StPr/25/1471
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Główne zadania realizowane na stanowisku pracy:
1. Przeprowadzanie kontroli w jednostkach organizacyjnych gminy oraz podmiotach dotowanych z budżetu gminy.
2. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia kontroli (zawiadomienie o kontroli, upoważnienie).
3. Sporządzenie protokołu z kontroli i wystąpienia pokontrolnego wskazanie jednostce kontrolowanej kierunków zmian wynikających z przeprowadzanej kontroli.
4. Sporządzenia rocznych planów kontroli w uzgodnieniu ze Skarbnikiem Gminy.
5. Ewidencja księgowa wydatków realizowanych ze środków zagranicznych, funduszy celowych, budżetu UE zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i postanowieniami umów.
6. Obsługa księgowa funduszy sołeckich. Przygotowanie planów, prowadzenie ewidencji, sporządzanie sprawozdań . Przekazywanie planu funduszu stanowiskom merytorycznym.
7. Rozliczanie funduszu sołeckiego, w tym przygotowanie wniosku do właściwego organu z zwrot środków.
8. Udział w pracach związanych z przygotowaniem projektu budżetu oraz sporządzeniem sprawozdań i informacji z wykonania budżetu, w zakresie opracowania załącznika fundusze sołeckie oraz wydatków realizowanych ze środków zagranicznych i zewnętrznych pozyskanych przez jst.
9. Współdziałanie z innymi stanowiskami i jednostkami organizacyjnymi gminy w zakresie zajmowanego stanowiska.
10. Prowadzenie dokumentacji na stanowisku oraz przygotowywanie jej do przekazania do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcja kancelaryjną.
WARUNKI PRACY:
PRACA W WYMIARZE 1/1 ETATU.
CZĘSTE KONTAKTY TELEFONICZNE, PRACA W SIEDZIBIE DOTOWANEJ JEDNOSTKI LUB JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ GMINY PODCZAS WYKONYWANEJ KONTROLI, WYMIANA DANYCH PRZY POMOCY INNYCH DOSTĘPNYCH URZĄDZEŃ PRZEKAZU Z SŁUŻBAMI FINANSOWYMI JEDNOSEK ORGANIZACYJNYCH GMINY, PRACA Z WYKORZYSTANIEM KOMPUTERA.
VI. Informacja dot. wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy nie wyniósł 6%.
Miejsce pracy:
Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY W OSIELSKU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
- zawód: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
- Prawo jazdy kat. B, pracownik ds. finansów i rachunkowości, obsługa pakietu MS OFFICE
- Wymagania niezbędne - kandydatem na ww. stanowisko urzędnicze może być osoba, która: 1) posiada wykształcenie wyższe o jednym z następujących kierunków: rachunkowość, ekonomia, finanse, 2) ukończył studia podyplomowe/kursy w zakresie audytu i kontroli lub finansów publicznych (nie jest wymagane jeśli kandydat ukończył studia I lub II stopnia z tą specjalizacją), 3) posiada co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku księgowego w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego lub na stanowisku kontrolera w jednostkach samorządu terytorialnego, 4) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) cieszy się nieposzlakowaną opinią, 7) bposiada odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, 8) posiada prawo jazdy kat. B. Wymagania dodatkowe: 1. Dobra znajomość przepisów: - Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz.120 ze zm.), - Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( t.j. Dz. U. z 2023r. poz.1530 ze zm.), - Rozp. Min. Fin. z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej ( t.j. Dz. U. z 2020 r .poz. 342 ze zm.), - Rozp. Min. Fin. z dnia 2 marca 2010 r w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 513 ze zm.), - Ustawa z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 104), -Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), - Przepisy wykonawcze do ww. ustaw oraz rozporządzeń wykonawczych do wymienionych ustaw w przedmiocie obowiązków gminy, a także znajomość: - Ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), - Ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.), w przedmiocie zadań gminy i kompetencji jej organów, - Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135), w szczególności w przedmiocie obowiązków pracownika samorządowego, - Ustawa z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 754 ze zm), w przedmiocie dotacji budżetu jst dla przedszkoli niepublicznych, - Ustawa z dnia 23.04.2003 o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 1491 ze z,), w przedmiocie dotacji z budżetu jst dla organizacji pożytku publicznego, - Ustawa z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz. U z 2024 r. poz. 87) w przedmiocie dotacji dla jednostek kultury, - Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2024, poz. 799 ze zm.) w przedmiocie dotacji z budżetu dla samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej utworzonego przez jednostkę samorządu terytorialnego, - Ustawa z dnia 4 luty 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 338 ze zm), w przedmiocie udzielenia dotacji budżetu jst dla podmiotów prowadzących opiekę nad dziećmi do lat 3. 2. Wymagane umiejętności techniczne - dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office (w tym bardzo dobra Excel). 3. Wymagane inne umiejętności (które będą przedmiotem oceny pracownika na tym stanowisku): sumienność, sprawność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów oraz planowania i organizowania pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania informacją. 4. Doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań. Oferta pracy przeznaczona również dla osób posiadających stopień niepełnosprawności.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne - kandydatem na ww. stanowisko urzędnicze może być osoba, która: 1) posiada wykształcenie wyższe o jednym z następujących kierunków: rachunkowość, ekonomia, finanse, 2) ukończył studia podyplomowe/kursy w zakresie audytu i kontroli lub finansów publicznych (nie jest wymagane jeśli kandydat ukończył studia I lub II stopnia z tą specjalizacją), 3) posiada co najmniej 3 letni staż pracy na stanowisku księgowego w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego lub na stanowisku kontrolera w jednostkach samorządu terytorialnego, 4) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, 5) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6) cieszy się nieposzlakowaną opinią, 7) bposiada odpowiedni stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku, 8) posiada prawo jazdy kat. B. Wymagania dodatkowe: 1. Dobra znajomość przepisów: - Ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz.120 ze zm.), - Ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych ( t.j. Dz. U. z 2023r. poz.1530 ze zm.), - Rozp. Min. Fin. z dnia 13 września 2017 r. w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej ( t.j. Dz. U. z 2020 r .poz. 342 ze zm.), - Rozp. Min. Fin. z dnia 2 marca 2010 r w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 513 ze zm.), - Ustawa z 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 104), -Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U.UE.L.2016.119.1), - Przepisy wykonawcze do ww. ustaw oraz rozporządzeń wykonawczych do wymienionych ustaw w przedmiocie obowiązków gminy, a także znajomość: - Ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320), - Ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1465 ze zm.), w przedmiocie zadań gminy i kompetencji jej organów, - Ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135), w szczególności w przedmiocie obowiązków pracownika samorządowego, - Ustawa z dnia 27 października 2017 r. o finansowaniu zadań oświatowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 754 ze zm), w przedmiocie dotacji budżetu jst dla przedszkoli niepublicznych, - Ustawa z dnia 23.04.2003 o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 1491 ze z,), w przedmiocie dotacji z budżetu jst dla organizacji pożytku publicznego, - Ustawa z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (t.j. Dz. U z 2024 r. poz. 87) w przedmiocie dotacji dla jednostek kultury, - Ustawa z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2024, poz. 799 ze zm.) w przedmiocie dotacji z budżetu dla samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej utworzonego przez jednostkę samorządu terytorialnego, - Ustawa z dnia 4 luty 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 338 ze zm), w przedmiocie udzielenia dotacji budżetu jst dla podmiotów prowadzących opiekę nad dziećmi do lat 3. 2. Wymagane umiejętności techniczne - dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietu MS Office (w tym bardzo dobra Excel). 3. Wymagane inne umiejętności (które będą przedmiotem oceny pracownika na tym stanowisku): sumienność, sprawność, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów oraz planowania i organizowania pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania informacją. 4. Doświadczenie w pracy na stanowisku o zbliżonym zakresie zadań. Oferta pracy przeznaczona również dla osób posiadających stopień niepełnosprawności.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty, które ma złożyć kandydat: 1) list motywacyjny i CV, 2) wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania ze strony www.bip.osielsko.pl ), 3) oświadczenie o: niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, o zdolności do czynności prawnych, posiadaniu pełni praw publicznych oraz o posiadanym obywatelstwie wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (do pobrania ze strony www.bip.osielsko.pl ), 4) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe (świadectwo, dyplom dokumentujący posiadane wykształcenie), 5) inne dokumenty potwierdzające odpowiednie przygotowanie do pracy na wymienionym stanowisku oraz potwierdzające spełnianie wymagań dodatkowych, 6) kserokopie świadectw pracy, 7) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia pierwszeństwa zatrudnienia, o ile znajdzie się w gronie najlepszych kandydatów (art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych), 8) oświadczenie o posiadaniu uprawnienia do kierowania pojazdami o kat. B. Termin i miejsce składania dokumentów - Dokumenty można składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Osielsko lub przesłać pocztą na adres Urzędu Gminy Osielsko, ul. Szosa Gdańska 55 A, 86-031 Osielsko w terminie do 26 czerwca 2025 r. z dopiskiem na kopercie: "Oferta na wolne stanowisko urzędnicze w Referacie Finansowym". O zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data złożenia w Urzędzie lub data stempla pocztowego. Informacje dodatkowe: Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. W CV należy podać numer telefonu kontaktowego lub e-maila w celu umożliwienia powiadamiania o wynikach oceny formalnej złożonej oferty i terminie kolejnego etapu postępowania oraz metodach i technikach postępowania kwalifikacyjnego. Przed przystąpieniem do etapu naboru wymagającego osobistego stawienia się kandydata należy przedłożyć do wglądu komisji oryginały dokumentów, które zostały złożone w formie kserokopii oraz okazać dowód tożsamości. Z kandydatem wyłonionym w drodze niniejszego otwartego i konkurencyjnego naboru zostanie zawarta umowa z uwzględnieniem przepisów prawa pracy, co oznacza możliwość zawarcia umowy na czas określony i zawarcie kolejnej umowy w przypadku braku zastrzeżeń do pracownika, a w przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, warunkiem zawarcia kolejnej umowy jest odbycie służby przygotowawczej zakończonej zdaniem egzaminu z wynikiem pozytywnym. Informacja w trybie art. 13 ust. 1 i 2 RODO: 1. Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Osielsko, który przetwarza dane zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO w związku z art. 221 Kodeksu Pracy. 2. Powołano Inspektora Ochrony Danych Osobowych, adres e-mail [email protected] 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą tylko w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego na wolne stanowisko pracy w Urzędzie Gminy Osielsko. 4. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane wyłącznie w formie papierowej. Dane osoby przyjętej do pracy będą przeniesione do akt pracowniczych i przechowywane zgodnie z przepisami prawa. Z dokumentami (ofertami) kandydatów, których kompetencje w procesie naboru zostały ocenione najwyżej, i których dane zostały umieszczone w protokole, postępuje się w sposób zgodny z instrukcjami (instrukcją kancelaryjną) i jednolitym rzeczowym wykazem akt załącznikami Nr 1, 2 i 6 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 ze zm.). Dokumenty (oferty) kandydatów niespełniających wymagań koniecznych będą przetwarzane i przechowywane wyłącznie w formie papierowej przez okres przeprowadzenia rekrutacji, a następnie trwale niszczone. W przypadku złożenia przez kandydata dokumentów w oryginale, zostaną one mu zwrócone. Z zawiadomieniami o odrzuceniu oferty ze względu na niespełnianie wymagań koniecznych, po zanonimizowaniu postępuje się w sposób zgodny z instrukcjami i jednolitym rzeczowym wykazem akt załącznikami Nr 1, 2 i 6 do Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14, poz. 67 ze zm,). 5. Przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Cofnięcie zgody będzie skutkowało brakiem możliwości wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. 6. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu. 7. Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo wnieść skargę do organu nadzorczego w zgodności z art. 77 RODO. Pełna treść oferty i załącznik dostępny pod adresem: https://bip.osielsko.pl/oferta-pracy/21272/ogloszenie-o-naborze-podinspektor-ds-kontroli-finansowej-oraz-obslugi-ksiegowej-funduszu-soleckiego-funduszy-unijnych-pozostalych-srodkow-zewnetrznych-w-wymiarze-1-1-etatu
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny