StPr/25/1197
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 9 200 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie ewidencji analitycznej wyposażenia i wartości niematerialnych i prawnych w systemie komputerowym,
2. Uzgadnianie ksiąg inwentarzowych analitycznych z kontami syntetycznymi;
3. Bieżące nanoszenie do ewidencji zakupów oraz zmian wynikających z protokołów likwidacji;
4. Sprawdzanie poprawności i kompletności protokołów kasacji;
5. Wnioskowanie w sprawie przeprowadzenie inwentaryzacji oraz opracowania projektu inwentaryzacyjnego na dany rok;
6. Czuwanie nad własciwym przeprowadzeniem i rozliczeniem inwentaryzacji, prowadzenie dokumentacji z różnych etapów inwentaryzacji, współpraca z zespołami spisowymi;
7. Prowadzenie ewidencji zaangażowania wydatków: a) tworzenie dowodów wewnętrznych służących do dokonywania zapisów;
b) ewidencjonowanie zawartych umów i porozumień;
c) zamykanie kont pozabilansowych na koniec każdego kwartału;
8. Rejestracja dowodów księgowych funduszu socjalnego w komputerowym programie finansowo - księgowym z zamieszczeniem adnotacji dotyczącej pozycki księgowej;
9. Prowadzenie ewidencji gwarancji, pożyczek i depozytów;
10. przygotowywanie danych dla potrzeb projektu budżetu, sprawozdawczość oraz sprawozdania z wykonania budżetu.
11. Prowadzenie spraw związanych z opłatą eksploatacyjną.
Miejsce pracy:
Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Ostróda
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wykształcenie średnie i 3 lata stażu pracy lub wyższe. Doświadczenie zawodowe: praca w jednostkach samorządu terytorialnego. Znajomość z zakresu ustawy; o finansach publicznych, o rachunkowości, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o samorządzie gminnym, KPA, o opłacie skarbowej, prawo zamówień publicznych. Znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Microsoft Office ( Word, Exel, power Point).
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie i 3 lata stażu pracy lub wyższe. Doświadczenie zawodowe: praca w jednostkach samorządu terytorialnego. Znajomość z zakresu ustawy; o finansach publicznych, o rachunkowości, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o samorządzie gminnym, KPA, o opłacie skarbowej, prawo zamówień publicznych. Znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Microsoft Office ( Word, Exel, power Point).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Kulesza
Nr telefonu:
89 676 07 36
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail