StPr/25/1269
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 400 do 5 800 PLN
Zakres obowiązków:
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
Zadania podstawowe:
- prowadzenie postępowań i przygotowanie decyzji w sprawie przywrócenia gruntu do stanu poprzedniego lub wykonania urządzeń zapobiegających szkodom w przypadku zmiany stanu wód na gruntach sąsiednich,
- prowadzenie postępowań w sprawie zatwierdzenia ugody właścicieli gruntów w sprawach zmiany stanu wód i ich szkodliwego wpływu na grunty sąsiednie,
- przygotowanie i przekazanie danych do Wód Polskich w celu ustalenia wysokości opłaty za usługi wodne,
- prowadzenie spraw dotyczących retencji, w tym naliczanie opłat za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej,
- opiniowanie i monitorowanie gospodarki wodnej na terenie gminy,
- opiniowanie projektów dokumentów, programów, dokumentów planistycznych dotyczących gospodarki wodnej,
- współdziałanie i koordynacja działań z Państwowym Gospodarstwem Wodnym Wody Polskie i Wojewódzkim Inspektoratem Ochrony Środowiska w zakresie gospodarki wodnej,
przeprowadzenie kontroli w zakresie przestrzegania przepisów prawa ochrony środowiska,
- udział w realizacji zadań określonych w Programie ochrony środowiska,
przygotowanie sprawozdań z realizacji Programu ochrony środowiska,
- przygotowanie wystąpienia do Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska o podjęcie działań będących w jego kompetencji, jeżeli w wyniku kontroli zostanie stwierdzone naruszenie przepisów ochrony środowiska lub występuje uzasadnienie podejrzenie, że takie naruszenie mogło nastąpić,
- przygotowanie decyzji dla osoby fizycznej eksploatującej instalację lub urządzenie w ramach zwykłego korzystania ze środowiska dotyczących wykonania czynności zmierzającej do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko,
- prowadzenie postępowań oraz przygotowanie decyzji dotyczących usuwania odpadów z miejsc na ten cel nieprzeznaczonych,
- przygotowanie wymaganych opinii dotyczących gospodarowania odpadami,
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych do wydanych decyzji administracyjnych.
- prowadzenie publicznych wykazów dotyczących ustaw obejmujących zakres obowiązków.
- prowadzenie postępowań przy udzielaniu dotacji celowych na inwestycje służące ochronie środowiska.
- stała współpraca z jednostkami organizacyjnymi i koordynacja działań w ramach realizacji dotacji celowych.
- inicjowanie i koordynowanie zadań związanych z dokumentami i programami środowiskowymi, w tym ich realizacja.
Zadania dodatkowe i okresowe:
- przygotowywanie sprawozdań z realizacji Krajowego Programu Oczyszczania Ścieków Komunalnych (KPOŚK) i innych związanych z gospodarką wodno-ściekową,
- tworzenie oraz dokonywanie okresowego przeglądu obszarów i granic aglomeracji,
- przygotowanie opinii do wydania koncesji w zakresie poszukiwania lub rozpoznawania kopalin ze złóż, bezzbiornikowego magazynowania substancji oraz składowania odpadów w górotworze, w tym podziemnych wyrobiskach górniczych,
- przygotowanie opinii do projektu prac geologicznych,
- przygotowanie opinii do planu ruchu zakładu górniczego,
- przygotowanie opinii w sprawie obniżania opłaty eksploatacyjnej.
Praca w systemie jednozmianowym od pn do pt w godzinach pn.-śr. 7.30-15.30, czw. 7.30-17.30, pt. 7.30-13.30
Umowa o pracę na czas określony na okres 6 miesięcy
Miejsce pracy:
Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, powiat: bielski, woj: śląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI w Czechowicach-Dziedzicach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kategorii B
- Wymagane wykształcenie wyższe (bez znaczenia), umiejętność interpretacji przepisów prawnych, obsługa komputera (programy WORD,EXCEL), dyspozycyjność, umiejętność rozmowy z trudnym klientem, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów. Wymagane prawo jazdy kat. B Znajomość przepisów prawa w zakresie - prawa ochrony środowiska, prawa wodnego, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach, kodeksu postępowania administracyjnego. Wymane min 3 lata stażu pracy
Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie wyższe (bez znaczenia), umiejętność interpretacji przepisów prawnych, obsługa komputera (programy WORD,EXCEL), dyspozycyjność, umiejętność rozmowy z trudnym klientem, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów. Wymagane prawo jazdy kat. B Znajomość przepisów prawa w zakresie - prawa ochrony środowiska, prawa wodnego, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o odpadach, kodeksu postępowania administracyjnego. Wymane min 3 lata stażu pracy
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Gabriela Partyka-Dzida
Wymagane dokumenty:
1. napisany własnoręcznie list motywacyjny, 2. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 3. kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu lub dokumentów potwierdzających okres zatrudnienia zgodnie z pkt 1 ppkt 7, 4. kopie dyplomów potwierdzających wykształcenie, 5. kopie zaświadczeń, dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach (jeżeli kandydat posiada), 6. kserokopia prawa jazdy, 7. własnoręcznie podpisane oświadczenia kandydata: a) o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni pra, publicznych, b) o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, c) o nieposzlakowanej opinii, d) o nie prowadzeniu działalności gospodarczej bądź w przypadku jej prowadzenia, o profilu działalności gospodarczej, e) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w procesie rekrutacji, zgodnie z wzorem zamieszczonym na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach: https://www.bip.czechowice-dziedzice.pl/bipkod/18667902 f) o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w procesie rekrutacji, zgodnie z wzorem zamieszczonym na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach: https://www.bip.czechowice-dziedzice.pl/bipkod/18667902 8. Kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art.13 a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w zaklejonej i opisanej kopercie: Nabór na stanowisko podinspektora ds. gospodarki wodnej w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Czechowicach-Dziedzicach (parter budynku głównego przy pl. Jana Pawła II 1) lub przesłać drogą pocztową na adres: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach, pl. Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, z dopiskiem Nabór na stanowisko podinspektora ds. gospodarki wodnej w Wydziale Ochrony Środowiska i Rolnictwa. Dokumenty należy składać do dnia 26 września 2025 r. (w przypadku przesyłki pocztowej ważny jest dzień dostarczenia do urzędu data nadania przesyłki nie ma znaczenia). Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane! Informacja o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze, zostanie opublikowana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem www.bip.czechowice-dziedzice.pl oraz na tablicy ogłoszeń urzędu umiejscowionej przy budynku głównym - pl. Jana Pawła II 1.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta