StPr/25/1591
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 9 000 PLN
wynagrodzenie zasadaniczne min. 4840 - max 9000 zł brutto + dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20%)
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie spraw związanych z opłatą miejscową m.in.: naliczenia przypisów, egzekucja, rozliczanie inkasentów;
2) księgowanie wpłat dot. opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
3) rozpatrywanie podań i merytoryczne przygotowywanie decyzji w sprawie umorzenia, odroczenia lub rozłożenia na raty opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
4) realizacja świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;
5) przeprowadzanie kontroli oraz czynności sprawdzających na nieruchomościach podatników praca
w terenie.
Miejsce pracy:
Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Mielnie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- 1. Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na ww. stanowisku urzędniczym; 4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia; 6) wykształcenie wyższe - kierunek (specjalność): ekonomia, finanse, rachunkowość. 2. Wymagania dodatkowe: 1) posiadanie ogólnej wiedzy z zakresu ustaw: o rachunkowości, o podatkach i opłatach lokalnych, o finansach publicznych, Ordynacja podatkowa, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych; 2) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej; 3) doświadczenie w obsłudze interesantów; 4) komunikatywność, uprzejmość.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1) posiadanie obywatelstwa polskiego; 2) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3) posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na ww. stanowisku urzędniczym; 4) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) nieposzlakowana opinia; 6) wykształcenie wyższe - kierunek (specjalność): ekonomia, finanse, rachunkowość. 2. Wymagania dodatkowe: 1) posiadanie ogólnej wiedzy z zakresu ustaw: o rachunkowości, o podatkach i opłatach lokalnych, o finansach publicznych, Ordynacja podatkowa, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych; 2) doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej; 3) doświadczenie w obsłudze interesantów; 4) komunikatywność, uprzejmość.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca w godz. pn., wt. śr. 7:15 - 15:15, czw. 7:15 - 16:15, pt. 7:15 - 14:15, praca w równoważnym systemie czasu pracy od pn. do pt. ( przeciętnie 40 godz. w tygodniu ), umowa na czas określony 6 miesięcy zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych z możliwością przedłużenia, szczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP UM w Mielnie - oferty pracy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - zczegółowe informacje dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP UM w Mielnie - oferty pracy