StPr/25/0626
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 600 do 6 500 PLN
System wynagrodzenia: wynagrodzenie w przedziale 5.600,00-6.500,00
Zakres obowiązków:
1. Obsługa klientów zewnętrznych.
2. Zapewnienie pomocy w załatwieniu spraw urzędowych osobom ze szczególnymi
potrzebami.
3. Obsługa centrali telefonicznej.
4. Rejestracja pism przychodzących.
5. Obsługa korespondencji wychodzącej.
6. Obsługa składów chronologicznych.
7. Monitorowanie aktualności informacji wywieszanych na tablicach ogłoszeń na
terenie urzędu.
8. Współpraca z komórkami urzędu i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie aktualizacji danych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania Biura Obsługi Klienta.
9. Prowadzenie bieżących spraw i dokumentacji w ramach elektronicznego systemu obiegu dokumentów.
10. Archiwizacja dokumentów referatu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Praca na czas określony: 6 miesięcy z możliwością dalszego zatrudnienia
Godzina zakończenia pracy: 19:00
Miejsce pracy:
Rynek 2, 43-200 Pszczyna, powiat: pszczyński, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Pszczynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie: administracji lub zarządzania. 2. W przypadku wykształcenia średniego - co najmniej trzyletni staż pracy umożliwiający realizację zadań na powierzonym stanowisku. 3. Znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o doręczeniach elektronicznych oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów państwowych. 4. Znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Pszczynie oraz zarządzenia wewnętrznego nr SG.120.1.107.2025 Burmistrza Pszczyny z dnia 29 sierpnia 2025 roku w sprawie wprowadzenia zasad postępowania z dokumentacją i wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Pszczynie. 5. Przedstawienie stanowiska potwierdzającego posiadanie kwalifikacji i umiejętności pozwalających w prawidłowy sposób realizować zadania na stanowisku objętym konkursem. 6. Obywatelstwo polskie. 7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 8. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 9. Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. Dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność działania. 2. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej oraz doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta przez okres minimum 2 lata.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe w zakresie: administracji lub zarządzania. 2. W przypadku wykształcenia średniego - co najmniej trzyletni staż pracy umożliwiający realizację zadań na powierzonym stanowisku. 3. Znajomość przepisów ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o doręczeniach elektronicznych oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów państwowych. 4. Znajomość Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Pszczynie oraz zarządzenia wewnętrznego nr SG.120.1.107.2025 Burmistrza Pszczyny z dnia 29 sierpnia 2025 roku w sprawie wprowadzenia zasad postępowania z dokumentacją i wykonywania czynności kancelaryjnych w Urzędzie Miejskim w Pszczynie. 5. Przedstawienie stanowiska potwierdzającego posiadanie kwalifikacji i umiejętności pozwalających w prawidłowy sposób realizować zadania na stanowisku objętym konkursem. 6. Obywatelstwo polskie. 7. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 8. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 9. Nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: 1. Dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność działania. 2. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej oraz doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta przez okres minimum 2 lata.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Sekta
Nr telefonu:
324493925
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. Zgłoszenie kandydatury wraz z uzasadnieniem list motywacyjny. 2. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe. 3. Kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenia potwierdzające wymagany staż pracy w przypadku wykształcenia średniego. 4. Kwestionariusz osobowy do celów rekrutacji według załącznika nr 1 do niniejszego ogłoszenia. 5. Oświadczenia kandydata: a. o posiadaniu obywatelstwa polskiego, b. o posiadaniu pełnej zdolność do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, c. o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, d. o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, e. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem w przypadku podania danych innych niż wskazane w ogłoszeniu, według załącznika nr 2 do niniejszego ogłoszenia. 6. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. Link do oferty: https://bip.pszczyna.pl/ogloszenie-o-naborze-na-stanowisko-podinspektora-w-urzedzie-miejskim-w-pszczynie-50#cnt
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach w Wydziale Organizacyjnym i Kadr Urzędu Miejskiego w Pszczynie, ul. Rynek 2 w godzinach pracy urzędu lub przesłać na podany wyżej adres w terminie do dnia 2 grudnia 2025 roku. Na kopercie powinien być umieszczony napis: Nabór na stanowisko podinspektora - K. Oferty, które wpłyną do urzędu po upływie określonego terminu, nie będą rozpatrywane (nie ma znaczenia data nadania przesyłki). Za złożone i doręczone skutecznie uważa się te oferty, które wpłyną do urzędu w terminie do upływu dnia określonego w ogłoszeniu.

Zaloguj się przez Facebook