StPr/25/1370
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 040 do 6 900 PLN
Wynagrodzenie 5040,00 zł do 6900,00 zł + wysługa lat.
Zakres obowiązków:
1. przygotowanie decyzji administracyjnych;
2. kontrola nad przestrzeganiem przepisów ustawy Prawo budowlane;
3. prowadzenie ewidencji spraw zgodnie z jednolitym wykazem akt;
4. przygotowanie zaświadczeń,
5. przygotowanie i zdawanie okresowych sprawozdań.
Miejsce pracy:
Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Zielonej Górze
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- wykształcenie: wyższe- budownictwo, ochrona środowiska i dziedziny pokrewne, administracja, prawo, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata stażu pracy zgodnie z posiadanym wykształceniem, umiejętności zawodowe: znajomość projektu budowlanego, przepisów prawa budowlanego.
Inne wymagania:
wykształcenie: wyższe- budownictwo, ochrona środowiska i dziedziny pokrewne, administracja, prawo, doświadczenie zawodowe: min. 2 lata stażu pracy zgodnie z posiadanym wykształceniem, umiejętności zawodowe: znajomość projektu budowlanego, przepisów prawa budowlanego.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Marciniak
Nr telefonu:
68 452 75 05
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook