PODINSPEKTOR (DEPARTAMENT FIANSÓW I SKARBU- BIURO KSIĘGOWOŚCI BUDŻETU WOJEWÓDZTWA)

PODINSPEKTOR (DEPARTAMENT FIANSÓW I SKARBU- BIURO KSIĘGOWOŚCI BUDŻETU WOJEWÓDZTWA)

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0895

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
od 5800,00 zł + dodatek stażowy (nabywany po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenie zasadniczego) I umowa- na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością przedłużenia ( z zastrzeżeniem wymogów wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych w szczególności art.16 i 19)

Zakres obowiązków:
1.Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych.
2. Wykonywanie wstępnej kontroli wpływających dokumentów.
3. Kontrola dowodów księgowych przed ich zadekretowaniem tj. sprawdzenie czy dowód spełnia wymogi
Instrukcji Obiegu i Kontroli Dokumentów Finansowo-Księgowych i posiada podpisy osób uprawnionych do
kontroli merytorycznej, formalnej i rachunkowej oraz wstępną kontrolę Skarbnika i podpisy osób
zatwierdzających wypłatę.
4. Wprowadzanie na podstawie dowodów księgowych do ksiąg rachunkowych operacji gospodarczych
ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym w zakresie zadań biura.
5. Prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami ewidencji księgowej budżetu województwa warmińsko
mazurskiego (organu) w zakresie zadań biura.
6. Kwalifikowanie dokumentów księgowych do ujęcia w księgach rachunkowych przez wskazanie miesiąca oraz sposobu ujęcia w księgach rachunkowych (dekretacja).
7. Prawidłowe wystawianie własnych wewnętrznych dowodów księgowych.
8. Przeprowadzanie kontroli formalno-rachunkowej dokumentów.
9. Przekazywanie dokumentów własnych i obcych do zatwierdzenia osobom uprawnionym.
10. Prowadzenie bieżącej analizy księgowej dotyczącej uzgadniania sald kont analitycznych z zapisami na odpowiednich kontach syntetycznych.
11. Weryfikowanie planów kont syntetycznych i analitycznych w księgach rachunkowych.
12. Weryfikowanie sald rozrachunków na koniec okresów sprawozdawczych.
13. Terminowa realizacja płatności w zakresie zadań biura.
14. Okresowe ustalenie w drodze inwentaryzacji rzeczywistego stanu aktywów i pasywów na koniec roku obrotowego w zakresie zadań biura oraz rozliczanie wyników inwentaryzacji.
15. Wycena aktywów i pasywów oraz ustalenie wyniku finansowego na koniec roku obrotowego w zakresie zadań biura.
16. Przygotowywanie i analiza danych niezbędnych do sporządzenia cząstkowych sprawozdań finansowych, budżetowych i z operacji finansowych w zakresie zadań biura.
17. Analiza i weryfikacja sprawozdań budżetowych samorządowych jednostek budżetowych.
18. Sporządzanie lub przenoszenie na nośnik informatyczny wydruków wymaganych ustawą o rachunkowości w zakresie zadań biura.
19. Sporządzanie pism zleconych przez przełożonych.
20. Rejestracja pism przychodzących i wychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
21. Należyte przechowywanie, zabezpieczenie przed kradzieżą, zaginięciem i zniszczeniem dowodów księgowych oraz innych dokumentów przekazanych przez przełożonych.
22. Przygotowanie dokumentacji do archiwizacji i terminowe przekazywanie do archiwum.
23. Wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.
24. Współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu, wojewódzkimi samorządowymi jednostkami organizacyjnymi, innymi podmiotami oraz instytucjami kontrolnymi
Godziny pracy:pn. 8:00-16:00, wt.-pt. 7:30-15:30

Miejsce pracy:
Głowackiego 17, 10-051 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne
  • 1. W zakresie wykształcenia spełnienie jednego z poniższych warunków: a) posiadanie wykształcenia średniego o profilu ekonomicznym lub średniego branżowego o profiluekonomicznym i co najmniej 3-letniego stażu pracy; b) posiadanie wykształcenia wyższego. 2. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku; 5. Nieposzlakowana opinia; 6. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego; 2. Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości; 3. Umiejętność pracy w zespole; 4. Umiejętność obsługi programów komputerowych, w szczególności - pakiet MS Office oraz urządzeń biurowych;5. Komunikatywność, samodzielność, systematyczność.


Inne wymagania:
1. W zakresie wykształcenia spełnienie jednego z poniższych warunków: a) posiadanie wykształcenia średniego o profilu ekonomicznym lub średniego branżowego o profiluekonomicznym i co najmniej 3-letniego stażu pracy; b) posiadanie wykształcenia wyższego. 2. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku; 5. Nieposzlakowana opinia; 6. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego; 2. Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych i rachunkowości; 3. Umiejętność pracy w zespole; 4. Umiejętność obsługi programów komputerowych, w szczególności - pakiet MS Office oraz urządzeń biurowych;5. Komunikatywność, samodzielność, systematyczność.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Joanna Petrusewicz

Nr telefonu:
895219588

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1.List motywacyjny (własnoręcznie podpisany). 2.Życiorys zawodowy Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu); 3.Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie; 4.Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisany); 5.Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii*; 6.Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*; 7.Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych*; 8.Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*; 9.Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku*; 10.Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane). 11.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisana). *Oświadczenia według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane). Dokumenty dodatkowe: 1.Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach; 2.Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; 3.Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: 1)składać osobiście lub za pośrednictwem innych osób w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko (wskazać nazwę stanowiska, numer ogłoszenia oraz symbol stanowiska) w Biurze Organizacyjnym i Kancelarii Ogólnej Departamentu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie (ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn) wejście od ul. Kościuszki, parter (pok. nr 1), pn. 8:00 -16:00; wt. - pt. 7:30 15:30) lub 2)przesłać w formie papierowej za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie Departament Organizacyjny Biuro Spraw Pracowniczych ul. Emilii Plater 1, 10-562 Olsztyn z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko - wskazać nazwę stanowiska i numer ogłoszenia.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 15.08.2025, 05:10
ID ogłoszenia: 291347
Udostępnij:
Dodano: 15.08.2025, 05:10
ID ogłoszenia: 291347

Zobacz inne oferty

Do góry