StPr/25/0549
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 do 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
1)nadzór nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa;
2)współpraca z nadleśnictwami w zakresie prowadzenia w imieniu Starosty spraw z zakresu nadzoru nad lasami niestanowiącymi własności Skarbu Państwa;
3)przygotowywanie projektów decyzji określających zadania właścicieli lasów;
4)przygotowywanie zarządzeń wykonywania zabiegów zwalczających i ochronnych w lasach zagrożonych, niestanowiących własności Skarbu Państwa na koszt nadleśnictw;
5)prowadzenie spraw związanych z cechowaniem i wystawianiem właścicielowi lasu dokumentu stwierdzającego legalność pozyskania drewna;
6)określanie zadań z zakresu gospodarki leśnej dla lasów rozdrobnionych o powierzchni do 10 ha, nie stanowiących własności Skarbu Państwa;
7)prowadzenie spraw związanych ze zlecaniem opracowania uproszczonego planu urządzenia lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa, należących do osób fizycznych i wspólnot gruntowych;
8)wydawanie zaświadczeń w sprawie objęcia działek leśnych uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją, o której mowa w art. 19 ust. 3 ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach; 9) przygotowywanie projektów decyzji w sprawie pozyskania drewna niezgodnie z planem urządzania lasu;
10)prowadzenie spraw związanych z nakazywaniem właścicielom wykonania obowiązków i zadań wynikających z trwałego utrzymania lasów i zapewnienia ciągłości ich użytkowania albo nie wykonania zadań zawartych w uproszczonym planie urządzania lasu lub inwentaryzacji stanu lasu;
11)dokonywanie oceny udatności upraw leśnych;
12)prowadzenie spraw dotyczących koncesji na wydobywanie kopalin w zakresie kompetencji starosty;
13)gromadzenie, przechowywanie, ochrona i udostępnianie informacji geologicznej;
14)opiniowanie projektu planu ogólnego albo projektu planu miejscowego, ale w zakresie terenów zagrożonych ruchami masowymi ziemi oraz terenów, na których występują te ruchy;
15)opracowywanie decyzji w sprawach rekultywacji i zagospodarowania gruntów;
16)udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie;
17)sporządzanie raportów i sprawozdań rocznych;
18)współpraca z organami samorządowymi i organami inspekcyjnymi w zakresie ochrony środowiska;
19)obsługa interesantów w zakresie posiadanych uprawnień;
20)zapewnienie prawidłowego obiegu i przechowywania dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną, jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
21)prowadzenie teczek z dokumentacją zgodnie z instrukcją kancelaryjną, jednolitym rzeczowym wykazem akt oraz instrukcją w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych;
22)archiwizacja wytworzonej dokumentacji;
23)przetwarzanie danych osobowych w zakresie i w celu niezbędnym do realizacji obowiązków służbowych;
24)wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez przełożonych związanych z prawidłowym funkcjonowaniem Wydziału i wynikających z przepisów prawa.
Miejsce pracy:
Zakolejowa 15A, 07-200 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Wyszkowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, kierunek: ochrona środowiska i/ lub leśnictwa i/lub geologii i/lub adinistracji
- Prawo jazdy kat. B
- Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania: 1) wymagania niezbędne: a)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, b)wykształcenie wyższe z zakresu: ochrony środowiska i/lub leśnictwa, i/lub geologii i/lub administracji, lub średnie branżowe o odpowiednim profilu, z zakresu: ochrony środowiska i/lub leśnictwa, i/lub geologii, i/lub administracji, c)co najmniej trzyletni staż pracy przy wykształceniu średnim branżowym, d)nie bycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia; wymagania dodatkowe: a)znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy - Prawo ochrony środowiska, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o lasach, ustawy - Prawo geologiczne i górnicze, ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, b)umiejętność pracy na oprogramowaniu biurowym Microsoft Office, c)umiejętność obsługi Internetu i urządzeń biurowych, d)umiejętność czytania, interpretacji i stosowania przepisów prawa wspólnotowego i krajowego, e)co najmniej trzyletni staż pracy, f)prawo jazdy kat. B, g)wysoka kultura osobista, h)umiejętność organizacji pracy własnej, i)skrupulatność, j)obiektywizm, k)komunikatywność, l)bezstronność, m)dyspozycyjność, n)dokładność, o)umiejętność pracy w zespole.
Inne wymagania:
Kandydaci powinni spełniać następujące wymagania: 1) wymagania niezbędne: a)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, b)wykształcenie wyższe z zakresu: ochrony środowiska i/lub leśnictwa, i/lub geologii i/lub administracji, lub średnie branżowe o odpowiednim profilu, z zakresu: ochrony środowiska i/lub leśnictwa, i/lub geologii, i/lub administracji, c)co najmniej trzyletni staż pracy przy wykształceniu średnim branżowym, d)nie bycie skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e)nieposzlakowana opinia; wymagania dodatkowe: a)znajomość przepisów prawa z zakresu: ustawy - Prawo ochrony środowiska, ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, ustawy o lasach, ustawy - Prawo geologiczne i górnicze, ustawy o samorządzie powiatowym, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostępie do informacji publicznej, instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, b)umiejętność pracy na oprogramowaniu biurowym Microsoft Office, c)umiejętność obsługi Internetu i urządzeń biurowych, d)umiejętność czytania, interpretacji i stosowania przepisów prawa wspólnotowego i krajowego, e)co najmniej trzyletni staż pracy, f)prawo jazdy kat. B, g)wysoka kultura osobista, h)umiejętność organizacji pracy własnej, i)skrupulatność, j)obiektywizm, k)komunikatywność, l)bezstronność, m)dyspozycyjność, n)dokładność, o)umiejętność pracy w zespole.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marzena Dyl
Wymagane dokumenty:
1)życiorys (CV) podpisany własnoręcznie; 2)list motywacyjny podpisany własnoręcznie; 3)kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, staż pracy zawodowej i dodatkowe umiejętności kandydata, poświadczone przez kandydata na każdej stronie za zgodność z oryginałem; 4)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, a w przypadku osób będących obywatelami Unii Europejskiej lub obywatelami innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, niezbędne jest dostarczenie dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego określonym w przepisach o służbie cywilnej oraz dokumentu potwierdzającego posiadane obywatelstwo; 5)oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; 6)oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 7)oświadczenie kandydata, że posiada nieposzlakowaną opinię; 8)oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych; 9)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; 10)oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z przepisami wewnętrznej procedury zgłaszania informacji o naruszeniach prawa i podejmowania działań następczych w Starostwie Powiatowym w Wyszkowie - zarządzenie Nr 72/2024 Starosty Powiatu Wyszkowskiego z dnia 17 września 2024 r.; 11)w przypadku osób niepełnosprawnych - którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, poświadczona przez kandydata na każdej stronie za zgodność z oryginałem. Dokumenty w zaklejonych kopertach z napisem Nabór na stanowisko: Podinspektor do spraw środowiska i gospodarki odpadami w Wydziale Środowiska i Rolnictwa w Starostwie Powiatowym w Wyszkowie z podaniem imienia i nazwiska oraz adresu kandydata należy składać w Kancelarii Starostwa Powiatowego w Wyszkowie, Aleja Róż 2, pokój nr 39 w terminie do dnia 1 grudnia 2025 r. do godz. 16.00. Dokumenty, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Wyszkowie po wyżej określonym terminie, nie będą rozpatrywane. Kandydaci, którzy spełnili wymagania formalne określone w ogłoszeniu zostaną powiadomieni o terminie i miejscu przeprowadzenia testu kwalifikacyjnego i/lub rozmowy kwalifikacyjnej. Informacje dodatkowe można uzyskać pod numerem telefonu /29/743-59-38. Klauzula informacyjna dla kandydatów w związku z naborem na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Wyszkowie: Podinspektor do spraw środowiska i gospodarki odpadami w Wydziale Środowiska i Rolnictwa Na podstawie art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej także: RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) i ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) informuję, że: 1)Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Starostwie Powiatowym w Wyszkowie: Podinspektor do spraw środowiska i gospodarki odpadami w Wydziale Środowiska i Rolnictwa jest Starosta Powiatu Wyszkowskiego z siedzibą w Wyszkowie, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków; numer telefonu /29/ 743 59 35, adres e-mail: [email protected]; 2)kontakt z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest możliwy za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mai: 3)dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia ww. naboru w Starostwie Powiatowym w Wyszkowie, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków, na podstawie wyrażonej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO); 4)osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; 5)odbiorcami danych osobowych mogą być instytucje uprawnione na podstawie przepisów prawa lub podmioty upoważnione na podstawie podpisanej umowy pomiędzy Administratorem a podmiotem; 6) dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej; 7) podstawą prawną przetwarzania danych osobowych w ramach ww. naboru przez Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków są: RODO, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Kodeks pracy; 8)przekazane dane będą przetwarzane przez okres niezbędny do przeprowadzenia ww. naboru, jednak nie dłużej niż przez okres wynikający z odrębnych przepisów prawa; 9)osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo: dostępu do swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania lub usunięcia, sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych oraz prawo do niepodlegania decyzji polegającej na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym również w formie profilowania. Wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w ww. naborze prowadzonym przez Starostwo Powiatowe w Wyszkowie, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków. Ponadto przysługuje jej prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO; 10)osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na niezgodne z prawem przetwarzanie jej danych osobowych. Organ ten będzie właściwy do rozpatrzenia skargi z tym, że prawo wniesienia skargi dotyczy wyłącznie zgodności z prawem przetwarzania danych osobowych, nie dotyczy zaś przebiegu ww. naboru; 11)podanie danych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych nie jest obowiązkowe, jednak jest warunkiem umożliwiającym ubieganie się o zatrudnienie kandydata w Starostwie Powiatowym w Wyszkowie, Aleja Róż 2, 07-200 Wyszków. Szczegóły ogłoszenia: https://bip.powiat-wyszkowski.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=16747

Zaloguj się przez Facebook