PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI

PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI

Powiatowy Urząd Pracy w Busku-Zdroju

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 000 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0314

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN

Zakres obowiązków:
1. Podejmowanie prowadzenie i rozliczanie inwestycji prowadzonych przez Gminę.
2. Administrowanie i nadzór nad prawidłowością procesu wykonywania robót zgodnie z warunkami kontraktu, specyfikacjami technicznymi i dokumentacją projektową, udział w naradach spotkaniach na budowie.
3. Przygotowywanie dokumentów do podpisu przez Zamawiającego oraz prowadzenie korespondencji z organami nadzoru budowlanego związaną z rozpoczęciem, prowadzeniem i zakończeniem robót.
4. Podejmowanie wszelkich racjonalnych działań umożliwiających prawidłową realizację harmonogramu.
5. Współpraca z projektantami w ramach nadzoru autorskiego i uzyskiwanie od projektantów wyjaśnień związanych z realizacją robót i wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań.
6. Sporządzanie protokołów odbioru robót, częściowych, końcowych, pogwarancyjnych.
7. Prowadzenie całości spraw dotyczących budowy z władzami terenowymi i ludnością miejscową.
8. Opracowywanie wniosków i przygotowywanie dokumentów niezbędnych do pozyskania środków pomocowych na zadania prowadzone przez Gminę oraz ich rozliczanie.
9. Przygotowanie przetargów i udział w postępowaniach przetargowych dotyczących wyboru wykonawców robót budowlano-montażowych, nadzorów inwestorskich, projektów, itp.

Treść zakresu czynności oraz szczegóły rekrutacji zamieszczone są w ogłoszeniu o naborze zamieszczonym na stronie https://bip.solec-zdroj.pl/news.php?id=1073

Miejsce pracy:
1 Maja 10, 28-131 Solec-Zdrój, powiat: buski, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
Urząd Gminy Solec-Zdrój

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne, kierunek: budownictwo
  • Prawo jazdy kat. B, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
  • Wymagania niezbędne: - posiadanie obywatelstwa polskiego, - posiadanie wyższego wykształcenia technicznego o kierunku budownictwo, - nieposzlakowana opinia, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak karalności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracy, - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie, - staż pracy minimum 1 rok w administracji samorządowej lub rządowej. Wymagania dodatkowe: - znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy prawo budowlane, - znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, - znajomość przepisów ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków, - znajomość przepisów ustawy prawo ochrony środowiska, - znajomość ustawy prawo energetyczne, - mile widziane doświadczenie z zakresu prowadzenia i rozliczania inwestycji dofinansowywanych ze środków zewnętrznych, - znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji stosowania regulacji prawnych - znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych (m. in. skaner, kserokopiarka, faks), - prawo jazdy kat. B, - umiejętność pracy pod presją czasu, dotrzymywanie terminów realizacji zadań. Treść ogłoszenia jest zamieszczona na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Solec-Zdrój pod adresem https://bip.solec-zdroj.pl/news.php?id=1073


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - posiadanie obywatelstwa polskiego, - posiadanie wyższego wykształcenia technicznego o kierunku budownictwo, - nieposzlakowana opinia, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak karalności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku pracy, - zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie, - staż pracy minimum 1 rok w administracji samorządowej lub rządowej. Wymagania dodatkowe: - znajomość przepisów ustawy kodeks postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy prawo budowlane, - znajomość ustawy prawo zamówień publicznych, - znajomość przepisów ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz centralnej ewidencji emisyjności budynków, - znajomość przepisów ustawy prawo ochrony środowiska, - znajomość ustawy prawo energetyczne, - mile widziane doświadczenie z zakresu prowadzenia i rozliczania inwestycji dofinansowywanych ze środków zewnętrznych, - znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji stosowania regulacji prawnych - znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych (m. in. skaner, kserokopiarka, faks), - prawo jazdy kat. B, - umiejętność pracy pod presją czasu, dotrzymywanie terminów realizacji zadań. Treść ogłoszenia jest zamieszczona na stronie internetowej Biuletyn Informacji Publicznej Solec-Zdrój pod adresem https://bip.solec-zdroj.pl/news.php?id=1073

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Kopeć

Nr telefonu:
41 377 6039

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
zgodnie z treścią ogłoszenia https://bip.solec-zdroj.pl/news.php?id=1073

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Dodano: 12.09.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 313400
Udostępnij:
Dodano: 12.09.2025, 04:45
ID ogłoszenia: 313400

Zobacz inne oferty

Do góry