StPr/25/0660
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie kancelarii ogólnej.
Obsługa centrali telefonicznej
Przygotowanie dokumentacji do wyboru dostawcy usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym oraz współpraca z dostawcą usług pocztowych w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek.
Prowadzenie spraw związanych z zakupem; książek, kalendarzy książkowych i biurowych, kart wędkarskich, dzienników budowy, teczek akt kierowcy, tablic urzędowych, środków czystości itp.
Załatwianie całokształtu spraw związanych z zamawianiem pieczęci urzędowych, nagłówkowych i podpisowych, prowadzenie ich rejestru oraz likwidacji.
Miejsce pracy:
Pl. Wolności 2, 37-400 Nisko, powiat: niżański, woj: podkarpackie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Nisku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- W celu zapoznania się z pełnym zakresem obowiązków na wyżej wymienionym stanowisku zaleca się kontakt z Inspektorem ds. organizacyjno-kadrowych Starostwa Powiatowego w Nisku.
Inne wymagania:
W celu zapoznania się z pełnym zakresem obowiązków na wyżej wymienionym stanowisku zaleca się kontakt z Inspektorem ds. organizacyjno-kadrowych Starostwa Powiatowego w Nisku.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Izabela Kusz
Nr telefonu:
158412700
Wymagane dokumenty:
W celu zapoznania się z pełnym zakresem obowiązków na wyżej wymienionym stanowisku zaleca się kontakt z Inspektorem ds. organizacyjno-kadrowych Starostwa Powiatowego w Nisku.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook