PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

PODINSPEKTOR DS. GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI

Powiatowy Urząd Pracy w Gostyninie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 800 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0510

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 800 PLN

Zakres obowiązków:
1) regulowanie stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi publiczne z mocy prawa i na wniosek;
2) ustalanie wartości gruntów komunalnych oraz naliczanie i aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów przez osoby fizyczne i prawne;
3) przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności i przesyłanie prawomocnych decyzji do ewidencji gruntów;
4) oddawanie nieruchomości w trwały zarząd oraz naliczanie i aktualizacja opłat z tego tytułu;
5) ujednolicanie terminów praw użytkowania wieczystego;
6) dokonywanie przeglądu zagospodarowania działek przekazanych w użytkowanie wieczyste osobom fizycznym i prawnym oraz wygaszanie użytkowania wieczystego gruntów;
7) prowadzenie spraw dotyczących ogrodów działkowych;
8) prowadzenie sprawozdań na powierzonym stanowisku;

Miejsce pracy:
Rynek 26, 09-500 Gostynin, powiat: gostyniński, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Urząd Miasta Gostynina

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • biegła obsługa komputera z obsługą internetu, praca w grupie, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
  • [Umiejętność 2] : umiejętność zachowania poufności i dyskrecji, zdolności analityczne, zainteresowanie tematyką rozwoju pracowników, szkoleń, [Umiejętność 1] : skrupulatność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, kultura osobista [Inne] : minimum 3 lata doświadczenia zawodowego zdobytego w jednostkach administracji samorządowej, w tym również w urzędzie gminy / miasta / starostwie / urzędzie marszałkowskim


Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : umiejętność zachowania poufności i dyskrecji, zdolności analityczne, zainteresowanie tematyką rozwoju pracowników, szkoleń, [Umiejętność 1] : skrupulatność, dokładność, rzetelność, odpowiedzialność, dobra organizacja pracy, komunikatywność, kultura osobista [Inne] : minimum 3 lata doświadczenia zawodowego zdobytego w jednostkach administracji samorządowej, w tym również w urzędzie gminy / miasta / starostwie / urzędzie marszałkowskim

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Reichelt-Nyckowska

Nr telefonu:
24 236 07 24

Wymagane dokumenty:
zgodnie z ogłoszonym naborem na wolne stanowisko pracy

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: od zaraz
Dodano: 12.12.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 364710
Udostępnij:
Dodano: 12.12.2025, 03:50
ID ogłoszenia: 364710

Zobacz inne oferty

4 666 PLNbrutto
Nowe
Kiczyce
4 666 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
4 666 PLNbrutto
Nowe
Opole
4 666 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
31,40 PLNbrutto
Nowe
Kraków
31,40 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Nowe

OPIEKUN

4 700 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu
Świnoujście
4 700 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Do góry