StPr/25/1718
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
5 150 PLN
Zakres obowiązków:
1) obsługa centrali telefonicznej oraz łączenie rozmów; 2)udzielanie informacji klientom Ośrodka dot. sposobu załatwienia spraw w Ośrodku;3) wystawianie delegacji służbowych oraz monitowanie ich odpisywania;
4)sporządzanie sprawozdania dot. korzystania ze środowiska ;5) przygotowanie dokumentacji do składnicy akt oraz sporządzenie spisu dokumentów przeznaczonych do brakowania; 6) prowadzenie ewidencji rachunków/ faktur Ośrodka oraz Rodzinnych Domów nadzorowanych przez Ośrodek, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, rejestrowanie ich, opisywanie i niezwłoczne przekazywanie ich do Działu Finansowo-Księgowego;7) przygotowywanie korespondencji przekazanej przez komórki organizacyjne Ośrodka do wysłania oraz prowadzenie w tym zakresie właściwej dokumentacji (elektronicznej;
Miejsce pracy:
Juliusza Słowackiego 118A, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE W TORUNIU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- obsługa komputera - pakiet programów office, dobra obsługa komputera, odporność na stres, doświadczenie w pracy w zespole
- [Umiejętność 1] : praca pod presją czasu
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : praca pod presją czasu
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
AGNIESZKA ZIÓŁKOWSKA
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: kontakt osobisty, Godziny : 7:30-15:30

Zaloguj się przez Facebook