PODINSPEKTOR DS. EWIDENCJI KIEROWCÓW

PODINSPEKTOR DS. EWIDENCJI KIEROWCÓW

Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 840 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0519

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN

Zakres obowiązków:
1) Przyjmowanie i realizowanie wniosków o wydanie praw jazdy krajowych i międzynarodowych.
2) Przyjmowanie i realizowanie wniosków o wydanie wtórników praw jazdy w związku z kradzieżą, zagubieniem, zniszczeniem lub upływem terminu ważności.
3) Wysyłanie żądań o nadesłanie akt osobowych kierowców z innych urzędów.
4) Przesyłanie akt kierowców do innych urzędów.
5) Realizacja prawomocnych orzeczeń w zakresie wykonania kar dodatkowych poprzez wysyłanie zawiadomień o zakresie kierowania pojazdami silnikowymi po spożyciu alkoholu lub innego działającego podobnie środka.
6) Wysyłanie skierowań na egzaminy kontrolne:
a) kierowców, którym zatrzymano lub cofnięto prawo jazdy na okres powyżej 1 roku,
b) w razie uzasadnionych zastrzeżeń co do posiadanych kwalifikacji kierującego,
c) na wniosek Komendanta Wojewódzkiego Policji w razie przekroczenia 24 punktów.
7) Prowadzenie ewidencji i rejestrów zatrzymanych i cofniętych praw jazdy.
8) Prowadzenie ewidencji w zakresie wydawania licencji, zaświadczeń i wypisów zgodnie z ustawą o transporcie drogowym.
9) Prowadzenie ewidencji w zakresie wydawania zezwoleń na przejazdy pojazdów nienormowanych.
10) Prowadzenie ewidencji w zakresie wydawania zatwierdzonych projektów organizacji ruchu.
11) Prowadzenie ewidencji w zakresie wydawania zezwoleń dla kierowców pojazdów uprzywilejowanych lub pojazdów przewożących wartości pieniężne.
12) Prowadzenie ewidencji w zakresie wydawania zezwoleń dla instruktorów nauki jazdy oraz Ośrodków Szkolenia Kierowców.
13) Prowadzenie rejestrów oraz ewidencji druków praw jazdy międzynarodowych.
14) Prowadzenie ewidencji oraz archiwizowanie akt osobowych kierowców.
15) Prowadzenie zgodnie z instrukcją Ministra Infrastruktury kartoteki ewidencyjnej kierowców.
16) Stała współpraca z Policją, Prokuraturą, Sądami i Wojewódzkimi Ośrodkami Ruchu Drogowego.
17) Doraźna pomoc w prowadzeniu sekretariatu i kancelarii Starostwa w zakresie:
a) kierowania ruchem interesantów,
b) odbierania telefonów i łączenia rozmów,
c) przyjmowania przesyłek kurierskich, korespondencji (papierowej i elektronicznej) oraz jej ewidencjonowania w elektronicznym obiegu dokumentów, rozdystrybuowania korespondencji, dbania o prawidłowy obieg dokumentów,
d) wysyłania korespondencji wychodzącej i przesyłek kurierskich,
e) odsyłania korespondencji mylnie skierowanej do Starostwa,
f) archiwizacji dokumentacji i wstępnej rejestracji umów,
g) dbania o prawidłowy przepływ informacji w Starostwie,
h) dbania o sprawne funkcjonowanie sekretariatu i kancelarii, w tym monitorowanie stanu zaopatrzenia, zamawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych itp.,
i) obsługa i nadzór nad sprawnością działania urządzeń biurowych w sekretariacie i kancelarii Starostwa (kserokopiarka, centralka telefoniczna, faks itp.).
18) Prowadzenie teczek przedmiotowych na zajmowanym stanowisku pracy zgodnie z Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt i archiwizacja dokumentów.
19) Wykonywanie innych zadań zlecanych przez przełożonych z zakresu działania Starostwa i Wydziału.

Miejsce pracy:
Kościuszki 3, 13-200 Działdowo, powiat: działdowski, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Starostwo Powiatowe

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • 1. Wymagania niezbędne - wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: 1) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 2) wykształcenie: wyższe, 3) doświadczenie zawodowe (staż pracy): co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe, 4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe - pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: 1) Doświadczenie zawodowe: a) znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych, o doręczeniach elektronicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o dostępie do informacji publicznej, Prawo o ruchu drogowym, o kierujących pojazdami, o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji, o transporcie drogowym, rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów; rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 5 sierpnia 2025 r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami; rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów; rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); b) ukończone studia podyplomowe, szkolenia lub kursy w zakresie: administracji, administracji publicznej, administracji samorządowej, administracji i finansów publicznych, administracji i zarządzania, E-administracji oraz innych o charakterze zgodnym z wymaganiami i zadaniami na danym stanowisku pracy; 2) Umiejętności praktyczne: obsługa komputera i programów komputerowych (w szczególności edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych) oraz innych urządzeń biurowych, umiejętność prawidłowego redagowania pism urzędowych, poprawnego przygotowania projektów decyzji administracyjnych, stosowania odpowiednich przepisów prawa. 3) Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, planowania i organizacji pracy, dochowania dyskrecji, pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, obowiązkowość, sumienność, skrupulatność, zdyscyplinowanie, samodzielność, komunikatywność i umiejętność właściwego reagowania w kontaktach interpersonalnych, także w sytuacjach stresowych, kultura osobista, bezstronność i bezinteresowność, uczciwość, punktualność, lojalność.


Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne - wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku: 1) obywatelstwo państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 2) wykształcenie: wyższe, 3) doświadczenie zawodowe (staż pracy): co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe, 4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) nieposzlakowana opinia. 2. Wymagania dodatkowe - pozostałe wymagania, pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na danym stanowisku: 1) Doświadczenie zawodowe: a) znajomość ustaw: o pracownikach samorządowych, o samorządzie powiatowym, o ochronie danych osobowych, o doręczeniach elektronicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o dostępie do informacji publicznej, Prawo o ruchu drogowym, o kierujących pojazdami, o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji, o transporcie drogowym, rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 8 listopada 2024 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów; rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 5 sierpnia 2025 r. w sprawie wydawania dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami; rozporządzenia ministra infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów; rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych); b) ukończone studia podyplomowe, szkolenia lub kursy w zakresie: administracji, administracji publicznej, administracji samorządowej, administracji i finansów publicznych, administracji i zarządzania, E-administracji oraz innych o charakterze zgodnym z wymaganiami i zadaniami na danym stanowisku pracy; 2) Umiejętności praktyczne: obsługa komputera i programów komputerowych (w szczególności edytorów tekstu i arkuszy kalkulacyjnych) oraz innych urządzeń biurowych, umiejętność prawidłowego redagowania pism urzędowych, poprawnego przygotowania projektów decyzji administracyjnych, stosowania odpowiednich przepisów prawa. 3) Predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, planowania i organizacji pracy, dochowania dyskrecji, pracy pod presją czasu, odpowiedzialność, obowiązkowość, sumienność, skrupulatność, zdyscyplinowanie, samodzielność, komunikatywność i umiejętność właściwego reagowania w kontaktach interpersonalnych, także w sytuacjach stresowych, kultura osobista, bezstronność i bezinteresowność, uczciwość, punktualność, lojalność.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Marta Skuza

Nr telefonu:
23 697 59 42

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1)list motywacyjny, 2)życiorys - curriculum vitae, 3)kwestionariusz osobowy,* 4)świadectwa pracy lub inne dokumenty potwierdzające wymagany okres zatrudnienia, 5)dokumenty potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 6)inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, 7)oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,* 8)oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,* 9)dokument potwierdzający znajomość języka polskiego - w przypadku ubiegania się o objęcie stanowiska przez osobę nieposiadającą obywatelstwa polskiego, 10)dokument potwierdzający niepełnosprawność - dotyczy kandydatów, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 11)podpisana klauzula o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Starostwo Powiatowe w Działdowie, 13-200 Działdowo ul. Kościuszki 3, na zasadach określonych w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO) moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji na stanowisko Podinspektora ds. ewidencji kierowców w Starostwie Powiatowym w Działdowie.* Dokumenty, o których mowa w pkt 1, 2, 3, 7 ,8 i 11, muszą być podpisane przez kandydata. Kserokopie dokumentów, o których mowa w pkt 4, 5, 6, 9 i 10, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem. Wyżej wymienione dokumenty kandydat może poświadczyć własnoręcznym podpisem. Dokumenty złożone w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego, a kopie dokumentów poświadczone za zgodność z oryginałem.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - Miejsce i termin złożenia dokumentów: Starostwo Powiatowe w Działdowie, ul. Kościuszki 3 z dopiskiem na kopercie Nabór na stanowisko Podinspektora ds. ewidencji kierowców (dostarczenie dokumentów osobiście do sekretariatu Starostwa Powiatowego w Działdowie lub pocztą tradycyjną) w terminie do 1 września 2025 r. do godz. 1500 (decyduje data wpływu). pełna treść ogłoszenia wraz z załącznikami znajduje się pod linkiem: https://bip.dzialdowo.starostwo.gov.pl/kategorie/71-nabor-na-wolne-stanowisko-urzednicze/artykuly/1204-ogloszenie-o-wolnym-stanowisku-urzedniczym-oraz-o-naborze-kandydatow-na-wolne-stanowisko-podinspektor-ds-ewidencji-kierowcow?lang=PL
Dodano: 21.08.2025, 05:36
ID ogłoszenia: 295233
Udostępnij:
Dodano: 21.08.2025, 05:36
ID ogłoszenia: 295233

Zobacz inne oferty

32 PLNbrutto
Nowe
Straszyn
32 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
30,50 PLNbrutto
Nowe
Chorzów
30,50 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
Nowe

AUDYTOR

30,50 PLNbrutto
Nowe
Kolno
30,50 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
Nowe

KELNER

5 600 PLNbrutto
Nowe
Świnoujście
5 600 PLNbrutto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry