POD/INSPEKTOR/STARSZY SPECJALISTA W DZIALE EKSPLOATACJI DRÓG

POD/INSPEKTOR/STARSZY SPECJALISTA W DZIALE EKSPLOATACJI DRÓG

Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
6 500 - 8 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0940

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 500 do 8 000 PLN
wynagrodzenie zasadnicze 6500,00-8000 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji, doświadczenia i stażu pracy

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku ds. eksploatacji dróg
1) bieżąca kontrola stanu technicznego ulic, urządzeń drogowych i mostowych ( objazdy ).
2) udział w przygotowaniu umów o wykonawstwo, zlecanie robót i usług ich nadzorowanie, rozliczanie i odbiory (w tym gwarancyjne).
3) udział w postępowaniach przetargowych.
4) przygotowanie dokumentów niezbędnych do spełnienia wymagań określonych w Prawie Budowlanym i Ustawie o Ochronie Środowiska koniecznych do prowadzenia robót.
5) udział w przekazywaniu placów budów i odbiorach (w tym gwarancyjnych) instytucji współpracujących z Zarządem i realizujących roboty w pasie drogowym.
6) prowadzenie wymaganej sprawozdawczości.
7) wykonywanie innych poleceń przełożonych.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku ds. inwestycji
1) przygotowywanie wniosków o wydanie decyzji i uzgodnień niezbędnych do realizacji inwestycji,
2) przygotowywanie zleceń, zlecenia i odbiory dokumentacji technicznej w oparciu o wytyczne projektowe Działu Uzgodnień i Rozwoju,
3) przygotowywanie wniosków o wydanie zezwoleń na realizację inwestycji i zadań remontowych,
4) przygotowywanie umów o wykonawstwo, zlecanie robót i usług, ich nadzorowanie, rozliczanie i odbiory (w tym gwarancyjne),
5) przygotowanie dokumentów niezbędnych do zakończenia robót, uzyskania prawa do użytkowania i eksploatacji,
6) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przejęcia inwestycji na majątek ZDiT,
7) udział w przekazywaniu placów budów i odbiorach (w tym gwarancyjnych) inwestycji i zadań remontowych realizowanych przez Dział,
8) Wnioskowanie i opiniowanie rozwiązań techniczno-organizacyjnych dotyczących realizowanych przez dział zadań.
9) udział w przetargach, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, w tym wniosków o wszczęcie postępowania.
10) prowadzenie wymaganej sprawozdawczości.
11) przygotowywanie dokumentacji do archiwum zgodnie z przepisami kancelaryjno-archiwalnymi.
12) wykonywanie innych poleceń przełożonego.


Miejsce pracy:
Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która: - posiada obywatelstwo polskie, - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnianie na stanowisku urzędniczym, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - cieszy się nieposzlakowaną opinią, - wykształcenie wyższe techniczne w zakresie drogowym, budowlanym inżynierii środowiska lub pokrewnym, - minimum roczne doświadczenie zawodowe potwierdzone dokumentami w zakresie pokrewnym do zadań określonych na w/w stanowisku. - staż pracy: w przypadku podinspektora 2 lata, inspektora-4 lata, starszego specjalisty -5 lat - prawo jazdy kategorii B, Wymagania dodatkowe (pożądane): - znajomość regulacji prawnych: ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, - znajomość przebiegu procesu inwestycyjnego, - ogólna znajomość zasad kosztorysowania, - umiejętność analizowania dokumentacji technicznej, - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, - umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office, - umiejętność organizacji pracy, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność zarządzania czasem pracy i pracą pod presją czasu , umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej, odporność na stres i trudnego klienta.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: Pracownikiem zatrudnionym na tym stanowisku może być osoba, która: - posiada obywatelstwo polskie, - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnianie na stanowisku urzędniczym, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - cieszy się nieposzlakowaną opinią, - wykształcenie wyższe techniczne w zakresie drogowym, budowlanym inżynierii środowiska lub pokrewnym, - minimum roczne doświadczenie zawodowe potwierdzone dokumentami w zakresie pokrewnym do zadań określonych na w/w stanowisku. - staż pracy: w przypadku podinspektora 2 lata, inspektora-4 lata, starszego specjalisty -5 lat - prawo jazdy kategorii B, Wymagania dodatkowe (pożądane): - znajomość regulacji prawnych: ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy prawo budowlane, rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, - znajomość przebiegu procesu inwestycyjnego, - ogólna znajomość zasad kosztorysowania, - umiejętność analizowania dokumentacji technicznej, - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, - umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietu MS Office, - umiejętność organizacji pracy, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność zarządzania czasem pracy i pracą pod presją czasu , umiejętność analitycznego myślenia, umiejętność komunikacji werbalnej i pisemnej, odporność na stres i trudnego klienta.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Alina Góral

Nr telefonu:
943118060

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca na czas określony: 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony, praca w godz. 7:00 -15:00, wynagrodzenie zasadnicze 6500,00-8000 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji, doświadczenia i stażu pracy, szczegółowe informacje w sprawie zatrudnienia i sposobu złożenia dokumentów znajdują się pod adresem https://zdit-koszalin.pl/praca/

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta
Dodano: 11.06.2025, 05:20
ID ogłoszenia: 236431
Udostępnij:
Dodano: 11.06.2025, 05:20
ID ogłoszenia: 236431

Zobacz inne oferty

4 666 złbrutto
Nowe
Płock
4 666 złbrutto
Dodano: 15 min temu
4 666 złbrutto
Nowe
Płock
4 666 złbrutto
Dodano: 15 min temu
Nowe

PIEKARZ

6 000 - 8 000 złbrutto
Nowe
Rumia
6 000 - 8 000 złbrutto
Dodano: 15 min temu
4 666 złbrutto
Nowe
Pleszew
4 666 złbrutto
Dodano: 15 min temu
4 666 złbrutto
Nowe
MPiPS - PGP
Pruszków
4 666 złbrutto
Dodano: 15 min temu
Do góry