StPr/25/0654
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie ewidencji majątku trwałego i wartości niematerialnych i prawnych wg klasyfikacji rodzajowej środków trwałych w księdze inwentarzowej Powiatu w programie STOCK, sporządzanie protokołów weryfikacji dla mienia powiatu i WNiP, wykonywanie podziałów nieruchomości gruntowych na podstawie aktów notarialnych.
2. Prowadzenie ewidencji pozabilansowej środków trwałych Skarbu Państwa.
3. Prowadzenie ewidencji majątku trwałego i wartości niematerialnych na kontach w programie RESPONS.
4. Naliczanie umorzenia majątku trwałego i wartości niematerialnych i prawnych.
5. Współudział w pracach związanych z rozliczaniem inwentaryzacji oraz wyceną.
6. Sporządzanie sprawozdań F-03, F-03/ZOS dotyczących środków trwałych do GUS.
Miejsce pracy:
Lidzbark Warmiński, powiat: lidzbarski, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: pomaturalne/policealne
- komunikatywność, wysoka kultura osobista, dobra organizacja pracy, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- [Umiejętność 2] : Znajoość rogramu Besti@ [Umiejętność 1] : Znajoość rogramu STOCK [Inne] : Obywatelstwo polskie Wykształcenie średnie lub wyższe. Dobra znajomość obsługi komputera oraz programów komputerowych Word i Excel. Staż pracy w administracji publicznej w dziale finansowym bądź na stanowisku pokrewnym. Znajomość przepisów ustaw dotyczących zadań realizowanych na stanowisku urzędniczym. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publiczny Niekaralność
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Znajoość rogramu Besti@ [Umiejętność 1] : Znajoość rogramu STOCK [Inne] : Obywatelstwo polskie Wykształcenie średnie lub wyższe. Dobra znajomość obsługi komputera oraz programów komputerowych Word i Excel. Staż pracy w administracji publicznej w dziale finansowym bądź na stanowisku pokrewnym. Znajomość przepisów ustaw dotyczących zadań realizowanych na stanowisku urzędniczym. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publiczny Niekaralność
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Urszula Czyrko
Nr telefonu:
895249815 w. 15
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Zaloguj się przez Facebook