PODINSPEKTOR

PODINSPEKTOR

Powiatowy Urząd Pracy w Pszczynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0532

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN

Zakres obowiązków:
1. prowadzenie Punktu Ekodotacje udzielającego informacje dotyczące dofinansowań dla osób fizycznych w ramach Programów np. "Czyste Powietrze", "Mój Prąd" itp.,
2. sprawy związane z dofinansowaniami udzielanymi w Referacie Ochrony Środowiska i Rolnictwa:
a. dotacje do wymiany kotłów,
b. dotacje do utylizacji materiałów zawierających azbest,
c. dotacje do przydomowych oczyszczalni ścieków i zgłoszenia przydomowych oczyszczalni ścieków,
d. dofinansowanie do sterylizacji/kastracji kotów,
3. prowadzenie spraw dotyczących ochrony zwierząt, w tym:
a. przygotowanie oraz realizacja programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobiegania bezdomności zwierząt na terenie gminy,
b. nadzór nad wyłapywaniem bezpańskich zwierząt na terenie gminy,
c. nadzór nad utrzymaniem zwierząt domowych i gospodarskich, a jeśli zajdzie konieczność wydawanie decyzji o czasowym odebraniu zwierzęcia właścicielowi lub opiekunowi,
d. wydawanie zezwoleń na wyłapywanie bezdomnych zwierząt oraz prowadzenia schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych,
e. współpraca ze służbami weterynaryjnymi w zakresie zwierząt domowych i gospodarskich,
f. związane z rannymi zwierzętami dzikimi,
g. usuwanie padłych zwierząt z terenu gminy Pawłowice,
h. dotyczące psów rasy uznawanej za agresywną,
4. prowadzenie publicznie dostępnego wykazu dokumentów zawierających informacje o środowisku i jego ochronie.

Praca na czas określony: 6 miesięcy z możliwością zawarcia kolejnej umowy
Godzina zakończenia pracy: 15:30



Miejsce pracy:
Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, powiat: pszczyński, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Gminy Pawłowice

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i udokumentowany 3-letni staż pracy (preferowane wykształcenie techniczne o kierunku/specjalności: ochrona środowiska, inżynieria środowiska lub pokrewne), 2. obywatelstwo polskie, 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne, przestępstwo skarbowe, 5. nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. wiedza i doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań, 2. znajomość przepisów prawa: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym; ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska; ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt; ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; uchwały Sejmiku Województwa Śląskiego nr V/36/1/2017 z dnia 7 kwietnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląskiego ograniczeń w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw - zwanej uchwałą antysmogową w zakresie objętym właściwością Wójta, 3. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel), 4. prawo jazdy kat B, 5. pożądane kompetencje: komunikatywność, samodzielność na stanowisku, odporność na stres.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem: 1. wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i udokumentowany 3-letni staż pracy (preferowane wykształcenie techniczne o kierunku/specjalności: ochrona środowiska, inżynieria środowiska lub pokrewne), 2. obywatelstwo polskie, 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne, przestępstwo skarbowe, 5. nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. wiedza i doświadczenie w pracy w administracji samorządowej lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań, 2. znajomość przepisów prawa: ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym; ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska; ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt; ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach; uchwały Sejmiku Województwa Śląskiego nr V/36/1/2017 z dnia 7 kwietnia 2017 r. w sprawie wprowadzenia na obszarze województwa śląskiego ograniczeń w zakresie eksploatacji instalacji, w których następuje spalanie paliw - zwanej uchwałą antysmogową w zakresie objętym właściwością Wójta, 3. dobra umiejętność obsługi komputera w zakresie programów MS Office (Word i Excel), 4. prawo jazdy kat B, 5. pożądane kompetencje: komunikatywność, samodzielność na stanowisku, odporność na stres.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Wojciech Bazgier

Nr telefonu:
32 4756309

Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny podpisany odręcznie przez kandydata, 2. kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie (dyplom ukończenia studiów lub świadectwo ukończenia szkoły średniej), 3. kopia świadectw pracy potwierdzających trzyletni staż pracy (osoby posiadające wykształcenie średnie). W przypadku pozostawania w zatrudnieniu - zaświadczenie dokumentujące wymagany staż pracy (zatrudnienie tylko w ramach stosunku pracy), 4. podpisany odręcznie przez kandydata kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5. oświadczenie podpisane własnoręcznie przez kandydata, o: 1. posiadaniu obywatelstwa polskiego, 2. posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, 3. niekaralności za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4. posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 6. klauzula informacyjna podpisane własnoręcznie przez kandydata oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dodatkowych (niewymaganych prawem) zawartych w ofercie pracy, do celów związanych z przeprowadzeniem procesu rekrutacji pracownika. Kwestionariusz osobowy i oświadczenia należy złożyć na wzorach, stanowiących dokumenty do pobrania, zamieszczone wraz z ogłoszeniem o naborze na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Pawłowice (https://bip.pawlowice.pl/bipkod/052/001)

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - 1. Oferty z wymaganymi dokumentami można: 1) przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60, 43-250 Pawłowice, 2) składać w Punkcie Obsługi Klienta Urzędu Gminy 43-250 Pawłowice, ul. Zjednoczenia 60. Dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem Nabór na stanowisko podinspektora w Referacie Ochrony Środowiska i Rolnictwa - do dnia 21 października 2025 r. w godzinach pracy Urzędu (decyduje data wpływu do Urzędu). Oferty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 2. Szczegółowe informacje o naborze oraz warunkach zatrudnienia udzielane są telefonicznie przez p. Wojciecha Bazgiera Zastępcę Wójta Gminy, pod numerem telefonu 32 4756 309; 32 4756 300. 3. Kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailowo o kolejnym etapie naboru. 4. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Pawłowicach i tablicy ogłoszeń w Urzędzie Gminy.
Dodano: 09.10.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 331327
Udostępnij:
Dodano: 09.10.2025, 04:36
ID ogłoszenia: 331327

Zobacz inne oferty

Do góry