StPr/25/0534
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie obsługi finansowo-księgowej dochodów i wydatków urzędu gminy oraz jednostek obsługiwanych w sposób rzetelny, bezbłędny, sprawdzalny i bieżący,
2) sporządzanie i weryfikowanie druków, przelewów, rachunków i faktur,
3) sprawdzanie prawidłowości dyspozycji w zakresie wykonania planu finansowego,
4) należyte zabezpieczenie dokumentów księgowych, ksiąg rachunkowych i sprawozdań,
5) kontrola wydatkowanych środków pieniężnych, obrotów na rachunkach bankowych,
6) dekretacja dowodów księgowych, wprowadzanie ich do programów księgowych,
7) prowadzenie rejestru umów,
8) sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych,
9) przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów finansowo-księgowych,
10) prowadzenie księgowości ZFŚS, depozytu, inwestycji, poleceń księgowania,
11) bieżąca analiza stanu zobowiązań i należności,
12) uzgadnianie i rozliczanie przeprowadzonych inwentaryzacji okresowych i zdawczo-odbiorczych,
13) wprowadzanie do programu środków trwałych i pozostałych środków trwałych,
14) archiwizowanie i przechowywanie dokumentów zgodnie z instrukcją kancelaryjną,
15) przygotowywanie informacji, zestawień oraz innych danych dotyczących
wydatków budżetowych na potrzeby referatu oraz kierownictwa urzędu.
https://godow.bip.net.pl/kategorie/517-2025/artykuly/4130-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektora-ds-ksiegowosci-budzetowej?lang=PL
Miejsce pracy:
1 Maja 53, 44-340 Godów, powiat: wodzisławski, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Godów
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- Wymagania niezbędne (formalne): 1) posiadanie obywatelstwa polskiego (o to stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - tj. Dz.U. 2024 poz. 1135) 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na pracę na w/w stanowisku, nieposzlakowanej opinii oraz wykształcenia średniego lub wyższego, 5) 3-letnie doświadczenie w pracy biurowej w przypadku wykształcenia średniego, Wymagania dodatkowe: 1) znajomość następujących przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, klasyfikacja środków trwałych; 2) wykształcenie o profilu: finanse, rachunkowość, ekonomia; 3) znajomość programu finansowo-księgowego; 4) predyspozycje osobowościowe: staranność, rzetelność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań, 5) minimum roczne doświadczenie w księgowości, znajomość programu finansowo-księgowego.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne (formalne): 1) posiadanie obywatelstwa polskiego (o to stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, na zasadach określonych w art. 11 ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych - tj. Dz.U. 2024 poz. 1135) 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 4) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na pracę na w/w stanowisku, nieposzlakowanej opinii oraz wykształcenia średniego lub wyższego, 5) 3-letnie doświadczenie w pracy biurowej w przypadku wykształcenia średniego, Wymagania dodatkowe: 1) znajomość następujących przepisów: ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, ustawy o rachunkowości, ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, klasyfikacja środków trwałych; 2) wykształcenie o profilu: finanse, rachunkowość, ekonomia; 3) znajomość programu finansowo-księgowego; 4) predyspozycje osobowościowe: staranność, rzetelność, dyspozycyjność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność samodzielnego, sprawnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań, 5) minimum roczne doświadczenie w księgowości, znajomość programu finansowo-księgowego.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Brygida Dobisz
Wymagane dokumenty:
zgodnie z ogłoszeniem konkursowym: https://godow.bip.net.pl/kategorie/517-2025/artykuly/4130-ogloszenie-o-naborze-na-wolne-stanowisko-urzednicze-podinspektora-ds-ksiegowosci-budzetowej?lang=PL
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - nabór