StPr/25/1257
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 5 550 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie działań związanych z obsługą kancelarii Urzędu Miasta.
2. Prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
3. Dokonywanie wstępnej dekretacji korespondencji przychodzącej.
4. Rozliczanie miesięcznych opłat pocztowych na podstawie dziennika korespondencji wychodzącej
oraz planowanie wydatków związanych z przesyłkami pocztowymi.
5. Współpraca z osobą zamawiająca prasę i literaturę fachową w celu jej prawidłowej dystrybucji na
poszczególne komórki organizacyjne Urzędu.
6. Codzienny kontakt z pocztą i prowadzenie czynności związanych z odbiorem i wysyłką
korespondencji urzędowej (paczki i inne przesyłki pocztowe).
7. Udzielanie informacji publicznych będących w posiadaniu Wydziału nie umieszczonych w BIP-ie.
8. Wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego.
Godziny pracy pn. od 7.30 do 17.00,wt-czw. 7.30-15.30,pt. 7.30-14.00
Miejsce pracy:
Katowicka 45, 41-250 Czeladź, powiat: będziński, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Czeladź
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, znajomość instrukcji kancelaryjnej, biegła obsługa komputera w zakresie edytorów tekstów oraz arkuszy kalkulacyjnych. Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim
Inne wymagania:
znajomość ustawy o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, znajomość instrukcji kancelaryjnej, biegła obsługa komputera w zakresie edytorów tekstów oraz arkuszy kalkulacyjnych. Doświadczenie zawodowe: minimum 3 lata stażu pracy przy wykształceniu średnim
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewa Lasa
Wymagane dokumenty:
Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym należy składać w terminie do dnia 12.11.2025 r. w kancelarii Urzędu Miasta Czeladź lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź (decyduje data wpływu do urzędu). https://bip.czeladz.pl/tablica_ogloszen/praca/Ogloszenie-o-naborze-BURMISTRZ-MIASTA-CZELADZ-oglasza-nabor-na-wolne-stanowiska-urzednicze-Podinspektor-w-Wydziale-Organizacyjno-Administracyjnym-2-etaty/idn:3320.html
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Dokumenty w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektor w Wydziale Organizacyjno-Administracyjnym należy składać w terminie do dnia 12.11.2025 r. w kancelarii Urzędu Miasta Czeladź lub przesłać pocztą na adres: Urząd Miasta Czeladź, ul. Katowicka 45, 41-250 Czeladź (decyduje data wpływu do urzędu).https://bip.czeladz.pl/tablica_ogloszen/praca/Ogloszenie-o-naborze-BURMISTRZ-MIASTA-CZELADZ-oglasza-nabor-na-wolne-stanowiska-urzednicze-Podinspektor-w-Wydziale-Organizacyjno-Administracyjnym-2-etaty/idn:3320.html

Zaloguj się przez Facebook