StPr/25/0469
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 9 000 PLN
Zakres obowiązków:
1) obsługi wniosków o wydanie wypisu lub wyrysu z operatu ewidencyjnego, wniosku
o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w zakresie m. in. rejestru cen nieruchomości oraz kopii dokumentów będących podstawą wpisu w rejestrze ewidencji gruntów i budynków składanych osobiście oraz za pomocą środków elektronicznych (geoportal, ePUAP, e-doręczenia, email);
2) rejestrowania wniosków w systemie informatycznym TurboEwid;
3) sporządzania wypisów oraz zbiorów danych z rejestru ewidencji gruntów i budynków;
4) generowania dokumentów obliczenia opłaty za sporządzenie wypisów oraz zbiorów danych z rejestru ewidencji gruntów i budynków oraz rejestru cen nieruchomości;
5) wprowadzania zmian w zakresie danych osobowych w rejestrze ewidencji gruntów i budynków;
6) skanowania dokumentów będących podstawą wprowadzania zmian w rejestrze ewidencji gruntów i budynków;
7) obsługa interesantów w zakresie udzielania informacji na temat danych zawartych w rejestrze ewidencji gruntów i budynków, rejestrze cen nieruchomości
8) współdziałanie z wydziałem finansowo księgowym w zakresie sporządzonych dokumentów obliczenia opłaty;
9) przygotowanie projektu pism, postanowień i decyzji administracyjnych związanych z ewidencją gruntów i budynków;
10) wykonywanie czynności biurowych, w tym: przygotowywanie i wysyłka korespondencji, archiwizowanie dokumentacji wydziałowej.
Miejsce pracy:
Królewska 10, 98-220 Zduńska Wola, powiat: zduńskowolski, woj: łódzkie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Zduńskiej Woli
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe, wyższe (w tym licencjat)
- - znajomość zagadnień z zakresu ustaw: o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, rozporządzenia w sprawie ewidencji, miejscowości, ulic i adresów, rozporządzenia w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, rozporządzenia w sprawie wzorów wniosków o udostępnienie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, licencji i Dokumentu Obliczenia Opłaty, a także sposobu wydawania licencji, rozporządzenia w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonych w rejestrze publicznym; - biegła znajomość programów komputerowych: programy Microsoft Office i Excel oraz obsługi innych urządzeń biurowych; - rzetelność, sumienność i inicjatywa w pracy; umiejętność obsługi interesantów; dobra organizacja pracy, praca pod presją czasu, praca w zespole; doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej; - posiadanie wykształcenia geodezyjnego będzie dodatkowym atutem, min. 3 lata stażu w przypadku wykształcenia średniego - praca w godz. 07.30 - 15.30
Inne wymagania:
- znajomość zagadnień z zakresu ustaw: o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, kodeks postępowania administracyjnego, ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, rozporządzenia w sprawie ewidencji gruntów i budynków, rozporządzenia w sprawie ewidencji, miejscowości, ulic i adresów, rozporządzenia w sprawie organizacji i trybu prowadzenia państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, rozporządzenia w sprawie wzorów wniosków o udostępnienie materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, licencji i Dokumentu Obliczenia Opłaty, a także sposobu wydawania licencji, rozporządzenia w sprawie sposobu, zakresu i trybu udostępniania danych zgromadzonych w rejestrze publicznym; - biegła znajomość programów komputerowych: programy Microsoft Office i Excel oraz obsługi innych urządzeń biurowych; - rzetelność, sumienność i inicjatywa w pracy; umiejętność obsługi interesantów; dobra organizacja pracy, praca pod presją czasu, praca w zespole; doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej; - posiadanie wykształcenia geodezyjnego będzie dodatkowym atutem, min. 3 lata stażu w przypadku wykształcenia średniego - praca w godz. 07.30 - 15.30
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Wioletta Jankowska
Nr telefonu:
43 824 42 17
Wymagane dokumenty:
Przebieg postępowania dotyczący naboru dostępny na stronie: https://bip.powiatzdunskowolski.pl/oferta-pracy/8147/podinspektor-w-wydziale-geodezji-kartografii-katastru-i-gospodarki-nieruchomosciami
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: termin składania dokumentów: do 18.12.2025 r. do godz. 14.00

Zaloguj się przez Facebook