StPr/25/1107
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 600 PLN
wysokość wynagrodzenia od 5600,00 zł + dodatek stażowy (nabywany po 5 latach pracy w wysokości 5% miesięcznego wynagrodzenie zasadniczego) pierwsza umowa na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy z możliwością przedłużenia (z zastrzeżeniem wymogów wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych w szczególności art.16 i 19)
Zakres obowiązków:
1. Kontrola dokumentów finansowo-księgowych.
2. Przygotowanie dokumentów do zatwierdzania przez osoby upoważnione.
3. Realizacja płatności w zakresie Biura ds. Wynagrodzeń i Rozliczeń.
4. Wprowadzanie na podstawie dowodów księgowych do ksiąg rachunkowych operacji gospodarczych ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym w zakresie zadań biura.
5. Analiza zrealizowanych dochodów budżetowych i wydatków budżetowych.
6. Uzgadnianie dochodów z przychodami oraz wydatków z kosztami, poziomu zaangażowania środków i pozostałych kont pozabilansowych.
7. Prowadzenie i sporządzanie rozliczeń podatku od towarów i usług województwa.
8. Wyliczanie wskaźnika proporcji i preproporcji na dany rok.
9. Sporządzanie sprawozdań budżetowych, finansowych i statystycznych.
10. Sporządzanie wydruków wymaganych ustawą o rachunkowości.
11. Archiwizowanie dokumentów.
Godziny pracy:pn. 8:00-16:00, wt.-pt. 7:30-15:30
Miejsce pracy:
Głowackiego 17, 10-447 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Marszałkowski Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, ekonomiczne
- Wymagania niezbędne: 1. W zakresie wykształcenia spełnienie jednego z poniższych warunków: a) posiadanie wykształcenia średniego o profilu ekonomicznym lub średniego branżowego o profilu ekonomicznym i co najmniej 3 lata stażu pracy; b) posiadanie wykształcenia wyższego. 2. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku; 5. Nieposzlakowana opinia; 6. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego; 2. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatku od towarów i usług; 3. Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu ksiąg rachunkowych przy zastosowaniu przepisów Ustawy o rachunkowości. 4. Umiejętność obsługi komputera (programów - pakiet MS Office ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego, finansowo-księgowych) oraz urządzeń biurowych, 5. Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej; 6. Komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność, sumienność, terminowość
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. W zakresie wykształcenia spełnienie jednego z poniższych warunków: a) posiadanie wykształcenia średniego o profilu ekonomicznym lub średniego branżowego o profilu ekonomicznym i co najmniej 3 lata stażu pracy; b) posiadanie wykształcenia wyższego. 2. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 3. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 4. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wskazanym stanowisku; 5. Nieposzlakowana opinia; 6. Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. b. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego; 2. Znajomość przepisów z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatku od towarów i usług; 3. Doświadczenie zawodowe w prowadzeniu ksiąg rachunkowych przy zastosowaniu przepisów Ustawy o rachunkowości. 4. Umiejętność obsługi komputera (programów - pakiet MS Office ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego, finansowo-księgowych) oraz urządzeń biurowych, 5. Umiejętność pracy w zespole i dobra organizacja pracy własnej; 6. Komunikatywność, dokładność, odpowiedzialność, sumienność, terminowość
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Petrusewicz
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny (własnoręcznie podpisany). 2. Życiorys zawodowy Curriculum Vitae (niezbędne jest podanie adresu e-mail i/lub numeru telefonu); 3. Kserokopie dyplomów lub świadectw potwierdzających wykształcenie; 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy; 5. Oryginał kwestionariusza osobowego według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisany); 6. Oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii*; 7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych*; 8. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych*; 9. Oświadczenie, iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*; 10. Oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków na wskazanym stanowisku*; 11. Oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane). 12. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w procesie naboru według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisana). * Oświadczenia według wzoru dostępnego na stronie internetowej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie - http://bip.warmia.mazury.pl/ (własnoręcznie podpisane). VI. Dokumenty dodatkowe: 1. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach lub szkoleniach; 2. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku kandydatów niepełnosprawnych, którzy chcą skorzystać z uprawnienia do pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach urzędniczych, z wyłączeniem kierowniczych stanowisk urzędniczych, na zasadach określonych w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; 3. Inne, które kandydat uważa za istotne w jego przyszłej pracy.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail