StPr/25/0314
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. Podejmowanie prowadzenie i rozliczanie inwestycji prowadzonych przez Gminę.
2. Administrowanie i nadzór nad prawidłowością procesu wykonywania robót zgodnie z warunkami kontraktu, specyfikacjami technicznymi i dokumentacją projektową, udział w naradach spotkaniach na budowie.
3. Przygotowywanie dokumentów do podpisu przez Zamawiającego oraz prowadzenie korespondencji z organami nadzoru budowlanego związaną z rozpoczęciem, prowadzeniem i zakończeniem robót.
4. Podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu.
5. Współpraca z projektantami w ramach nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od projektantów wyjaśnień związanych z realizacją robót i wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań.
6. Sporządzanie protokołów odbioru robót, częściowych, końcowych, pogwarancyjnych.
7. Prowadzenie całości spraw dotyczących budowy z władzami terenowymi i ludnością miejscową.
8. Opracowywanie wniosków i przygotowywanie dokumentów niezbędnych do pozyskania środków pomocowych na zadania prowadzone przez Gminę oraz ich rozliczanie.
9. Przygotowanie przetargów i udział w postępowaniach przetargowych dotyczących wyboru wykonawców robót budowlano-montażowych, nadzorów inwestorskich, projektów, itp.
Treść zakresu czynności oraz szczegóły rekrutacji zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym na stronie https://bip.solec-zdroj.pl/news.php?id=1073
Miejsce pracy:
1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, powiat: buski, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Solec-Zdrój
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo
- Prawo jazdy kat. B, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- Wymagania niezbędne: - posiadanie obywatelstwa polskiego, - posiadanie wyższego wykształcenia technicznego o kierunku budownictwo, - nieposzlakowana opinia, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak karalności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracy, - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie, - staż pracy minimum 1 rok w administracji samorządowej lub rządowej. Wymagania dodatkowe: - znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy prawo budowlane, - znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, - znajomość przepisów ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków, - znajomość przepisów ustawy prawo ochrony środowiska, - znajomość ustawy prawo energetyczne, - mile widziane doświadczenie z zakresu prowadzenia i rozliczania inwestycji dofinansowywanych ze środków zewnętrznych, - znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji stosowania regulacji prawnych - znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych (m. in. skaner, kserokopiarka, faks), - prawo jazdy kat. B, - umiejętność pracy pod presją czasu, dotrzymywanie terminów realizacji zadań. Treść ogłoszenia jest zamieszczona na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Solec-Zdrój pod adresem https://bip.solec-zdroj.pl/news.php?id=1073
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - posiadanie obywatelstwa polskiego, - posiadanie wyższego wykształcenia technicznego o kierunku budownictwo, - nieposzlakowana opinia, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak karalności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracy, - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie, - staż pracy minimum 1 rok w administracji samorządowej lub rządowej. Wymagania dodatkowe: - znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy prawo budowlane, - znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, - znajomość przepisów ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków, - znajomość przepisów ustawy prawo ochrony środowiska, - znajomość ustawy prawo energetyczne, - mile widziane doświadczenie z zakresu prowadzenia i rozliczania inwestycji dofinansowywanych ze środków zewnętrznych, - znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji stosowania regulacji prawnych - znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych (m. in. skaner, kserokopiarka, faks), - prawo jazdy kat. B, - umiejętność pracy pod presją czasu, dotrzymywanie terminów realizacji zadań. Treść ogłoszenia jest zamieszczona na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Solec-Zdrój pod adresem https://bip.solec-zdroj.pl/news.php?id=1073
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Kopeć
Nr telefonu:
41 377 6039
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
zgodnie z treścią ogłoszenia https://bip.solec-zdroj.pl/news.php?id=1073
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail