StPr/25/0431
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 940 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zakres głównych obowiązków na danym stanowisku:
1. Obsługa modułów REKORD Rejestr opłat, Pas drogowy, Faktury.
2. Prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących wydawania zezwoleń w celu umieszczenia
urządzeń w pasach drogowych, umieszczenia obiektów handlowych, reklam oraz prowadzenie robót
awaryjnych.
3. Prowadzenie rejestrów w zakresie realizowanych zadań.
4. Sporządzanie umów użyczenia pasa drogowego.
5. Dokonywanie kontroli robót w pasie drogowym oraz obiektów handlowych i reklam na podstawie
wydawanych decyzji.
6. Księgowanie decyzji administracyjnych.
2. Zakres odpowiedzialności:
1. Odpowiedzialność za prawidłowość, skuteczność i efekty podejmowanych działań na zajmowanym
stanowisku.
2. Odpowiedzialność pracownicza wynikająca z przepisów ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu
pracy i innych ustaw oraz aktów wykonawczych, określających obowiązki pracownicze
Godziny pracy: 7.30-17.00; 7.30-15.30, 7.30-14.00. Umowa o prace na czas określony 5 miesiecy
Szczegółowe informacje zamieszczone sa na stronie : https://bip.myslowice.pl/pliki/myslowice/zalaczniki/4986/ogloszenie-o-naborze-podinspektor-w-zespole-administracji-drogowej-w-wydziale-infrastruktury-mi.pdf
Miejsce pracy:
Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta MYSŁOWICE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe 4-letnie
- zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
- Prawo jazdy kat. B
- 3. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. 2. Minimum 3 - letni staż pracy - praca na podstawie umowy o pracę (w przypadku posiadania wykształcenia średniego). 3. Prawo jazdy kat. B. 4. Umiejętność obsługi programów komputerowych (Word, Excel) w stopniu dobrym. 5. Umiejętność redagowania pism urzędowych. 6. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 8. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). 9. Nieposzlakowana opinia. 10. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw: a) o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, b) Kodeks postępowania administracyjnego, c) o finansach publicznych, d) o pracownikach samorządowych, e) Prawo o ruchu drogowym. 4. Wymagania dodatkowe: 1. Doświadczenie na podobnym stanowisku. 2. Znajomość procedur urzędowych. 3. Umiejętność pracy w zespole. 5. Pożądane cechy charakteru 1. Odporność na stres. 2. Komunikatywność. 3. Odpowiedzialność. 4. Zaangażowanie.
Inne wymagania:
3. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. 2. Minimum 3 - letni staż pracy - praca na podstawie umowy o pracę (w przypadku posiadania wykształcenia średniego). 3. Prawo jazdy kat. B. 4. Umiejętność obsługi programów komputerowych (Word, Excel) w stopniu dobrym. 5. Umiejętność redagowania pism urzędowych. 6. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 8. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). 9. Nieposzlakowana opinia. 10. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw: a) o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, b) Kodeks postępowania administracyjnego, c) o finansach publicznych, d) o pracownikach samorządowych, e) Prawo o ruchu drogowym. 4. Wymagania dodatkowe: 1. Doświadczenie na podobnym stanowisku. 2. Znajomość procedur urzędowych. 3. Umiejętność pracy w zespole. 5. Pożądane cechy charakteru 1. Odporność na stres. 2. Komunikatywność. 3. Odpowiedzialność. 4. Zaangażowanie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
32 317 13 19
Wymagane dokumenty:
8. Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny. 2. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie. 3. Kopia dokumentów potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy). 4. Kopia dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (jeżeli są wymagane). 5. Kwesonariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. 7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 9. Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty aplikacyjne należy składać: do 22.10.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Podinspektora w Zespole Administracji Drogowej w Wydziale Infrastruktury Miejskiej": - osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach lub - drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon