StPr/25/0193
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
zarządzanie kryzysowe, sprawy wojskowe i obrony cywilnej, zadania związane z obsługą Biura Rady Miejskiej
Miejsce pracy:
Piastowska 1, 58-260 Bielawa, powiat: dzierżoniowski, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B, obsługa komputera i urządzeń biurowych
- [Umiejętność 1] : łatwośc nawiązywania kontaktów, selekcja informacji, praca w zespole, korzystanie z przepisów prawa, odporność na stres [Inne] : doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzonym naborem
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : łatwośc nawiązywania kontaktów, selekcja informacji, praca w zespole, korzystanie z przepisów prawa, odporność na stres [Inne] : doświadczenie na stanowisku związanym z prowadzonym naborem
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Wioletta Polańska
Nr telefonu:
748328712
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail