StPr/25/1034
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 do 7 650 PLN
+ dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
1/ zapewnienie prawidłowego pod względem
technicznym funkcjonowania, zabezpieczenia i
eksploatacji mieszkaniowego zasobu Gminy Strzegom,
2) przygotowywanie planów remontowych, analiz i sprawozdań związanych z gminnym zasobem mieszkaniowym oraz przygotowanie i realizacja gminnych inwestycji realizowanych w Wydziale Gospodarki Lokalowej,
3) pełnienie nadzoru i prowadzenie całości spraw związanych z przygotowaniem i realizacją remontów gminnych zasobów mieszkaniowych, w tym udział w planowaniu,
4) nadzór oraz prowadzenie spraw związanych z przewidzianych prawem przeglądów, napraw i
remontów w administrowanych budynkach,
5) prowadzenie spraw związanych z opuszczeniem lokalu, przekazaniem do depozytu majątku osób eksmitowanych, oddaniem lokalu pop zasiedlenie,
6) planowanie wydatków budżetowych związanych z realizacją przydzielonych zadań, rozliczanie wydatków,
7) rozliczanie energii w nieruchomościach będących mieszkaniowym zasobie Gminy Strzegom,
8) przydzielanie zadań pracownikom zatrudnionym w ramach robót publicznych, nadzór nad prawidłowością wykonywanych przez nich prac
9) prowadzenie spraw związanych z przebudową lokali, wprowadzaniem ulepszeń,
10) przygotowywanie projektów uchwał Rady
Miejskiej i zarządzeń Burmistrza w zakresie
spraw przez siebie prowadzonych,
11) współpraca z Administratorami i Zarządami
Wspólnot Mieszkaniowych w zakresie remontów, inwestycji,
12) współpraca z dostawcami usług.
Miejsce pracy:
rynek Rynek 38, 58-150 Strzegom, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Strzegomiu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- 1. Wymagania niezbędne (to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku): 1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 2) wykształcenie - wyższe, 3) staż pracy ogółem - 3 lata, 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za lub umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, umyślne przestępstwo skarbowe, 5) nieposzlakowana opinia, 6) znajomość aktów prawnych: a) ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, b) ustawy Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych do ustawy związanych z utrzymaniem stanu technicznego gminnych obiektów budowlanych, c) ustawy Prawo zamówień publicznych, d) ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, e) ustawy o samorządzie gminnym, f) podstawowa znajomość Statutu Gminy oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Strzegomiu. 2. Pozostałe wymagania niezbędne (określone w opisie stanowiska pracy): 3. Wymagania dodatkowe: 1) komunikatywność, 2) dobra organizacja pracy i dokładność, 3) samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań, 4) umiejętność pracy pod presją czasu, 5) umiejętność planowania zakupów materiałów i usług budowlanych, 6) umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS OFFICE. Wymagane dokumenty aplikacyjne oraz informacja o sposobie ich składania znajdują się na stronie www.bip.strzegom.pl w zakładce oferty pracy - oferty pracy 2025 - nabory na stanowiska: podinspektor ds. mieszkaniowych
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne (to wymagania konieczne do podjęcia pracy na danym stanowisku): 1) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 2) wykształcenie - wyższe, 3) staż pracy ogółem - 3 lata, 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za lub umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego, umyślne przestępstwo skarbowe, 5) nieposzlakowana opinia, 6) znajomość aktów prawnych: a) ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego, b) ustawy Prawo budowlane oraz przepisów wykonawczych do ustawy związanych z utrzymaniem stanu technicznego gminnych obiektów budowlanych, c) ustawy Prawo zamówień publicznych, d) ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych, e) ustawy o samorządzie gminnym, f) podstawowa znajomość Statutu Gminy oraz Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Strzegomiu. 2. Pozostałe wymagania niezbędne (określone w opisie stanowiska pracy): 3. Wymagania dodatkowe: 1) komunikatywność, 2) dobra organizacja pracy i dokładność, 3) samodzielność i inicjatywa w realizacji powierzonych zadań, 4) umiejętność pracy pod presją czasu, 5) umiejętność planowania zakupów materiałów i usług budowlanych, 6) umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS OFFICE. Wymagane dokumenty aplikacyjne oraz informacja o sposobie ich składania znajdują się na stronie www.bip.strzegom.pl w zakładce oferty pracy - oferty pracy 2025 - nabory na stanowiska: podinspektor ds. mieszkaniowych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty aplikacyjne oraz informacja o sposobie ich składania znajdują się na stronie https://bip.strzegom.pl/public/ w zakładce oferty pracy - oferty pracy 2025 - nabory na stanowiska: podinspektor ds. mieszkaniowych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne oraz informacja o sposobie ich składania znajdują się na stronie https://bip.strzegom.pl/public/ w zakładce oferty pracy - oferty pracy 2025 - nabory na stanowiska: podinspektor ds. mieszkaniowych

Zaloguj się przez Facebook