PODINSPEKTOR

PODINSPEKTOR

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 6 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1864

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 500 PLN
brutto

Zakres obowiązków:
1) Prowadzenie rachunkowości budżetu Powiatu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami,
2) Opracowywanie i sporządzanie sprawozdawczości budżetowej i finansowej, przygotowywanie projektu sprawozdania z wykonania budżetu oraz oceny realizacji wykorzystania środków finansowych,
3) Przygotowywanie dokumentacji do archiwum zakładowego zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt,
4) Kontrola wykonania planów finansowych jednostek podległych Powiatowi,
5) Dokonywanie analiz wykonania budżetu i planów finansowych jednostek podległych Powiatowi.

Miejsce pracy:
Jackowskiego 18, 60-509 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W POZNANIU

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące
  • Biegła znajomość pakietu Office
  • WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE: 1.Wykształcenie wyższe, albo średnie i 3 lata stażu pracy (staż pracy niezbędny w przypadku wykształcenia średniego), 2.Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i finansów publicznych, 3.Znajomość klasyfikacji budżetowej, 4.Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), 5.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 6.Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7.Nieposzlakowana opinia, 8.Obywatelstwo polskie. Wymagania dodatkowe: 1.Staż pracy w administracji publicznej, 2.Doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z księgowością jednostek samorządu terytorialnego, 3.Wiedza z zakresu sprawozdawczości budżetowej i obsługi programu Besti@, 4.Doświadczenie w zakresie obsługi ektronicznego systemu obiegu dokumentów, 5.Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność 6.Odpowiedzialność, rzetelność, dokładność


Inne wymagania:
WYMAGANIA KWALIFIKACYJNE NIEZBĘDNE: 1.Wykształcenie wyższe, albo średnie i 3 lata stażu pracy (staż pracy niezbędny w przypadku wykształcenia średniego), 2.Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości i finansów publicznych, 3.Znajomość klasyfikacji budżetowej, 4.Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office), 5.Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 6.Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 7.Nieposzlakowana opinia, 8.Obywatelstwo polskie. Wymagania dodatkowe: 1.Staż pracy w administracji publicznej, 2.Doświadczenie zawodowe na stanowiskach związanych z księgowością jednostek samorządu terytorialnego, 3.Wiedza z zakresu sprawozdawczości budżetowej i obsługi programu Besti@, 4.Doświadczenie w zakresie obsługi ektronicznego systemu obiegu dokumentów, 5.Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność 6.Odpowiedzialność, rzetelność, dokładność

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1.CV, 2.List motywacyjny, 3.Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie (w przypadku wykształcenia wyższego) oraz kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodowe (w przypadku wykształcenia średniego), 4.Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 5.Oświadczenie o posiadaniu pełni praw publicznych i niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://www.bip.powiat.poznan.pl/1652,nabor-na-stanowiska-urzednicze
Dodano: 12.07.2025, 05:43
ID ogłoszenia: 261880
Udostępnij:
Dodano: 12.07.2025, 05:43
ID ogłoszenia: 261880

Zobacz inne oferty

Do góry