StPr/25/0658
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, w tym m.in.: weryfikacja wniosków o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych składanych przez Referaty merytoryczne Urzędu, sporządzanie zarządzeń w sprawie powołania komisji przetargowych, sporządzanie dokumentacji przetargowych, rejestrowanie i prowadzenie postępowań na platformie Urzędu Zamówień Publicznych e-Zamówienia,, rejestrowanie postępowań w rejestrze prowadzonym w Referacie Zamówień Publicznych, sporządzanie i publikowanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych, sporządzanie i przekazywanie ogłoszeń do publikacji Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, publikowanie postępowań w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Starachowicach, otwieranie i sprawdzanie ofert.
Miejsce pracy:
RADOMSKA 45, 27-200 Starachowice, powiat: starachowicki, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Starachowicach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- biegła obsługa programów komputerowych; umiejetność pracy samodzielnej i w zespole; rzetelność, dokładność i systematyczność, komunikatywność i wysoka kultura osobista, , obsługa komputera - pakiet programów office
- [Umiejętność 2] : znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Kodeks cywilny, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy KPA [Umiejętność 1] : pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, [Inne] : Wymagania dodatkowe - doświadczenie zawodowe: 3 lata stażu pracy, doświadczenie zawodowe związane z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, posiadanie obywatelstwa polskiego, poczucie odpowiedzialności za pracę i staranność w jej wykonywaniu, komunikatywność i odporność na stres, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy Kodeks cywilny, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy KPA [Umiejętność 1] : pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, [Inne] : Wymagania dodatkowe - doświadczenie zawodowe: 3 lata stażu pracy, doświadczenie zawodowe związane z przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, posiadanie obywatelstwa polskiego, poczucie odpowiedzialności za pracę i staranność w jej wykonywaniu, komunikatywność i odporność na stres, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Walendziak
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście