StPr/25/0370
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
1. Rejestracja pojazdów, wydawanie pozwoleń czasowych, dowodów rejestracyjnych, tablic rejestracyjnych, znaków legalizacyjnych na tablice rejestracyjne.
2. Prowadzenie spraw związanych z zatrzymywaniem i zwracaniem dowodów rejestracyjnych po zatrzymaniu przez Policję oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie.
3. Wyrejestrowywanie pojazdów na wnioski ich właścicieli lub z urzędu w przypadkach określonych w obowiązujących przepisach.
4. Przyjmowanie zawiadomień o zbyciu pojazdu.
5. Przyjmowanie zawiadomień o wszelkich zmianach odnotowywanych w dowodach rejestracyjnych.
6. Prowadzenie ewidencji zamówień druków ścisłego zarachowania z PWPW Warszawa oraz dokonywanie transmisji danych do producenta.
7. Przyjmowanie oświadczeń i wydawanie wtórników dowodów rejestracyjnych, pozwoleń czasowych,
Miejsce pracy:
1 Maja 1, 16-500 Sejny, powiat: sejneński, woj: podlaskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Sejnach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marek Ślusarz
Nr telefonu:
875173924
Wymagane dokumenty:
zgodnie z wytycznymi pracodawcy: 1) wypełniony i własnoręcznie podpisany kwestionariusz osobowy 2) własnoręcznie podpisany list motywacyjny, 3) kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie wyższe, 4) kserokopie świadectw pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu (zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy), dokumentujących posiadany staż pracy, 5) oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego*, 6) oświadczenie, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe *, 7) oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych *, 8) oświadczenie kandydata o nieposzlakowanej opinii *, 9) oświadczenie kandydata dotyczące przetwarzania danych osobowych,* 10) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - jeżeli kandydat zamierza skorzystać z uprawnień przewidzianych w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook