StPr/25/0457
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 848 PLN
Zakres obowiązków:
-Prowadzenie banku danych informacyjnych dotyczących gminy, województwa i kraju oraz ich udostępnianie zainteresowanym organom rady gminy, osobom prawnym i fizycznym.
-Bieżące gromadzenie danych o działalności organów gminy, urzędu i gminnych jednostek organizacyjnych oraz zapewnienie ich popularyzacji.
-Inicjowanie i organizowanie różnych form promocji gminy i współdziałanie w tym zakresie ze wszystkimi zainteresowanymi jednostkami administracyjnymi i gospodarczymi.
-Popularyzacja ofert lokalnych i organizacji gospodarczych oraz innych w zakresie różnorodnej współpracy.
-Współpraca z wydawnictwami w zakresie opracowywania informacji dot. promocji gminy.
-Gromadzenie i dokumentacja wycinków prasowych dotyczących gminy i instytucji związanych z gminą.
-Prowadzenie dokumentacji gazet lokalnych (zszywki).
-Organizowanie sesji zdjęciowych i filmowych dla wydawnictw dotyczących gminy.
-Redagowanie informacji dla prasy, telewizji i radia dotyczących bieżących wydarzeń z życia gminy.
-Koordynacja działań nad inwentaryzacją turystyczną gminy.
-Obsługa współpracy zagranicznej, w tym organizacja oficjalnych wyjazdów zagranicznych przedstawicieli władzy gminy.
-Organizacja i koordynacja spraw związanych z organizowaniem imprez masowych na terenie gminy.
-Prowadzenie strony internetowej gminy.
- Prowadzenie spraw z zakresu: kultury, kultury fizycznej, turystyki i wypoczynku.
-Współpraca z organizacjami pozarządowymi realizacja programu współpracy.
-Przeprowadzanie konkursów na realizację zadań pożytku publicznego, zawieranie umów i ich rozliczanie.
- Współpraca z koordynatorem ds. dostępności w zakresie wsparcia osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do informacji i usług.
-Opracowywanie i realizacja gminnego programu opieki nad zwierzętami bezdomnymi oraz zapobieganie bezdomności.
-Wydawanie i cofanie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz rozliczanie opłat za zezwolenie.
-Wykonywanie innych prac zleconych przez bezpośredniego przełożonego.
Miejsce pracy:
Żelechowska 24B, 21-470 Krzywda, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Pracodawca:
Urząd Gminy w Krzywdzie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wykształcenie wyższe, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, staż pracy nie wymagany
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe, obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia, staż pracy nie wymagany
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Kamil Mioduchowski
Wymagane dokumenty:
CV i list motywacyjny Wymagania niezbędne: -Obywatelstwo polskie. -Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. - Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. -Nieposzlakowana opinia.

Zaloguj się przez Facebook