PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI, PODATKÓW I OPŁAT

PODINSPEKTOR DS. KSIĘGOWOŚCI, PODATKÓW I OPŁAT

Powiatowy Urząd Pracy w Końskich

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0616

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie księgowości i poboru: podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych i opłaty eksploatacyjnej - należnych od osób fizycznych, osób prawnych i innych jednostek organizacyjnych.
W skład tego zadania wchodzą następujące czynności:
a) zakładanie i prowadzenie kart kontowych poszczególnych sołectw,
b) prowadzenie kont podatników dla poszczególnych podatników,
c) dokonywanie na poszczególnych kontach bieżących zapisów księgowych dotyczących wymiaru, wpłat dokonywanych za pośrednictwem banku, kasy, poczty, sołtysów, poborców skarbowych itp. oraz odpisów,
d) sporządzenie kwitariuszy wpłat łącznego zobowiązania pieniężnego i współpraca z inkasentami w tym zakresie,
e) prowadzenie dziennika obrotów w zakresie zobowiązania pieniężnego oraz podatków i opłat.
2. Prowadzenie ewidencji wymiarowej i księgowej w zakresie podatku od środków transportowych od osób fizycznych i prawnych.
3. Organizacja inkasa zobowiązania pieniężnego wsi oraz niektórych podatków i opłat lokalnych.
4. Naliczanie i sporządzanie list płac inkasentów.
5. Egzekucja zaległości w zakresie zobowiązań pieniężnych wsi oraz podatków i opłat od osób prawnych, egzekucja z wynagrodzenia za pracę i współpraca w tym zakresie z Urzędem Skarbowym.
6. Zabezpieczenia wykonania zobowiązań podatkowych.
7. Sporządzanie sprawozdań z realizacji podatków i opłat oraz uzgodnienia sald zaległości i nadpłat.
8. Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania.
9. Przygotowywanie projektów uchwał i innych dokumentów wnoszonych pod obrady Rady Miejskiej, komisji stałych Rady Miejskiej oraz projektów zarządzeń burmistrza.
10. Bieżące przekazywanie redaktorowi Biuletynu Informacji Publicznej informacji publicznych z zakresu swego działania na stanowisku, do publikacji w BIP.
11. Opracowywanie sprawozdań dla potrzeb organów gminy i instytucji dotyczących spraw realizowanych na swoim stanowisku.
12. Współdziałanie z administracją rządową oraz jednostkami państwowymi, prywatnymi, organizacjami, stowarzyszeniami oraz mieszkańcami w realizacji powierzonych zadań.

Miejsce pracy:
Plac XX Lecia 1, 26-225 Gowarczów, powiat: konecki, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
Urząd Miasta i Gminy w Gowarczowie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • preferowane wykształcenie - zarządzanie w administracji, i/lub rachunkowość


Inne wymagania:
preferowane wykształcenie - zarządzanie w administracji, i/lub rachunkowość

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Renata Gwardecka

Nr telefonu:
486724037

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 19.06.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 242658
Udostępnij:
Dodano: 19.06.2025, 05:00
ID ogłoszenia: 242658

Zobacz inne oferty

Do góry