PODINSPEKTOR

PODINSPEKTOR

Powiatowy Urząd Pracy w Lidzbarku Warmińskim

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0654

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie ewidencji majątku trwałego i wartości niematerialnych i prawnych wg klasyfikacji rodzajowej środków trwałych w księdze inwentarzowej Powiatu w programie STOCK, sporządzanie protokołów weryfikacji dla mienia powiatu i WNiP, wykonywanie podziałów nieruchomości gruntowych na podstawie aktów notarialnych.
2. Prowadzenie ewidencji pozabilansowej środków trwałych Skarbu Państwa.
3. Prowadzenie ewidencji majątku trwałego i wartości niematerialnych na kontach w programie RESPONS.
4. Naliczanie umorzenia majątku trwałego i wartości niematerialnych i prawnych.
5. Współudział w pracach związanych z rozliczaniem inwentaryzacji oraz wyceną.
6. Sporządzanie sprawozdań F-03, F-03/ZOS dotyczących środków trwałych do GUS.

Miejsce pracy:
Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
kontakt przez PUP

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: pomaturalne/policealne
  • komunikatywność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
  • [Umiejętność 2] : Znajoość rogramu Besti@ [Umiejętność 1] : Znajoość rogramu STOCK [Inne] : Obywatelstwo polskie Wykształcenie średnie lub wyższe. Dobra znajomość obsługi komputera oraz programów komputerowych Word i Excel. Staż pracy w administracji publicznej w dziale finansowym bądź na stanowisku pokrewnym. Znajomość przepisów ustaw dotyczących zadań realizowanych na stanowisku urzędniczym. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publiczny Niekaralność


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Znajoość rogramu Besti@ [Umiejętność 1] : Znajoość rogramu STOCK [Inne] : Obywatelstwo polskie Wykształcenie średnie lub wyższe. Dobra znajomość obsługi komputera oraz programów komputerowych Word i Excel. Staż pracy w administracji publicznej w dziale finansowym bądź na stanowisku pokrewnym. Znajomość przepisów ustaw dotyczących zadań realizowanych na stanowisku urzędniczym. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publiczny Niekaralność

Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu

Osoba do kontaktu:
Urszula Czyrko

Nr telefonu:
895249815 w. 15

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Dodano: 25.10.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 340895
Udostępnij:
Dodano: 25.10.2025, 04:40
ID ogłoszenia: 340895

Zobacz inne oferty

Do góry