PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI BURMISTRZA, SEKRETARIATU I ZDROWIA (K)

PODINSPEKTOR DS. OBSŁUGI BURMISTRZA, SEKRETARIATU I ZDROWIA (K)

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 250 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2800

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 250 PLN

Zakres obowiązków:
prowadzenie sekretariatu Urzędu, prowadzenie książki kontroli Urzędu oraz dbanie o dokonywanie w niej stosownych wpisów przez organy kontroli zewnętrznej, zapewnienie sprawnej organizacji i funkcjonowania Urzędu oraz sekretariatu Burmistrza i Zastępcy, obsługa asystencka Burmistrza prowadzenie terminarza zajęć, szkoleń, konferencji, forów i spotkań zewnętrznych, prowadzenie obsługi techniczno-biurowej narad i zebrań organizowanych przez Burmistrza, prowadzenie rejestru ogólnego skarg i wniosków oraz rejestru petycji wpływających do Urzędu oraz skarg zgłaszanych w czasie przyjęć interesantów przez Burmistrza, Zastępcę, Sekretarza oraz Kierowników zgodnie z załącznikiem 3 do regulaminu Organizacyjnego Urzędu, kontrola i koordynacja działań Urzędu w zakresie skarg i wniosków, w tym udzielanych odpowiedzi, obsługa centrali telefonicznej oraz kserokopiarki , obsługa skrzynki pocztowej Urzędu Miejskiego, organizowanie interesantom spotkań z Burmistrzem, w tym w sprawach skarg i wniosków oraz petycji lub kierowanie ich do właściwych pracowników Urzędu, wydawanie i prowadzenie ewidencji delegacji służbowych dla osób delegowanych w podróż służbową, zamawianie, prowadzenie ewidencji oraz likwidacja pieczęci urzędowych, koordynowanie działań w zakresie profilaktyki i promocji zdrowia oraz realizacja zadań własnych wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących ochrony zdrowia i Gminnego Programu Ochrony Zdrowia, współdziałanie z jednostkami systemu pomocy społecznej, organizacjami pozarządowymi i innymi instytucjami w zakresie rozwiązywania problemów społecznych, współpraca z Ośrodkiem Pomocy Społecznej w zakresie zdrowia i polityki społecznej oraz Samodzielnym Gminnym Zakładem Opieki Zdrowotnej (SG ZOZ), przygotowywanie sprawozdań w zakresie zdrowia, współpraca z innymi jednostkami w zakresie polityki senioralnej, weryfikowanie faktur i rachunków pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym oraz przekazywanie ich niezwłocznie referatowi księgowości celem zakwalifikowania do właściwego trybu, przygotowanie materiałów do publikacji na BIP w zakresie prowadzonych spraw, zapewnienie właściwej i terminowej realizacji zadań,współdziałanie z innymi referatami i komórkami organizacyjnymi Urzędu, jednostkami organizacyjnymi w zakresie wymaganym dla realizacji zadań, współdziałanie z właściwymi organami samorządowymi i państwowymi oraz organizacjami społeczno-politycznymi działającymi na terenie gminy, współdziałanie z radnymi i sołtysami w sprawach dotyczących gminy, przyjmowanie stron, udzielanie niezbędnych informacji i wyjaśnień oraz rozpatrywanie skarg, wniosków, petycji i interpelacji według właściwości, opracowywanie propozycji do programów gospodarczych w zakresie swojego działania przygotowanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań, przygotowywanie projektów aktów prawnych wydawanych przez Radę Miejską w Żabnie i Burmistrza oraz innych materiałów wnoszonych na posiedzenia organów gminy wraz z ich uzasadnieniem i opinią Radcy Prawnego,



Miejsce pracy:
Władysława Jagiełły 1, 33-240 Żabno, powiat: tarnowski, woj: małopolskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Żabnie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Zarządzenie Nr 157/25 Burmistrza Żabna z dnia 08.12.2025 r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żabnie Szczegóły oferty konkursowej : https://bip.malopolska.pl/umwzabno,a,2784664,zarzadzenie-nr-15725-burmistrza-zabna-z-dnia-08122025-r-w-sprawie-ogloszenia-naboru-na-wolne-stanowi.html TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW DO 22.12.2025 R.DO GODZ. 17.00


Inne wymagania:
Zarządzenie Nr 157/25 Burmistrza Żabna z dnia 08.12.2025 r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Żabnie Szczegóły oferty konkursowej : https://bip.malopolska.pl/umwzabno,a,2784664,zarzadzenie-nr-15725-burmistrza-zabna-z-dnia-08122025-r-w-sprawie-ogloszenia-naboru-na-wolne-stanowi.html TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW DO 22.12.2025 R.DO GODZ. 17.00

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Luiza Kania

Wymagane dokumenty:
https://bip.malopolska.pl/umwzabno,a,2784664,zarzadzenie-nr-15725-burmistrza-zabna-z-dnia-08122025-r-w-sprawie-ogloszenia-naboru-na-wolne-stanowi.html

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - https://bip.malopolska.pl/umwzabno,a,2784664,zarzadzenie-nr-15725-burmistrza-zabna-z-dnia-08122025-r-w-sprawie-ogloszenia-naboru-na-wolne-stanowi.html
Dodano: 11.12.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 364016
Udostępnij:
Dodano: 11.12.2025, 03:40
ID ogłoszenia: 364016

Zobacz inne oferty

1 900 €netto
Nowe
Carpediem Care
Überlingen
1 900 €netto
Dodano: 7 godz. temu
1 900 €netto
Nowe
Carpediem Care
Amberg
1 900 €netto
Dodano: 7 godz. temu
1 900 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Hemsbach
1 900 €netto
Dodano: 6 godz. temu
Do góry