Doradztwem wewnętrznym w zakresie możliwości finansowania

Miejsce pracy:
ZAKŁADOWA 7, 26-670 Pionki, powiat: radomski, woj: mazowieckie

Pracodawca:
ROJO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • obsługa komputera - pakiet programów office
  • [Umiejętność 2] : gotowi do podjęcia pierwszej pracy w zawodzie umiejętności pisania i redagowania profesjonalnych dokumentów (wnioski, biznesplany, analizy) [Umiejętność 1] : wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, zarządzanie, prawo lub pokrewne) - mile widziani będą także absolwenci studiów [Inne] : Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia ubezpieczenie grupowe na życie lekcje języków obcych możliwość realnego wpływu na rozwój innowacyjnych projektów szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole nowoczesne narzędzia pracy


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : gotowi do podjęcia pierwszej pracy w zawodzie umiejętności pisania i redagowania profesjonalnych dokumentów (wnioski, biznesplany, analizy) [Umiejętność 1] : wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: ekonomia, finanse, zarządzanie, prawo lub pokrewne) - mile widziani będą także absolwenci studiów [Inne] : Oferujemy: stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia ubezpieczenie grupowe na życie lekcje języków obcych możliwość realnego wpływu na rozwój innowacyjnych projektów szkolenia i możliwości rozwoju zawodowego przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole nowoczesne narzędzia pracy

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Dorota Stępień

Nr telefonu:
722220055

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 23.07.2025, 22:45
ID ogłoszenia: 267318
Udostępnij:
Dodano: 23.07.2025, 22:45
ID ogłoszenia: 267318

Zobacz inne oferty

Nowe

LAKIERNIK

4 666 PLNbrutto
Nowe
Sądecki Urząd Pracy
Nowy Sącz
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 sekundę temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Sądecki Urząd Pracy
Nowy Sącz
4 666 PLNbrutto
Dodano: 1 sekundę temu
52,20 PLNbrutto
Nowe
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Kraków
52,20 PLNbrutto
Dodano: 1 sekundę temu
7 990 - 9 680 PLNbrutto
Nowe
Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Kraków
7 990 - 9 680 PLNbrutto
Dodano: 1 sekundę temu
8 000 - 12 000 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Brzesko
8 000 - 12 000 PLNbrutto
Dodano: 1 sekundę temu
Do góry