PODINSPEKTOR DS. AKTUALIZACJI REJESTRU PESEL ORAZ WYDAWANIA ODPISÓW I ZAŚWIADCZEŃ Z REJESTRU STANU CYWILNEGO

PODINSPEKTOR DS. AKTUALIZACJI REJESTRU PESEL ORAZ WYDAWANIA ODPISÓW I ZAŚWIADCZEŃ Z REJESTRU STANU CYWILNEGO

Powiatowy Urząd Pracy w Szczecinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1549

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:

Zgodnie z ogłoszeniem o naborze https://bip.um.szczecin.pl/chapter_11362.asp

Miejsce pracy:
ARMII KRAJOWEJ 1, 70-456 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
URZĄD MIASTA SZCZECIN

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • UPRAWNIENIA WSKAZANE W WYMAGANIACH DODATKOWYCH, Zgodnie z ogłoszeniem o naborze https://bip.um.szczecin.pl/chapter_11362.asp


Inne wymagania:
UPRAWNIENIA WSKAZANE W WYMAGANIACH DODATKOWYCH, Zgodnie z ogłoszeniem o naborze https://bip.um.szczecin.pl/chapter_11362.asp

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
LIDIA ŁAJKUN

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 25.09.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 322299
Udostępnij:
Dodano: 25.09.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 322299

Zobacz inne oferty

Do góry