To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Inne Starachowice
PODINSPEKTOR

PODINSPEKTOR

Powiatowy Urząd Pracy w Starachowicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0699

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN

Zakres obowiązków:
1. Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych, w tym m.in.: weryfikacja wniosków o przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych składanych przez Referaty merytoryczne Urzędu, sporządzanie zarządzeń w sprawie powołania komisji przetargowych, sporządzanie dokumentacji przetargowych, rejestrowanie i prowadzenie postępowań na platformie Urzędu Zamówień Publicznych e-Zamówienia, rejestrowanie postępowań w rejestrze prowadzonym w Referacie Zamówień Publicznych, sporządzanie i publikowanie ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych, sporządzanie i przekazywanie ogłoszeń do publikacji Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, publikowanie postępowań w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Starachowicach.

Miejsce pracy:
Radomska 45, 27-200 Starachowice, powiat: starachowicki, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Starachowicach

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • dobra organizacja pracy oraz umiejętność planowania zadań, samodzielność , bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel)
  • [Inne] : Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, biegła znajomość oprogramowania komputerowego stosowanego w pracy biurowej, znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny,o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego. Wymagania dodatkowe - 3 lata stażu pracy


Inne wymagania:
[Inne] : Wymagania konieczne: wykształcenie wyższe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, biegła znajomość oprogramowania komputerowego stosowanego w pracy biurowej, znajomość przepisów prawa z zakresu ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny,o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego. Wymagania dodatkowe - 3 lata stażu pracy

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Katarzyna Walendziak

Nr telefonu:
413221051

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 28.08.2025, 05:09
ID ogłoszenia: 301513
Udostępnij:
Dodano: 28.08.2025, 05:09
ID ogłoszenia: 301513

Zobacz inne oferty

Do góry