StPr/25/1253
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 8 550 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzeniem spraw osobowych pracowników Starostwa Powiatowego i kierowników jednostek organizacyjnych powiatu, prowadzeniem i rozliczaniem ewidencji czasu pracy, monitorowaniem urlopów oraz zwolnień lekarskich pracowników Starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych powiatu, ustalaniem uprawnień urlopowych i prowadzeniem dokumentacji z tym związanej, sporządzaniem okresowych sprawozdań o zatrudnieniu na potrzeby GUS oraz innych instytucji, prowadzeniem ewidencji obowiązkowych badań lekarskich Dyrektorów jednostek organizacyjnych powiatu, archiwizacja dokumentacji w zakresie prowadzonych spraw oraz wykonywaniem innych zadań wynikających z obsługi kadrowej zatrudnionych pracowników i kierowników jednostek organizacyjnych powiatu. Praca na tym stanowisku wiąże się z zachowaniem tajemnicy służbowej.
Miejsce pracy:
Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Kielcach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- 1. Wymagania wobec kandydata : Wymagania obligatoryjne (spełnienie warunków formalnych udziału w postępowaniu konkursowym): posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią, wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce, posiada minimum 3 lata stażu pracy, znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeksu pracy, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe ( będące przedmiotem oceny ) : mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane szkolenia oraz kursy z zakresu kadrowo-płacowego, umiejętność obsługi programu kadrowo płacowego enova 365, umiejętność redagowania pism, stosowania przepisów prawnych oraz analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, działanie pod presją czasu, skrupulatność, sumienność, dokładność, dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie.
Inne wymagania:
1. Wymagania wobec kandydata : Wymagania obligatoryjne (spełnienie warunków formalnych udziału w postępowaniu konkursowym): posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią, wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce, posiada minimum 3 lata stażu pracy, znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeksu pracy, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe ( będące przedmiotem oceny ) : mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane szkolenia oraz kursy z zakresu kadrowo-płacowego, umiejętność obsługi programu kadrowo płacowego enova 365, umiejętność redagowania pism, stosowania przepisów prawnych oraz analitycznego myślenia, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, działanie pod presją czasu, skrupulatność, sumienność, dokładność, dobra organizacja pracy własnej, samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewelina Magdziarz
Nr telefonu:
41 200 13 46
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wykaz dokumentów, które powinna zawierać oferta : życiorys ( CV ) ( z oryginalnym podpisem składającego ofertę ), list motywacyjny ( z oryginalnym podpisem składającego ofertę ), kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie ( poświadczone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę ), Uwaga: dokument poświadczający wymagane wykształcenie musi zawierać podpis posiadacza dokumentu, jeżeli znajduje się w nim miejsce na podpis posiadacza dyplomu, kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia poświadczone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę), kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności i uprawnienia ( poświadczone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę ), oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, oświadczenie, że kandydat nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie ( opublikowany na stronie bip.powiat.kielce.pl zakładka Praca w Starostwie pod-zakładka wzory dokumentów aplikacyjnych dostępny pod linkiem https://bip.powiat.kielce.pl/praca-w-starostwie/wzory-dokumentow-aplikacyjnych ), Składane dokumenty należy własnoręcznie podpisać, a kopie dokumentów potwierdzić za zgodność z oryginałem. 6. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Dotyczy ogłoszenia o naborze Nr: OR I.2110.25.2025 na stanowisko Podinspektora w Wydziale Organizacyjnym w terminie do dnia 14 października 2025 r. w sekretariacie Starosty Kieleckiego ( pokój nr 371 ) 25 211 Kielce, ul. Wrzosowa 44 lub przesyłać pocztą na adres wyżej wskazany liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego w Kielcach.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail