StPr/25/1612
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
1) Przyjmowanie oraz kompletowanie dokumentacji w zakresie należności publicznoprawnych,
2) Zakładanie kartotek dłużników,
3) Obsługa elektronicznego systemu obiegu dokumentów i przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt,
4) Terminowe podejmowanie czynności zmierzających dok zastosowania środków egzekucyjnych, takich jak upomnienia oraz tytuły wykonawcze w zakresie należności niepodatkowych,
5) Prowadzenie ewidencji tytułów wykonawczych, monitorowanie spłaty zadłużenia oraz aktualizacja wystawionych tytułów wykonawczych,
6) Przygotowywanie dokumentacji w zakresie ulg w spłacie należności.
Miejsce pracy:
Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Znajomość pakietu Microsoft Office
- 1. Wykształcenie wyższe, albo średnie i 3 lata stażu pracy (staż pracy niezbędny w przypadku wykształcenia średniego), 2. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i finansów publicznych i ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, 3. Umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office), 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. Nieposzlakowana opinia, 7. Obywatelstwo polskie. WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE: 1. Staż pracy w administracji publicznej, 2. Doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z windykacją należności, 3. Wiedza z zakresu egzekucji należności cywilno prawnych oraz postępowania egzekucyjnego w administracji, 4. Doświadczenie w zakresie obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów, 5. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, komunikatywność.
Inne wymagania:
1. Wykształcenie wyższe, albo średnie i 3 lata stażu pracy (staż pracy niezbędny w przypadku wykształcenia średniego), 2. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i finansów publicznych i ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, 3. Umiejętność biegłej obsługi komputera (pakiet MS Office), 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5. Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. Nieposzlakowana opinia, 7. Obywatelstwo polskie. WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE DODATKOWE: 1. Staż pracy w administracji publicznej, 2. Doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z windykacją należności, 3. Wiedza z zakresu egzekucji należności cywilno prawnych oraz postępowania egzekucyjnego w administracji, 4. Doświadczenie w zakresie obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów, 5. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, rzetelność, dokładność, komunikatywność.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
WYMAGANE DOKUMENTY (zgodnie z art. 22. KP): 1. CV, 2. List motywacyjny, 3. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (w przypadku wykształcenia wyższego) oraz kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (w przypadku wykształcenia średniego), 4. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 5. Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - w terminie do 16.06.2025, Termin: zgłoszenia e-mail