StPr/25/0510
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN
Zakres obowiązków:
1) regulowanie stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z mocy prawa i na wniosek;
2) ustalanie wartości gruntów komunalnych oraz naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów przez osoby fizyczne i prawne;
3) przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i przesyłanie prawomocnych decyzji do ewidencji gruntów;
4) oddawanie nieruchomości w trwały zarząd oraz naliczanie i aktualizacja opłat z tego tytułu;
5) ujednolicanie terminów praw użytkowania wieczystego;
6) dokonywanie przeglądu zagospodarowania działek przekazanych w użytkowanie wieczyste osobom fizycznym i prawnym oraz wygaszanie użytkowania wieczystego gruntów;
7) prowadzenie spraw dotyczących ogrodów działkowych;
8) prowadzenie sprawozdań na powierzonym stanowisku;
Miejsce pracy:
Rynek 26, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miasta Gostynina
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- biegła obsługa komputera z obsługą internetu, praca w grupie, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- [Umiejętność 2] : umiejętność zachowania poufności i dyskrecji, zdolności analityczne, zainteresowanie tematyką rozwoju pracowników, szkoleń, [Umiejętność 1] : skrupulatność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, kultura osobista [Inne] : minimum 3 lata doświadczenia zawodowego zdobytego w jednostkach administracji samorządowej, w tym również w urzędzie gminy / miasta / starostwie / urzędzie marszałkowskim
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : umiejętność zachowania poufności i dyskrecji, zdolności analityczne, zainteresowanie tematyką rozwoju pracowników, szkoleń, [Umiejętność 1] : skrupulatność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, kultura osobista [Inne] : minimum 3 lata doświadczenia zawodowego zdobytego w jednostkach administracji samorządowej, w tym również w urzędzie gminy / miasta / starostwie / urzędzie marszałkowskim
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Reichelt-Nyckowska
Nr telefonu:
24 236 07 24
Wymagane dokumenty:
zgodnie z ogłoszonym naborem na wolne stanowisko pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: od zaraz

Zaloguj się przez Facebook