StPr/25/1721
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. rozpisywanie sesji;
2. protokołowanie rozpraw i posiedzeń sądowych;
3. obsługa referatu sędziego;
4. wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych;
5. wykonywanie zarządzeń oraz poleceń służbowych.
Miejsce pracy:
Żołnierzy I AWP 16, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Pracodawca:
Sąd Rejonowy w Chełmie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu, Biegła znajomość pakietu Office
- PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA WRAZ Z NIEZBĘDNYMI ZAŁĄCZNIKAMI ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://www.chelm.sr.gov.pl/src/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/26607,Ogloszenie-o-naborze-na-zastepstwo-pracownika-zatrudnionego-na-stanowisku-wspoma.html . Dyrektor Sądu Rejonowego w Chełmie w dniu 9 września 2025r. organizuje nabór na zastępstwo pracownika zatrudnionego na stanowisku wspomagającym pion orzeczniczy w okresie jego usprawiedliwionej nieobecności. Nabór zarejestrowany jest pod numerem Adm.1101.7.2025 Nabór może zostać anulowany w każdym czasie, bez podania przyczyny. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Sądzie Rejonowym w Chełmie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%. Do obsadzenia : 1 etat ; Stanowisko - po. protokolanta; Wymiar etatu- w pełnym wymiarze czasu pracy; miejsce wykonywania pracy: Chełm. Zakres wykonywanych zadań : 1. rozpisywanie sesji; 2. protokołowanie rozpraw i posiedzeń sądowych; 3. obsługa referatu sędziego; 4. wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych; 5. wykonywanie zarządzeń oraz poleceń służbowych. Od kandydatów wymagamy spełnienia niezbędnych warunków. O nabór na zastępstwo pracownika, może ubiegać się osoba : 1. która ma pełną zdolność do czynności prawnych; 2. o nieposzlakowanej opinii; 3. która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; 4. przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; 5. posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku; 6. wykształcenie co najmniej średnie (zdany egzamin maturalny). Wymagania dodatkowe /preferowane/: 1. znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym (znajomości edytora tekstowego Word lub Open Office); 2. biegła umiejętność pisania na komputerze (mile widziana umiejętność pisania bezwzrokowego); 3. komunikatywność; 4. odporność na stres; 5. umiejętność pracy w zespole; 6. umiejętność sprawnej organizacji pracy. Wymagane dokumenty /własnoręcznie podpisane/ poz. 1,2,3, 6, 7,8, 9,11: 1. list motywacyjny; 2. kwestionariusz osobowy; 3. curriculum vitae; 4. kserokopia świadectwa maturalnego lub innego dokumentu potwierdzającego wykształcenie; 5. kserokopia dodatkowych uprawnień, ukończonych kursów; 6. oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; (załącznik do ogłoszenia), 7. oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych, (załącznik do ogłoszenia), 8. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, (załącznik do ogłoszenia), 9. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku w Sądzie Rejonowym w Chełmie; (załącznik do ogłoszenia), 10. referencje, opinie z dotychczasowych miejsc pracy w miarę posiadania; 11. oświadczenie o wrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, po zapoznaniu się klauzulą informacyjną. (załącznik do ogłoszenia). Dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem Nabór Adm.1101.7.2025 w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Chełmie, ul. Al. Żołnierzy I AWP 16, pokój nr 51, 52 , lub przesyłać pocztą (data stempla pocztowego)w terminie do dnia 19 września 2025r. Dokumenty złożone lub przesłane po w/w terminie nie podlegają zwrotowi. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Termin naboru zostanie podany na stronie internetowej wraz z listą osób dopuszczonych. Nabór przeprowadzany będzie w trzech etapach przez komisję powołaną przez Dyrektora Sądu Rejonowego w Chełmie. I etap-wstępna weryfikacja zgłoszeń pod względem wymogów formalnych II etap-praktyczny sprawdzian umiejętności III etap-rozmowa kwalifikacyjna. Informacja o przejściu kandydata do następnego etapu umieszczana będzie na stronie internetowej Sądu www.chelm.sr.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Sądu przy ul. Al. Żołnierzy I AWP16. Imię i nazwisko kandydata wybranego na stanowisko, na które przeprowadzany jest nabór, podane zostanie do publicznej wiadomości na stronie BIP Sądu oraz tablicy ogłoszeń w budynku Sądu przy ul. Żołnierzy I AWP 16 w Chełmie. Spośród osób, które przejdą wszystkie etapy naboru, a nie zostaną wybrane na stanowisko, na które przeprowadzony jest nabór komisja wyłoni listę rezerwową na wypadek zatrudnienia większej liczby osób lub rezygnacji kandydata. Informacja o wpisaniu na listę rezerwową zostanie podana na stronie BIP i tablicy ogłoszeń Sądu Rejonowego w Chełmie.
Inne wymagania:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA WRAZ Z NIEZBĘDNYMI ZAŁĄCZNIKAMI ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://www.chelm.sr.gov.pl/src/dzialalnosc-sadu/praca-w-sadzie/26607,Ogloszenie-o-naborze-na-zastepstwo-pracownika-zatrudnionego-na-stanowisku-wspoma.html . Dyrektor Sądu Rejonowego w Chełmie w dniu 9 września 2025r. organizuje nabór na zastępstwo pracownika zatrudnionego na stanowisku wspomagającym pion orzeczniczy w okresie jego usprawiedliwionej nieobecności. Nabór zarejestrowany jest pod numerem Adm.1101.7.2025 Nabór może zostać anulowany w każdym czasie, bez podania przyczyny. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Sądzie Rejonowym w Chełmie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%. Do obsadzenia : 1 etat ; Stanowisko - po. protokolanta; Wymiar etatu- w pełnym wymiarze czasu pracy; miejsce wykonywania pracy: Chełm. Zakres wykonywanych zadań : 1. rozpisywanie sesji; 2. protokołowanie rozpraw i posiedzeń sądowych; 3. obsługa referatu sędziego; 4. wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem akt sądowych; 5. wykonywanie zarządzeń oraz poleceń służbowych. Od kandydatów wymagamy spełnienia niezbędnych warunków. O nabór na zastępstwo pracownika, może ubiegać się osoba : 1. która ma pełną zdolność do czynności prawnych; 2. o nieposzlakowanej opinii; 3. która nie była karana za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe; 4. przeciwko której nie jest prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; 5. posiadająca stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku; 6. wykształcenie co najmniej średnie (zdany egzamin maturalny). Wymagania dodatkowe /preferowane/: 1. znajomość techniki pracy biurowej, w tym umiejętność posługiwania się sprzętem komputerowym (znajomości edytora tekstowego Word lub Open Office); 2. biegła umiejętność pisania na komputerze (mile widziana umiejętność pisania bezwzrokowego); 3. komunikatywność; 4. odporność na stres; 5. umiejętność pracy w zespole; 6. umiejętność sprawnej organizacji pracy. Wymagane dokumenty /własnoręcznie podpisane/ poz. 1,2,3, 6, 7,8, 9,11: 1. list motywacyjny; 2. kwestionariusz osobowy; 3. curriculum vitae; 4. kserokopia świadectwa maturalnego lub innego dokumentu potwierdzającego wykształcenie; 5. kserokopia dodatkowych uprawnień, ukończonych kursów; 6. oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; (załącznik do ogłoszenia), 7. oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych, (załącznik do ogłoszenia), 8. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, (załącznik do ogłoszenia), 9. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku w Sądzie Rejonowym w Chełmie; (załącznik do ogłoszenia), 10. referencje, opinie z dotychczasowych miejsc pracy w miarę posiadania; 11. oświadczenie o wrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, po zapoznaniu się klauzulą informacyjną. (załącznik do ogłoszenia). Dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem Nabór Adm.1101.7.2025 w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Chełmie, ul. Al. Żołnierzy I AWP 16, pokój nr 51, 52 , lub przesyłać pocztą (data stempla pocztowego)w terminie do dnia 19 września 2025r. Dokumenty złożone lub przesłane po w/w terminie nie podlegają zwrotowi. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Termin naboru zostanie podany na stronie internetowej wraz z listą osób dopuszczonych. Nabór przeprowadzany będzie w trzech etapach przez komisję powołaną przez Dyrektora Sądu Rejonowego w Chełmie. I etap-wstępna weryfikacja zgłoszeń pod względem wymogów formalnych II etap-praktyczny sprawdzian umiejętności III etap-rozmowa kwalifikacyjna. Informacja o przejściu kandydata do następnego etapu umieszczana będzie na stronie internetowej Sądu www.chelm.sr.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń w budynku Sądu przy ul. Al. Żołnierzy I AWP16. Imię i nazwisko kandydata wybranego na stanowisko, na które przeprowadzany jest nabór, podane zostanie do publicznej wiadomości na stronie BIP Sądu oraz tablicy ogłoszeń w budynku Sądu przy ul. Żołnierzy I AWP 16 w Chełmie. Spośród osób, które przejdą wszystkie etapy naboru, a nie zostaną wybrane na stanowisko, na które przeprowadzony jest nabór komisja wyłoni listę rezerwową na wypadek zatrudnienia większej liczby osób lub rezygnacji kandydata. Informacja o wpisaniu na listę rezerwową zostanie podana na stronie BIP i tablicy ogłoszeń Sądu Rejonowego w Chełmie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
825622552
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty /własnoręcznie podpisane/ poz. 1,2,3, 6, 7,8, 9,11: 1. list motywacyjny; 2. kwestionariusz osobowy; 3. curriculum vitae; 4. kserokopia świadectwa maturalnego lub innego dokumentu potwierdzającego wykształcenie; 5. kserokopia dodatkowych uprawnień, ukończonych kursów; 6. oświadczenie kandydata, że nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe; (załącznik do ogłoszenia), 7. oświadczenie o posiadanej pełnej zdolności do czynności prawnych, (załącznik do ogłoszenia), 8. oświadczenie o niekaralności za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, (załącznik do ogłoszenia), 9. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na w/w stanowisku w Sądzie Rejonowym w Chełmie; (załącznik do ogłoszenia), 10. referencje, opinie z dotychczasowych miejsc pracy w miarę posiadania; 11. oświadczenie o wrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji, po zapoznaniu się klauzulą informacyjną. (załącznik do ogłoszenia). Dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem Nabór Adm.1101.7.2025 w Oddziale Administracyjnym Sądu Rejonowego w Chełmie, ul. Al. Żołnierzy I AWP 16, pokój nr 51, 52 ,lub przesyłać pocztą (data stempla pocztowego)w terminie do dnia 19 września 2025r. Dokumenty złożone lub przesłane po w/w terminie nie podlegają zwrotowi. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon