PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI I FUNDUSZY POZABUDŻETOWYCH

PODINSPEKTOR DS. INWESTYCJI I FUNDUSZY POZABUDŻETOWYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 700 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/jokr/25/0039

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
+ dodatek stażowy

Zakres obowiązków:
1) Organizacja oraz prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem, realizacją i przekazaniem do użytkowania inwestycji gminnych, z wyłączeniem inwestycji z zakresu budownictwa drogowego,
2) Nadzór nad opracowywaniem kosztorysów budowlanych, z wyłączeniem kosztorysów na remonty i budowę dróg,
3) Prowadzenie dla każdej inwestycji (z wyłączeniem inwestycji drogowych) odrębnych zbiorów dokumentów od jej podjęcia do zakończenia i rozliczenia zgodnie z przepisami prawa budowlanego i instrukcją kancelaryjną,
4) Współpraca z jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie przedsięwzięć inwestycyjno remontowych przez nich realizowanych,
5) Informowanie mieszkańców o podejmowanych przez gminę zadaniach inwestycyjnych,
6) Organizowanie i sprawowanie nadzoru w temacie wykonywania zadań inwestycyjnych gminy w zakresie instalacji wodnych, sanitarnych, wodociągowych,
7) Monitoring dostępnych środków z funduszy Unii Europejskiej oraz innych środków pozabudżetowych możliwych do pozyskania na finansowanie działań Gminy,
8) Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych wraz z niezbędną dokumentacją o dofinansowanie projektów ze środków zewnętrznych szczególnie pochodzących z funduszy Unii Europejskiej,
9) Prowadzenie spraw z zakresu opieki nad zabytkami,
10) Nadzór nad realizacją zawartych umów o dofinansowanie, w tym również w okresie trwałości projektu w zakresie prowadzonych spraw,
11) Stałe podnoszenie kwalifikacji poprzez udział w warsztatach, seminariach, konferencjach,
12) Wykonywanie innych zadań zleconych przez Wójta Gminy.


Miejsce pracy:
Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica, powiat: wadowicki, woj: małopolskie

Pracodawca:
URZĄD GMINY W BRZEŹNICY

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • 1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE DLA KANDYDATA (formalne): 1) Posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innych państw członkowskich Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, 2) Posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, 3) Posiada co najmniej wykształcenie: średnie lub średnie branżowe i 3letni staż pracy lub wykształcenie wyższe. W przypadku wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany, 4) Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) Cieszy się nieposzlakowaną opinią, 6) Posiada stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na ww. stanowisku. 2. WYMAGANIA DODATKOWE DLA KANDYDATA: 1) Preferowane wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie zadań wymienionych w pkt. 3 ogłoszenia, 2) Co najmniej dwuletnie doświadczenie w administracji samorządowej/rządowej przy wnioskowaniu i rozliczaniu wniosków lub realizacji zamówień publicznych, 3) Doświadczenie w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o pozyskania środków krajowych jak i unijnych, 4) Ukończenie szkoleń z zakresu zadań wymienionych w pkt.3 ogłoszenia, 5) Znajomość zagadnień samorządu terytorialnego, 6) Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, o finansach publicznych, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego oraz uregulowań dotyczących zakresu zadań określonych w pkt 3 ogłoszenia, 7) Ogólna wiedza o Gminie Brzeźnica, strukturze Urzędu Gminy oraz gminnych jednostkach organizacyjnych, 8) Umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych oraz generatorów i aplikacji (MS Office, SL i inne generatory aplikacyjne, Internet), 9) Umiejętność szybkiego uczenia się, umiejętności strategiczne, 10) Elastyczność, mobilność, gotowość do podróży służbowych, pracy w terenie, 11) Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, 12) Samodzielność działania, 13) Umiejętność prowadzenia negocjacji, 14) Swobodne prowadzenie korespondencji, rozmów telefonicznych oraz spotkań z interesariuszami/klientami, 15) Umiejętność pracy w zespole, 16) Prawo jazdy kat. B. Miejsce pracy: Urząd Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica ul. Krakowska 109 + praca w terenie. WARUNKI PRACY: praca w pełnym wymiarze czasu pracy w ramach umowy o pracę na czas określony. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.


Inne wymagania:
1. WYMAGANIA NIEZBĘDNE DLA KANDYDATA (formalne): 1) Posiada obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innych państw członkowskich Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej, 2) Posiada pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, 3) Posiada co najmniej wykształcenie: średnie lub średnie branżowe i 3letni staż pracy lub wykształcenie wyższe. W przypadku wykształcenia wyższego staż pracy nie jest wymagany, 4) Nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 5) Cieszy się nieposzlakowaną opinią, 6) Posiada stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na ww. stanowisku. 2. WYMAGANIA DODATKOWE DLA KANDYDATA: 1) Preferowane wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe w zakresie zadań wymienionych w pkt. 3 ogłoszenia, 2) Co najmniej dwuletnie doświadczenie w administracji samorządowej/rządowej przy wnioskowaniu i rozliczaniu wniosków lub realizacji zamówień publicznych, 3) Doświadczenie w przygotowaniu wniosków aplikacyjnych o pozyskania środków krajowych jak i unijnych, 4) Ukończenie szkoleń z zakresu zadań wymienionych w pkt.3 ogłoszenia, 5) Znajomość zagadnień samorządu terytorialnego, 6) Znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane, o finansach publicznych, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego oraz uregulowań dotyczących zakresu zadań określonych w pkt 3 ogłoszenia, 7) Ogólna wiedza o Gminie Brzeźnica, strukturze Urzędu Gminy oraz gminnych jednostkach organizacyjnych, 8) Umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych oraz generatorów i aplikacji (MS Office, SL i inne generatory aplikacyjne, Internet), 9) Umiejętność szybkiego uczenia się, umiejętności strategiczne, 10) Elastyczność, mobilność, gotowość do podróży służbowych, pracy w terenie, 11) Komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, 12) Samodzielność działania, 13) Umiejętność prowadzenia negocjacji, 14) Swobodne prowadzenie korespondencji, rozmów telefonicznych oraz spotkań z interesariuszami/klientami, 15) Umiejętność pracy w zespole, 16) Prawo jazdy kat. B. Miejsce pracy: Urząd Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica ul. Krakowska 109 + praca w terenie. WARUNKI PRACY: praca w pełnym wymiarze czasu pracy w ramach umowy o pracę na czas określony. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny, 2) Życiorys (CV), 3) Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 4) Kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, 5) Kopie innych dodatkowych dokumentów potwierdzających kwalifikacje, umiejętności, 6) Kopia świadectw pracy potwierdzających zatrudnienie, 7) Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku, 8) Oświadczenie o zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 9) Oświadczenie o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 10) Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku zamiaru skorzystania z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz.U. z 2022 r. poz. 530). Wszystkie dokumenty wymienione w pkt 6 ogłoszenia muszą być własnoręcznie podpisane a w przypadku składanych kopii, powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata oraz opatrzone datą i podpisem kandydata. Niepodpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty pod względem formalnym. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy złożyć w Urzędzie Gminy Brzeźnica lub przesłać pocztą tradycyjną na adres: Urząd Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109 34 114 Brzeźnica (liczy się data wpływu do Urzędu Gminy) z dopiskiem. Dotyczy naboru na stanowisko Podinspektora ds. inwestycji i funduszy pozabudżetowych do dnia 27 stycznia 2025 r. Oferty - dokumenty aplikacyjne przesłane drogą elektroniczną (pocztą elektroniczną) nie będą rozpatrywane.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 16.01.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 119153
Udostępnij:
Dodano: 16.01.2025, 03:54
ID ogłoszenia: 119153

Zobacz inne oferty

Nowe

WYCHOWAWCA

2 490 złbrutto
Nowe
Barlinek
2 490 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 700 złbrutto
Nowe
Gliwice
4 700 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Nowe

MAGAZYNIER

4 700 - 5 300 złbrutto
Nowe
Opole
4 700 - 5 300 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
30,50 złbrutto
Nowe
Szczecin
30,50 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Do góry