StPr/25/0564
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem mieniem Powiatu.
2. Prowadzenie spraw związanych z zakupem wyposażenia dla potrzeb Starostwa z zastosowaniem przepisów prawa zamówień publicznych, dokonywanie opłat abonamentowych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zapewnienie konserwacji.
3. Gospodarowanie zasobem nieruchomości Powiatu.
4. Administrowanie nieruchomościami pozostającymi w zasobie w tym przygotowywanie projektów i umów oraz przestrzeganie ich realizacji, naliczanie opłat i należności, wystawianie faktur VAT.
Miejsce pracy:
Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Nisku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Izabela Kusz
Nr telefonu:
158412700
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Szczegóły dotyczące oferty pracy dostępne są na stronie BIP Starostwa Powiatowego w Nisku lub na tablicy ogłoszeń Starosta Powiatowego w Nisku pl. Wolności 2
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail