StPr/25/0433
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Realizacja zadań dotyczących procesów współpracy z organizacjami pozarządowymi:
a) udział w procesie współpracy Gminy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego;
b) udział w pracach związanych z opracowaniem programu współpracy z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego:
c) udział w prowadzeniu spraw w zakresie udzielania, rozliczania i kontroli dotacji dla organizacji pozarządowych i innych podmiotów przyznanych im w związku z realizacją programu współpracy;
d) udział w procesie udzielania dotacji w oparciu o ustawę o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
e) udział w procesie współpracy między organizacjami pozarządowymi
f) udział w opracowywaniu projektów (strategii, programów) adresowanych do wolontariuszy i organizacji pozarządowych, realizujących działania na rzecz mieszkańców Gminy Mikołów;
g) udział w inicjatywach rozwijających wolontariat;
h) udział w pracach związanych z funkcjonowaniem Gminnej Rady Działalności Pożytku Publicznego;
i) wspieranie organizacji pozarządowych w pozyskiwaniu na działalność środków pochodzących spoza budżetu miasta oraz w zakresie merytorycznym;
j) administrowanie stroną internetową, mediami społecznościowymi skierowanymi do organizacji pozarządowych;
k) podejmowanie działań zmierzających do wykorzystania potencjału organizacji pozarządowych z terenu Gminy Mikołów w zakresie działalności pożytku publicznego.
2. Realizacja zadań dotyczących procesów rozwoju społeczeństwa obywatelskiego:
a) inicjowanie działań mających na celu powstanie partnerstw lokalnych;
b) prowadzenie polityki informacyjnej dotyczącej organizacji pozarządowych oraz szerzenie idei społeczeństwa obywatelskiego wśród mieszkańców miasta;
c) udział w pracach związanych z organizacją konferencji, seminariów, szkoleń dotyczących III sektora, rozwoju społeczeństwa obywatelskiego i wolontariatu;
3. Realizacja inicjatywy lokalnej w tym:
a) udział w procesie inicjatywy lokalnej w Gminie;
b) udział w prowadzonych akcjach edukacyjnych dotyczących inicjatywy lokalnej;
c) obsługa administracyjna komisji ds. inicjatyw lokalnych
Warunki pracy:
1. Pełny wymiar czasu pracy, 1 etat;
2. Przewidywany termin rozpoczęcia pracy: po zakończeniu naboru;
3. Rodzaj umowy: umowa o pracę w ramach umowy na zastępstwo na czas usprawiedliwionej nieobecności pracownik (przewidywany czas do 06.04.2026 r.)
4. Miejsce świadczenia pracy: Centrum Usług Społecznych w Mikołowie;
5. Obiekt Centrum Usług Społecznych przy ul. Kolejowej 2 jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo;
6. Praca przy monitorze ekranowym;
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu wrześniu 2025 roku wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Centrum Usług Społecznych w Mikołowie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy o pracowniach samorządowych, jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentów potwierdzającego niepełnosprawność.
OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa o pracę w zastępstwie do 06.04.2026r.
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-190 Mikołów ul. Kolejowa 2
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn 7.30-17.00, Wt-Czw.7.30-15.30, Pt 7.30-14.00
Miejsce pracy:
Kolejowa 2, 43-190 Mikołów, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Pracodawca:
CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W MIKOŁOWIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- dobra organizacja pracy, komunikatywność, obsługa komputera - exel, word
- Wymagania: Niezbędne: 1. Posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2. Wykształcenie co najmniej średnie; 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 4. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; Wymagania szczególnie istotne: 1. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; 2. Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność; 3. Umiejętność organizacji pracy, samodzielność; 4. Znajomość obsługi komputera (programy Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej) oraz urządzeń biurowych;
Inne wymagania:
Wymagania: Niezbędne: 1. Posiadanie obywatelstwa polskiego, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; 2. Wykształcenie co najmniej średnie; 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 4. Kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; Wymagania szczególnie istotne: 1. Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku; 2. Odpowiedzialność, rzetelność, systematyczność, komunikatywność; 3. Umiejętność organizacji pracy, samodzielność; 4. Znajomość obsługi komputera (programy Word, Excel, obsługa poczty elektronicznej) oraz urządzeń biurowych;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Walaszczyk
Nr telefonu:
0323242697
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. Kwestionariusz osobowy dla osób ubiegający się o zatrudnienie (wzór dołączony do niniejszej oferty); 2. Kopie dokumentów poświadczających wykształcenie (m.in. świadectwa, dyplomy); 3. Kopie dokumentów poświadczających wymagany staż pracy i ukończone szkolenie; 4. Podpisana Klauzula Informacyjna (Ochrona Danych Osobowych); 5. Podpisane oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej i korzystaniu z pełni praw publicznych; 6. Podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zwartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji niniejszego procesu rekrutacji, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. poz. 1000 o ochronie danych osobowych. 7. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 32 42 697 Oferty należy składać w terminie do 07.11.2025 godzina 12.00 w siedzibie Centrum Usług Społecznych w Mikołowie lub przesłać na adres Centrum Usług Społecznych w Mikołowie, 43-190 Mikołów, ul. Kolejowa 2 w zamkniętych kopertach, opatrzonych imieniem i nazwiskiem, adresem oraz dopiskiem: Nabór na stanowisko podinspektora na stanowisko urzędnicze w Zespół ds. Współpracy z organizacjami pozarządowymi Za datę złożenia oferty uważa się datę jej wpływu do Centrum Usług Społecznych w Mikołowie. Oferty które wpłyną do Centrum Usług Społecznych w Mikołowie o tym terminie nie będą rozpatrywane. Jednocześnie informujemy, że skontaktujemy się tylko z osobami spełniającymi powyższe wymogi. O terminie rozmów kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie. Centrum Usług Społecznych w Mikołowie nie odsyła dokumentów kandydatom. Po zakończonym naborze do 3 miesięcy będzie możliwość odbioru dokumentów, oferty nieodebrane w tym terminie zostaną zniszczone
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook