StPr/25/1196
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 9 200 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie ewidencji podatkowej;
2. Egzekwowanie obowiązku składania deklaracji podatkowych przez osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej w zakresie podatku od nieruchomości, rolnego i lesnego;
3. Prowadzenie analziy i ewidencjonowanie składanych deklaracji i ich zmian;
4. Wszczynanie postanowień podatkowych w stosunku do podatników, którzy w deklaracjach podatkowych wykazali dane budzace wątpliwości a majace wpływ na wymiar podatku;
5. Dokonywanie wymiaru podatku rolnego, lesnego i od nieruchomości za dany rok podatkowy osobom fizycznym, zgodnie z obowiązujacymi przepisami;
6. Przygotowywanie decyzji wymiarowych w systemie komputerowym i udokumentowanie ich doręczenia podatnikom;
7. Bieżące dokonywanie zapisów w księgach rachunkowych przypisów i odpisów na podstawie deklaracji podatkowych i decyzji;
8. Prowadzenie rerestru wymiarowego;
9. Stosowanie ulg i zwolnień obowiązujących w podatku rolnym i lesnym;
10. Prowadzenie ewidencji skutków finansowych ulg ustawowych udzielonych przez Radę Gminy i przez organ podatkowy w zakresie podatków.
11. Ustalanie na podstawie ewidencji podatkowej danych potrzebnych do wydawania zaświadczeń;
12. Prowadzenie spraw związanych z opłatą eksploatacyjną.
Miejsce pracy:
Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Ostróda
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- - praca w jednostkach samorządu terytorialnego, - doświadczenie w zakresie podatków od nieruchomości, rolnego i lesnego, - znajomosć z zakresu ustawy; o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, KPA, o ordynacji podatkowej, o podatkach i opłatach lokalnych, o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, o postępowaniu egzekucyjnym, o opłacie skarbowej, - znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Microsoft Office ( Word, Exel, Power Point).
Inne wymagania:
- praca w jednostkach samorządu terytorialnego, - doświadczenie w zakresie podatków od nieruchomości, rolnego i lesnego, - znajomosć z zakresu ustawy; o finansach publicznych, o samorządzie gminnym, KPA, o ordynacji podatkowej, o podatkach i opłatach lokalnych, o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej, o postępowaniu egzekucyjnym, o opłacie skarbowej, - znajomość obsługi komputera, w tym pakietów biurowych Microsoft Office ( Word, Exel, Power Point).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elżbieta Kulesza
Nr telefonu:
89 676 07 36
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail