StPr/25/1256
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie rachunkowości jednostek zgodnie z obowiązującymi przepisami, 2. Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji
gospodarczych i finansowych, 3. Bieżąca analiza stanu realizacji wydatków jednostek obsługiwanych (Urząd Gminy), 4. Przygotowywanie danych do zmian w planie budżetu oraz przestrzeganie wydatkowania środków finansowych zgodnie z planem finansowym,
5. Bieżąca analiza stanu należności i zobowiązań jednostek obsługiwanych, 6. Prowadzenie rozliczeń z ZUS i US, 7. Prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej (Urząd Gminy),
8. Więcej informacji na stronie bip.bojadla.pl
Miejsce pracy:
Sulechowska 35, 66-130 Bojadła, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY BOJADŁA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- dokładność, odporność na stres, Znajomość pracy w księgowości, Biegła znajomość pakietu Office
- [Umiejętność 2] : Znajomość przepisów prawa związana z zakresem wykonywanych zadań oraz dotyczących funkcjonowania JST więcej na bip.bojadla.pl [Umiejętność 1] : Umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych (Księgowość Budżetowa, Bestia, Groszek),
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Znajomość przepisów prawa związana z zakresem wykonywanych zadań oraz dotyczących funkcjonowania JST więcej na bip.bojadla.pl [Umiejętność 1] : Umiejętność obsługi programów finansowo-księgowych (Księgowość Budżetowa, Bestia, Groszek),
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Kirchhoff
Nr telefonu:
683297608
Wymagane dokumenty:
informacja na stronie bip.bojadla.pl
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook