StPr/25/0613
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 do 6 500 PLN
Zakres obowiązków:
1. Zapewnienie obsługi prasowej Burmistrza Pszczyny.
2. Redagowanie komunikatów i artykułów do prasy, oświadczeń, sprostowań i informacji do mediów.
3. Redagowanie artykułów na stronę internetową.
4. Prowadzenie profili społecznościowych zarządzanych przez gminę Pszczyna.
5. Monitorowanie mediów i analizowanie wizerunku gminy w przestrzeni publicznej.
6. Przygotowywanie reportaży fotograficznych i video z wydarzeń, w których uczestniczy Burmistrz Pszczyny.
7. Prowadzenie profili gminy Pszczyna na portalach społecznościowych.
8. Współpraca z przedstawicielami środków masowego przekazu.
9. Pomoc w organizowaniu konferencji prasowych, przygotowywaniu materiałów.
Link do oferty: https://bip.pszczyna.pl/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-podinspektora-w-urzedzie-miejskim-w-pszczynie-49#cnt
Miejsce pracy:
Rynek 2, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Pszczynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- Prawo jazdy kat. B, biegła obsługa komputera, Microsoft Office, umiejętność pracy pod presją czasu
- Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie: - dziennikarstwa - lub politologii, - lub public relations, - lub komunikacji społecznej, - lub stosunków międzynarodowych, -lub administracji. 2. W przypadku wykształcenia średniego - co najmniej trzyletni staż pracy umożliwiający realizację zadań na powierzonym stanowisku. 3. Znajomość mechanizmów działania prasy oraz dobra znajomość ustawy Prawo prasowe w zakresie przepisów określających relacje urzędu z mediami, obowiązków informacyjnych, sprostowań, autoryzacji. 4. Znajomość przepisów ustaw: o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. 5. Znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Pszczynie oraz Statutu Gminy Pszczyna. 6. Doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, umiejętność redagowania i prezentowania artykułów, komunikatów. 7. Dobra znajomość lokalnego rynku mediów. 8. Doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych. 9. Prawo jazdy kategorii B. 10. Przedstawienie stanowiska potwierdzającego posiadanie kwalifikacji i umiejętności pozwalających w prawidłowy sposób realizować zadania na stanowisku objętym konkursem. 11. Obywatelstwo polskie. 12. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 13. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 14. Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, sumienność, dyspozycyjność i obowiązkowość, dobra organizacja pracy. 2. Doświadczenie w pracy związanej z public relations lub dziennikarstwem, doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie: - dziennikarstwa - lub politologii, - lub public relations, - lub komunikacji społecznej, - lub stosunków międzynarodowych, -lub administracji. 2. W przypadku wykształcenia średniego - co najmniej trzyletni staż pracy umożliwiający realizację zadań na powierzonym stanowisku. 3. Znajomość mechanizmów działania prasy oraz dobra znajomość ustawy Prawo prasowe w zakresie przepisów określających relacje urzędu z mediami, obowiązków informacyjnych, sprostowań, autoryzacji. 4. Znajomość przepisów ustaw: o prawie autorskim i prawach pokrewnych, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. 5. Znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Pszczynie oraz Statutu Gminy Pszczyna. 6. Doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie, umiejętność redagowania i prezentowania artykułów, komunikatów. 7. Dobra znajomość lokalnego rynku mediów. 8. Doświadczenie w prowadzeniu mediów społecznościowych. 9. Prawo jazdy kategorii B. 10. Przedstawienie stanowiska potwierdzającego posiadanie kwalifikacji i umiejętności pozwalających w prawidłowy sposób realizować zadania na stanowisku objętym konkursem. 11. Obywatelstwo polskie. 12. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 13. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 14. Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. Wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, sumienność, dyspozycyjność i obowiązkowość, dobra organizacja pracy. 2. Doświadczenie w pracy związanej z public relations lub dziennikarstwem, doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Sekta
Nr telefonu:
324493925
Wymagane dokumenty:
1. Zgłoszenie kandydatury wraz z uzasadnieniem - list motywacyjny. 2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. 3. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy w przypadku wykształcenia średniego. 4. Kwestionariusz osobowy do celów rekrutacji - według załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia. 5. Oświadczenia kandydata: a. o posiadaniu obywatelstwa polskiego, b. o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, c. o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d. o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, e. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem w przypadku podania danych innych niż wskazane w ogłoszeniu, według załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia, f. o posiadaniu dokumentu potwierdzającego uprawnienia do kierowania pojazdem. 6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. https://bip.pszczyna.pl/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-podinspektora-w-urzedzie-miejskim-w-pszczynie-49#cnt
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego w Pszczynie, ul. Rynek 2 w godzinach pracy urzędu lub przesłać na podany wyżej adres w terminie do dnia 17 listopada 2025 roku. Na kopercie powinien być umieszczony napis: Nabór na stanowisko podinspektora - BP. Oferty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu, nie będą rozpatrywane (nie ma znaczenia data nadania przesyłki). Za złożone i doręczone skutecznie uważa się te oferty, które wpłyną do urzędu w terminie do upływu dnia określonego w ogłoszeniu. Nabór odbędzie się zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135). Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne, zostaną poinformowani o terminie i miejscu przeprowadzenia dalszego etapu naboru, jak również o stosowanej metodzie i technice naboru. Informacja o wynikach naboru zostanie upowszechniona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.pszczyna.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Pszczynie. Dodatkowe informacje o ogłoszeniu można uzyskać pod numerem telefonu: 32 449 39 25.

Zaloguj się przez Facebook