PODINSPEKTOR DS. BUDOWNICTWA

PODINSPEKTOR DS. BUDOWNICTWA

Powiatowy Urząd Pracy w Polkowicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
6 000 - 6 300 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1327

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 6 000 do 6 300 PLN

Zakres obowiązków:
Ogólny zakres obowiązków na stanowisku pracy:
1. Przygotowywanie planów inwestycyjnych na rok budżetowy.
2. Wnioskowanie o zabezpieczenie środków finansowych na inwestycje. 3. Nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowaniem zamówienia i odbiorem dokumentacji projektowej.
4.Nadzorowanie i koordynowanie współpracy z powiatowymi jednostkami w zakresie wymaganym do prawidłowego realizowania inwestycji i remontów. 5. Nadzorowanie i koordynowanie prac przygotowawczych oraz uczestniczenie w procedurach o udzielenie zamówienia publicznego na roboty inwestycyjne i remontowe.
6. Sprawdzanie dokumentacji projektowej pod względem prawidłowości oraz kompletności. 7. Reprezentowanie gminy w procesie inwestycyjnym od przekazania placu pod budowę do ostatecznego rozliczenia. 8. Nadzorowanie i sprawdzanie sporządzanych analiz i sprawozdań.
9. Nadzór nad realizacją postanowień wynikających z zapisów gwarancyjnych. 10. Koordynowanie prac związanych z organizowaniem i uczestniczeniem w przeglądach pogwarancyjnych.
11. Nadzorowanie i koordynowanie prac związanych z przygotowywaniem dokumentacji i wyłonieniem inspektorów nadzoru do poszczególnych zadań. 12. Sprawdzenie wzoru umowy na realizację zadania wraz z uzyskaniem weryfikacji pod względem prawnym. 13. Sprawdzenie wniosków aplikacyjnych na dofinansowanie inwestycji. 14. Nadzór nad wykonawstwem umów w zakresie zgodności z harmonogramem rzeczowo- finansowym.
15. Przygotowywanie dokumentacji z realizowanych obiektów budowlanych do eksploatacji użytkownikom w tym dokumentów PT.
16. Współpraca z biurem projektów oraz z biurem geodezyjnym w zakresie opracowywanych dokumentacji.
17. Współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w zakresie remontów i modernizacji zabytków.
18. Uzgodnienie dokumentacji technicznych w zakresie kolizji z drogami gminnymi.19. Koordynacja i uzgadnianie dokumentacji projektowej w Zespole Uzgadniania Dokumentacji w Starostwie Powiatowym w Polkowicach. 20. Dokonywanie w ramach zadań wskazanych w zakresie czynności i podejmowanych w oparciu o zamówienia publiczne, następujących czynności zastrzeżonych dla Kierownika Zamawiającego w postępowaniu oraz czynności
związanych z przygotowaniem postępowania o udzielenie zamówienia : 1)opisanie przedmiotu zamówienia publicznego, 2)ustalenie wartości zamówienia publicznego lub jego części,3)opisanie sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, 4) określenie kryteriów oceny ofert,
21. Wykonywanie obowiązków związanych z przepisami dotyczącymi
obowiązkowego raportowania schematów podatkowych , o których mowa w art. 86a i następnych Ordynacji Podatkowej / dalej obowiązki MDR/ w szczególności :
1. Zapoznanie się z przepisami dotyczącymi obowiązków MDR.
2. Śledzenie zmian w przepisach dotyczących obowiązków MDR.
3. Kształcenie w zakresie obowiązków MDR w szczególności poprzez uczestniczenie w szkoleniach, lekturę fachowych periodyków bądź literatury.4. Stałe monitorowanie operacji gospodarczych oraz finansowych Gminy pod kątem obowiązków MDR oraz stałe monitorowanie wszelkich zdarzeń mogących wypełnić status schematu podatkowego oraz informowanie zespołu MDR o każdym podejrzeniu zaistnienia zdarzenia MDR.
5. Udzielanie informacji na temat operacji gospodarczych Gminy, co do których zachodzi podejrzenie, iż stanowią one zdarzenie rodzące obowiązki MDR. 6. Bieżące monitorowanie i analiza przestrzegania przepisów dotyczących MDR oraz zasad postępowania określonych w procedurze. 22. Nadzór i realizacja budżetu gminy zgodnie z planem finansowy. Angażowanie środków finansowych w ramach posiadanego planu finansowego w programie Zaangażowanie.
23. Realizacja innych zadań ustalonych w uchwałach Rady Gminy i zarządzeń Wójta lub zleconych przez Wójta oraz przez Skarbnika Gminy. 24. Ścisła współpraca z Gminnym Centrum Zarządzania Kryzysowego dotycząca wykonywania zadań obronnych oraz zadań z zakresu zarządzania kryzysowego 25. Wykonywanie sprawozdań rocznych z sieci dróg oraz kanalizacji deszczowej. 26. Uzgadnianie lokalizacji urządzeń w pasie drogowym oraz lokalizacji zjazdów
27. Zlecenie kontroli dróg.

Miejsce pracy:
Głogowska 3, 59-150 Grębocice, powiat: polkowicki, woj: dolnośląskie

Pracodawca:
Urząd Gminy Grębocice

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: preferowane inżynieria sanitarna, budownictwo
  • Prawo jazdy kat. B, znajomość obsługi Microsoft Office, Obsługa uzrądzeń biurowych
  • Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego. Doświadczenie zawodowe: minimum 2-letni staż pracy


Inne wymagania:
Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, prawo zamówień publicznych, znajomość zasad funkcjonowania samorządu terytorialnego. Doświadczenie zawodowe: minimum 2-letni staż pracy

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
EDYTA JAKUBOWSKA-LEŚNIAK

Nr telefonu:
768315501

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 26.08.2025, 03:19
ID ogłoszenia: 298387
Udostępnij:
Dodano: 26.08.2025, 03:19
ID ogłoszenia: 298387

Zobacz inne oferty

5 384 PLNbrutto
Nowe
Zielona Góra
5 384 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Zielona Góra
30,50 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Zielona Góra
4 666 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
31 PLNbrutto
Nowe
Nowy Kisielin
31 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
37 PLNbrutto
Nowe
Kraków
37 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Do góry