StPr/25/0534
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 750 PLN
Zakres obowiązków:
1. przygotowanie spraw związanych z realizacją inwestycji kubaturowych Gminy, w tym:
- postępowań przetargowych od strony dokumentacyjno-finansowej,
- prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej w tym zakresie,
- uzyskiwanie zgłoszenia robót lub pozwoleń na budowę obiektów budowlanych dla prowadzonych inwestycji przyjętych do realizacji w uchwale budżetowej,
2. organizowanie spotkań zainteresowanych stron, w trakcie przygotowywania projektów w zakresie uzgodnień dokumentacji oraz współpraca z przyszłymi użytkownikami w trakcie realizacji inwestycji,
3. nadzór i kontrola wyznaczonych budów pod względem prawidłowego wykonawstwa wraz z bieżącym i końcowym rozliczeniem, przekazywanie kierownikowi budowy placu budowy oraz kompletu dokumentacji projektowej, zawiadamianie właściwych organów o rozpoczęciu i zakończeniu robót budowlanych oraz przekazywanie obiektu do odbioru przez instytucje oraz do użytkowania i na gminny majątek,
4. sprawdzanie projektów, specyfikacji technicznej, kosztorysów, przedmiarów robót,
5. prowadzenie postępowań z materiałami pozostałymi po robotach rozbiórkowych w ramach realizowanych inwestycji,
6. prowadzenie spraw w okresie gwarancji i rękojmi na zrealizowanych obiektach,
7. współdziałanie z pozagminnymi instytucjami i organizacjami w zakresie planowanych i realizowanych inwestycji,
8. analiza i aprobata umów wraz z aneksami na dostawę gazu i ciepła w budynkach gminnych, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie oraz współpraca w tym zakresie z przedsiębiorstwami.
Praca na czas określony: 6 miesięcy z możliwości zawarcie kolejnej umowy
Godzina zakończenia pracy: 15:30
Miejsce pracy:
Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Pawłowice
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B
- Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i udokumentowany 3-letni staż pracy (preferowane wykształcenie techniczne o kierunku/specjalności inżynieria środowiska lub instalacyjnej: ogrzewnictwo, wentylacja, woda i kanalizacja, gazownictwo), 2. obywatelstwo polskie, 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub możliwość wykonania uprawnień w trakcie zatrudnienia, 2. mile widziane wiedza i doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań, 3. znajomość: ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, jak również związanych z nim przepisów wykonawczych dotyczących sieci i instalacji sanitarnych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, 4. prawo jazdy kat B, 5. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel), programu kosztorysowego Norma, 6. pożądane kompetencje: komunikatywność, samodzielność na stanowisku, odporność na stres.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i udokumentowany 3-letni staż pracy (preferowane wykształcenie techniczne o kierunku/specjalności inżynieria środowiska lub instalacyjnej: ogrzewnictwo, wentylacja, woda i kanalizacja, gazownictwo), 2. obywatelstwo polskie, 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5. nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub możliwość wykonania uprawnień w trakcie zatrudnienia, 2. mile widziane wiedza i doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań, 3. znajomość: ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, jak również związanych z nim przepisów wykonawczych dotyczących sieci i instalacji sanitarnych, ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych, 4. prawo jazdy kat B, 5. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel), programu kosztorysowego Norma, 6. pożądane kompetencje: komunikatywność, samodzielność na stanowisku, odporność na stres.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Justyna Lasek
Nr telefonu:
32 4756 360
Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny podpisany odręcznie przez kandydata, 2. kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie (dyplom ukończenia studiów lub świadectwo ukończenia szkoły średniej), 3. kopia świadectw pracy potwierdzających trzyletni staż pracy (osoby posiadające wykształcenie średnie) W przypadku pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenie dokumentujące wymagany staż pracy (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy), 4. kopia uprawnień do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych (w przypadku ich posiadania), 5. podpisany odręcznie przez kandydata kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 6. oświadczenie podpisane własnoręcznie przez kandydata, o: 1. posiadaniu obywatelstwa polskiego, 2. posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 3. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 7. klauzula informacyjna podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dodatkowych (niewymaganych prawem) zawartych w ofercie pracy, do celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji pracownika. Kwestionariusz osobowy i oświadczenia należy złożyć na wzorach, stanowiących dokumenty do pobrania, zamieszczone wraz z ogłoszeniem o naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Pawłowice - https://bip.pawlowice.pl/bipkod/052/001
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, poczta, inny - 1. Oferty z wymaganymi dokumentami można: 1) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, 2) składać w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Gminy 43-250 Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko podinspektora etatu w Referacie Inwestycji - do dnia 22 października 2025 r. w godzinach pracy Urzędu (decyduje data wpływu do Urzędu). Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 2. Szczegółowe informacje o naborze oraz warunkach zatrudnienia udzielane są telefonicznie przez p. Justynę Lasek Kierownika Referatu Inwestycji, pod numerem telefonu 32 4756 360; 32 4756 300. 3. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o kolejnym etapie naboru. 4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Pawłowicach i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.