StPr/25/0503
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 140 PLN
Zakres obowiązków:
a) obsługa finansowo - księgowa zadań realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miedźnej z siedzibą w Woli,
b) prowadzenie księgowości w zakresie środków pieniężnych, rachunków bankowych, rozrachunków i funduszy w systemie finansowo-księgowym ( FK)
c) obsługa programu informatycznego finansowo-księgowego,
d) przygotowywanie dokumentów księgowych dla celów ewidencji księgowych i sprawozdawczości,
e) uzgadnianie wydatków pomiędzy systemem FK a systemami informatycznymi: Świadczenia Rodzinne i Pomost,
f) prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków budżetowych na podstawie danych otrzymanych z działów merytorycznych i wynikających z umów, faktur.
g) sprawdzanie i zatwierdzanie pod względem merytorycznym faktur, rachunków, poleceń zapłaty,
h) dekretacja faktur
Praca na czas określony: ponad rok
Godzina zakończenia pracy: 15:30
Miejsce pracy:
Poprzeczna 1, 43-225 Wola, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Pracodawca:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miedźnej z siedzibą w Woli
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wspomaganie obsługi procesów księgowych, Bardzo dobra znajomość Word i Excell, biegła obsługa komputera, Microsoft Office
- Wymagania niezbędne na wskazanym stanowisku pracy: 1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego państwa, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4) Nieposzlakowana opinia. 5) Spełnienie przynajmniej jednego z poniższych punktów dotyczących wykształcenia: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości. 6) znajomość przepisów prawa z zakresu : a) administracji samorządowej, finansów publicznych i rachunkowości, b) księgowości samorządowych jednostek budżetowych, c) klasyfikacji dochodów i wydatków budżetowych, d) prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych. 7) biegła obsługa komputera ( WORD,EXCEL, Internet, poczta elektroniczna). Dodatkowe wymagania: a) gotowość podjęcia pracy od zaraz b) znajomość programów finansowo-księgowych, c) staż pracy w księgowości w jednostkach sektora publicznego, d) umiejętność pracy w zespole, e) komunikatywność, f) kreatywność i innowacyjność, g) operatywność i umiejętność sprawnego wykonywania zadań, h) staranność, rzetelność, sumienność, i) odpowiedzialność, systematyczność, j) umiejętność dobrej organizacji pracy, k) dyspozycyjność, l) zdolność analitycznego myślenia, m) doświadczenie w pracy w księgowości.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne na wskazanym stanowisku pracy: 1) obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego państwa, pod warunkiem posiadania znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 3) Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4) Nieposzlakowana opinia. 5) Spełnienie przynajmniej jednego z poniższych punktów dotyczących wykształcenia: a) ukończyła ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3-letnią praktykę w księgowości, b) ukończyła średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6-letnią praktykę w księgowości. 6) znajomość przepisów prawa z zakresu : a) administracji samorządowej, finansów publicznych i rachunkowości, b) księgowości samorządowych jednostek budżetowych, c) klasyfikacji dochodów i wydatków budżetowych, d) prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych. 7) biegła obsługa komputera ( WORD,EXCEL, Internet, poczta elektroniczna). Dodatkowe wymagania: a) gotowość podjęcia pracy od zaraz b) znajomość programów finansowo-księgowych, c) staż pracy w księgowości w jednostkach sektora publicznego, d) umiejętność pracy w zespole, e) komunikatywność, f) kreatywność i innowacyjność, g) operatywność i umiejętność sprawnego wykonywania zadań, h) staranność, rzetelność, sumienność, i) odpowiedzialność, systematyczność, j) umiejętność dobrej organizacji pracy, k) dyspozycyjność, l) zdolność analitycznego myślenia, m) doświadczenie w pracy w księgowości.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Edyta Marszałek
Nr telefonu:
322118251 w.212
Wymagane dokumenty:
1) CV, 2) list motywacyjny, 3) kwestionariusz osobowy (druk w załączeniu), 4) kserokopia dokumentów poświadczających wykształcenie (świadectwa, dyplomy), oraz inne dokumenty świadczące o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i przebiegu pracy zawodowej, 5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 6) oświadczenie, iż kandydat nie jest skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Wszystkie wymagane dokumenty powinny być własnoręcznie podpisane. Dodatkowe informacje: https://gopsmiedzna.naszops.pl/bip/oferty-pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Nie przyjmuje się dokumentów drogą elektroniczną. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Miedźnej z siedzibą w Woli, ul. Poprzeczna 1, 43-225 Wola lub pocztą na adres Ośrodka w zaklejonej kopercie z dopiskiem Nabór - podinspektor. Termin składania dokumentów: do dnia 30.09.2025 r. O terminie rozmowy kwalifikacyjnej osoby ubiegające się o pracę zostaną poinformowane telefonicznie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 32/211-82-51.