StPr/25/1296
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 8 550 PLN
Zakres obowiązków:
Wykonywanie czynności związanych z: prowadzeniem postępowań administracyjnych z zakresu gospodarki odpadami ( wydawanie zezwoleń na wytwarzanie, zbieranie i przetwarzanie odpadów ), emisji dopuszczalnego poziomu hałasu do środowiska; edukacją ekologiczną, wydawaniem kart wędkarskich; przygotowywaniem akt ostatecznie załatwionych do archiwum zakładowego; obsługą kancelaryjną Wydziału.
Miejsce pracy:
Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Kielcach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ochrona środowiska
- Wymagania obligatoryjne (spełnienie warunków formalnych udziału w postępowaniu konkursowym): posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią, wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu ochrony środowiska w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce, posiada 1 rok stażu pracy, znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o rybactwie śródlądowym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe ( będące przedmiotem oceny ) : znajomość funkcjonowania administracji samorządowej, umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy, odporność na stres, działanie pod presją czasu, dyspozycyjność, sumienność i obowiązkowość, wysoka kultura osobista.
Inne wymagania:
Wymagania obligatoryjne (spełnienie warunków formalnych udziału w postępowaniu konkursowym): posiada obywatelstwo polskie, ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, cieszy się nieposzlakowaną opinią, wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu ochrony środowiska w rozumieniu ustawy o szkolnictwie wyższym i nauce, posiada 1 rok stażu pracy, znajomość obowiązujących aktów prawnych: ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy Prawo ochrony środowiska, ustawy o odpadach, ustawy o rybactwie śródlądowym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Wymagania dodatkowe ( będące przedmiotem oceny ) : znajomość funkcjonowania administracji samorządowej, umiejętność planowania i dobrej organizacji pracy, odporność na stres, działanie pod presją czasu, dyspozycyjność, sumienność i obowiązkowość, wysoka kultura osobista.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Karolina Szymkiewicz
Nr telefonu:
413671100
Wymagane dokumenty:
Wykaz dokumentów, które powinna zawierać oferta : życiorys ( CV ) (z oryginalnym podpisem składającego ofertę), list motywacyjny ( z oryginalnym podpisem składającego ofertę ), kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (poświadczone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę), Uwaga: dokument poświadczający wymagane wykształcenie musi zawierać podpis posiadacza dokumentu, jeżeli znajduje się w nim miejsce na podpis posiadacza dyplomu, kserokopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy (świadectwa pracy, a w przypadku trwającego zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia poświadczone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę), kserokopie innych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności i uprawnienia (poświadczone za zgodność z oryginałem przez składającego ofertę ), oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych, oświadczenie, że kandydat nie był karany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby ubiegającej się o zatrudnienie, wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (opublikowany na stronie bip.powiat.kielce.pl zakładka Praca w Starostwie pod-zakładką wzory dokumentów aplikacyjnych dostępne pod linkiem https://bip.powiat.kielce.pl/praca-w-starostwie/wzory-dokumentow-aplikacyjnych). Składane dokumenty należy własnoręcznie podpisać, a kopie dokumentów potwierdzić za zgodność z oryginałem. Oferty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Dotyczy ogłoszenia o naborze Nr: OR I.2110.27.2025 na stanowisko Podinspektora w Wydziale Rolnictwa, Leśnictwa i Środowiska w terminie do dnia 29 października 2025 r. w sekretariacie Starosty Kieleckiego (pokój nr 371) 25 211 Kielce, ul. Wrzosowa 44 lub przesyłać pocztą na adres wyżej wskazany liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego w Kielcach.