StPr/25/0326
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres zadań, obowiązków i odpowiedzialności wykonywanych na stanowisku:
1) uzgadnianie planów zagospodarowania przestrzennego;
2) wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego i nadzór nad ich wykonaniem;
3) prowadzenie gospodarki gruntami w pasie drogowym;
4) współpraca z podmiotami gospodarczymi oraz organami administracji państwowej i
samorządowej w zakresie ochrony i utrzymania dróg oraz granic pasa drogowego;
5) uzgadnianie dokumentacji projektowej w zakresie lokalizacji sieci i przyłączy w pasie
drogowym;
6) uzgadnianie dokumentacji projektowej, opiniowanie projektów dotyczących
lokalizacji zjazdów;
7) uzgadnianie projektów odtworzenia nawierzchni;
8) udział w naradach koordynacyjnych;
9) pełnienie dyżurów związanych z zimowym utrzymania dróg przez powiat;
10) wykonywanie innych zlecanych przez przełożonego czynności związanych z
zajmowanym stanowiskiem i posiadanymi kwalifikacjami.
Szczegóły zakres zadań zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stronie BIP starostwa powiatowego w Jaworze:
www.spjawor-bip.pbox.pl (OSO.2110.4.2025)
Miejsce pracy:
Wrocławska 26, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Jaworze
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym, na które ogłoszony został nabór, może być osoba, która: 1) jest obywatelem polskim; 2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) cieszy się nieposzlakowaną opinią; 5) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, tj.: a) posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na danym stanowisku oraz co najmniej 3 letni staż pracy (w latach). Ponadto (wymagania dodatkowe): 1) znajomość przepisów prawa i zagadnień dotyczących ustawy o drogach publicznych, dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych, kontroli zarządczej, instrukcji kancelaryjnej, Kodeksu postępowania administracyjnego; 2) znajomość przepisów prawa i zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu powiatowego i Starostwa Powiatowego w Jaworze; 3) znajomość i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów prawa z zakresu zadań realizowanych na stanowisku; 4) posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami kat. B; 5) praktyczna znajomość obsługi komputera oraz programów MS Office (Word, Excel) 6) umiejętności: interpersonalne, planowania i organizacji pracy, pracy w zespole, analizy dokumentów, interpretacji i stosowania przepisów prawa, logicznego i samodzielnego myślenia, efektywnego działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu; 7) predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, kreatywność, umiejętności organizacyjne, nastawienie na samodoskonalenie zawodowe, samodzielność, zaangażowanie, dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność, uczciwość i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Szczegóły warunków zatrudnienia zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stronie BIP starostwa powiatowego w Jaworze: www.spjawor-bip.pbox.pl (OSO.2110.4.2025)
Inne wymagania:
Pracownikiem samorządowym zatrudnionym na stanowisku urzędniczym, na które ogłoszony został nabór, może być osoba, która: 1) jest obywatelem polskim; 2) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; 3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4) cieszy się nieposzlakowaną opinią; 5) posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, tj.: a) posiada co najmniej wykształcenie średnie lub średnie branżowe o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na danym stanowisku oraz co najmniej 3 letni staż pracy (w latach). Ponadto (wymagania dodatkowe): 1) znajomość przepisów prawa i zagadnień dotyczących ustawy o drogach publicznych, dostępu do informacji publicznej, ochrony danych osobowych, ochrony informacji niejawnych, kontroli zarządczej, instrukcji kancelaryjnej, Kodeksu postępowania administracyjnego; 2) znajomość przepisów prawa i zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu powiatowego i Starostwa Powiatowego w Jaworze; 3) znajomość i umiejętność stosowania odpowiednich przepisów prawa z zakresu zadań realizowanych na stanowisku; 4) posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami kat. B; 5) praktyczna znajomość obsługi komputera oraz programów MS Office (Word, Excel) 6) umiejętności: interpersonalne, planowania i organizacji pracy, pracy w zespole, analizy dokumentów, interpretacji i stosowania przepisów prawa, logicznego i samodzielnego myślenia, efektywnego działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu; 7) predyspozycje osobowościowe: wysoka kultura osobista, kreatywność, umiejętności organizacyjne, nastawienie na samodoskonalenie zawodowe, samodzielność, zaangażowanie, dyspozycyjność, komunikatywność, odpowiedzialność, uczciwość i rzetelność w wykonywaniu obowiązków służbowych. Szczegóły warunków zatrudnienia zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stronie BIP starostwa powiatowego w Jaworze: www.spjawor-bip.pbox.pl (OSO.2110.4.2025)
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia zgodnie z ogłoszeniem o naborze na stronie BIP starostwa powiatowego w Jaworze: www.spjawor-bip.pbox.pl (OSO.2110.4.2025)
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście