StPr/25/0846
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, w szczególności:
a) opracowywanie wewnętrznych zarządzeń i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy,
b) zabezpieczanie pracownikom odpowiednich warunków pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ppoż.,
c) zabezpieczanie pracownikom obsługi Starostwa środków ochrony indywidualnej oraz prowadzenie w tym zakresie niezbędnej dokumentacji,
2. Wykonywanie zadań związanych z gospodarowaniem składnikami majątkowymi 3.Zabezpieczenie prawidłowego funkcjonowania magazynu ogólnego Starostwa:
4. Dokonywanie zakupów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Starostwa.
Miejsce pracy:
Bielska 59, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Płocku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- biegła obsługa komputera, prawo jazdy kat B
- [Umiejętność 1] : https://bip.powiat-plock.pl/wiadomosci/5498/wiadomosc/849578/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzednicze__podinspekto
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : https://bip.powiat-plock.pl/wiadomosci/5498/wiadomosc/849578/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzednicze__podinspekto
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Radzka
Nr telefonu:
242676714
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
https://bip.powiat-plock.pl/wiadomosci/5498/wiadomosc/849578/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzednicze__podinspekto
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta

Zaloguj się przez Facebook