StPr/25/2200
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 8 000 PLN
Zakres obowiązków:
Przygotowanie i obsługa inwestycji realizowanych przez Wydział Inwestycji. Koordynacja prac związanych z dokumentacją techniczną inwestycji prowadzonych przez Wydział Inwestycji. Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem informacji o możliwościach dofinansowania inwestycji i remontów prowadzonych przez Gminę Zbuczyn. Przygotowywanie, monitorowanie, raportowanie, rozliczanie i wdrażanie projektów finansowanych ze środków funduszy zewnętrznych krajowych i zagranicznych. Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych o dotacje, prowadzenie kontaktów z instytucjami koordynującymi przydział środków, przygotowanie wniosków beneficjenta o płatność, raportowanie i sprawozdawczość z pozyskiwanych środków. Udział w odbiorach inwestycji oraz innych zadań.
Miejsce pracy:
Jana Pawła II 1, 08-106 Zbuczyn, powiat: siedlecki, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Gminy Zbuczyn
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Jasińska
Nr telefonu:
25 641 63 90
Wymagane dokumenty:
CV, dokumenty potwierdzające kwalifikacje oraz inne - szczegłóły pod nr telefonu do kontaktu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook