StPr/25/0534
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
1.prowadzenie spraw osobowych i dokumentacji kadrowej pracowników starostwa
i kierowników jednostek organizacyjnych, z wyjątkiem jednostek oświatowych;
2.przygotowywanie dokumentów związanych z przyjęciem do pracy i rozwiązaniem umowy o pracę z pracownikami;
3.kontrola dyscypliny pracy, w tym: codzienna weryfikacja list obecności pod kątem czasu rozpoczęcia i zakończenia pracy, prawidłowości odrabiania przez pracowników wyjść prywatnych oraz korzystania z przerw w ustalonym porządku;
4.obsługa programu płacowo-kadrowego;
5.prowadzenie rejestru statutów i regulaminów jednostek organizacyjnych podległych powiatowi (z wyłączeniem jednostek oświatowych);
6.przygotowywanie procedury wyboru lekarza medycyny pracy oraz umowy o świadczenie usług z zakresu sprawowania profilaktycznej opieki zdrowotnej;
7.prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy;
8.sporządzanie sprawozdań dotyczących spraw pracowniczych do GUS-u;
9.współpraca z innymi wydziałami i jednostkami organizacyjnymi powiatu zgorzeleckiego w zakresie wynikającym z potrzeb działu kadr;
10.przygotowywanie na podstawie informacji dyrektorów wydziałów rocznego planu szkoleń pracowników starostwa;
11.nadzór nad zaangażowaniem środków na wydatki w związku z zawartymi umowami
o pracę w odniesieniu do wysokości planu wydatków na dany rok budżetowy;
12.prowadzenie rejestrów PPK dla pracowników.
Umowa o prace na czas określony , jedna zmiana w godzinach od 07.30 do 15.30
PROCEDURA KONKURSOWA:
więcej informacji na stronie : https://bip.powiat.zgorzelec.pl/kategorie/108-nabory/artykuly/6609-nabor-na-stanowisko-podinspektora-w-wydziale-prawno-organizacyjnym?lang=PL
Miejsce pracy:
Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8A, 59-900 Zgorzelec, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
STAROSTWO POWIATOWE W ZGORZELCU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja lub zarządzanie
- zawód: Pracownik biurowy
- wykształcenie wyższe kierunek/specjalność: administracja lub zarządzanie; mile widziany 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi kadrowej pracowników, predyspozycje osobowościowe: samodzielność, dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność przy wykonywaniu powierzonych zadań, uczciwość, wysoka odporność na stres oraz dyskrecja, dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy oraz działań samorządu terytorialnego, umiejętność korzystania z przepisów prawnych oraz samodzielnego wyszukiwania i zdobywania informacji, wiedza i umiejętność do korzystania z programów płacowo kadrowych niezbędnych przy wykonywaniu powierzonych zadań, ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych oraz prowadzenie akt osobowych.
Inne wymagania:
wykształcenie wyższe kierunek/specjalność: administracja lub zarządzanie; mile widziany 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie obsługi kadrowej pracowników, predyspozycje osobowościowe: samodzielność, dobra organizacja pracy, sumienność i rzetelność przy wykonywaniu powierzonych zadań, uczciwość, wysoka odporność na stres oraz dyskrecja, dobra znajomość przepisów z zakresu prawa pracy oraz działań samorządu terytorialnego, umiejętność korzystania z przepisów prawnych oraz samodzielnego wyszukiwania i zdobywania informacji, wiedza i umiejętność do korzystania z programów płacowo kadrowych niezbędnych przy wykonywaniu powierzonych zadań, ewidencjonowanie i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie i ewidencjonowanie dokumentów kadrowych oraz prowadzenie akt osobowych.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Paulina Wirska
Nr telefonu:
757770517
Wymagane dokumenty:
więcej informacji na stronie: https://bip.powiat.zgorzelec.pl/kategorie/108-nabory/artykuly/6609-nabor-na-stanowisko-podinspektora-w-wydziale-prawno-organizacyjnym?lang=PL