StPr/25/08065
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 do 5 600 PLN
Dodatkowe składniki wynagrodzenia: - dodatek za wieloletnią pracę (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy), - dodatek motywacyjny uzależniony od wyników pracy, - dodatkowe wynagrodzenie roczne.
Zakres obowiązków:
- zapewnienie kompleksowej obsługi administracyjno-gospodarczej i technicznej urzędu,
- prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz administrowaniem budynkami, w których mieści się Urząd Pracy m.st. Warszawy,
- przygotowywanie i nadzorowanie umów eksploatacyjnych,
- utrzymywanie współpracy oraz kontakt z firmami zewnętrznymi w zakresie usług porządkowych, ochrony, dostaw mediów oraz innych usług eksploatacyjnych,
- udział w planowaniu i realizacji inwestycji oraz modernizacji infrastruktury technicznej,
- monitorowanie stanu technicznego budynków oraz prowadzenie ewidencji zgłoszeń usterek i nadzór nad ich usuwaniem,
- prowadzenie ewidencji majątku Urzędu oraz przeprowadzanie jego inwentaryzacji,
- współpraca z pracownikami innych działów w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania Urzędu,
- realizacja zadań wynikających z działalności działu, zgodnie z poleceniami przełożonego oraz w ramach posiadanych kwalifikacji, uprawnień i wykształcenia.
Miejsce pracy:
Kasprzaka 18/20, 01-211 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Pracy m.st. Warszawy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 1)
- Znajomość obsługi systemu operacyjnego Windows, Obsługa komputera
- Wykształcenie niezbędne: - wyższe - preferowane kierunki: administracja, zarządzanie nieruchomościami, budownictwo lub średnie umożliwiające wykonywanie zadań na w/w stanowisku urzędniczym. Wymagania konieczne: - na stanowisku Podinspektora ds. obsługi organizacyjnej, wymagane wykształcenie wyższe, w przypadku wykształcenia średniego minimum 3 lata stażu pracy, - na stanowisko Inspektora ds. obsługi organizacyjnej, wymagane wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy, w przypadku wykształcenia średniego minimum 5 lat stażu pracy, - na stanowisku Specjalisty ds. obsługi organizacyjnej, wymagane wykształcenie wyższe, w przypadku wykształcenia średniego minimum 3 lata stażu pracy, - znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz.1135 z późn.zm.), - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak karalności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz za przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie, - nieposzlakowana opinia, - umiejętność pracy w środowisku Windows oraz dobra znajomość pakietu MS Office. Wymagania pożądane: - minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku związanym z obsługą administracyjną, techniczną lub zarządzaniem nieruchomościami, - znajomość przepisów z zakresu gospodarowania nieruchomościami, - znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP) w zakresie realizacji zamówień na usługi i dostawy dla administracji publicznej, - doświadczenie w pracy w administracji publicznej, - uprawnienia z zakresu zarządzania nieruchomościami, - znajomość przepisów prawa budowlanego, - umiejętność przygotowywania dokumentacji technicznej i administracyjnej, - wysoki poziom zaangażowania oraz odpowiedzialne podejście do obowiązków, - umiejętność efektywnej współpracy w zespole, - dobra organizacja pracy własnej oraz terminowość w wykonywaniu zadań. Pracodawca oferuje: - stabilne zatrudnienie w jednostce samorządowej o ugruntowanej pozycji i wieloletnich tradycjach - w oparciu o umowę o pracę, - wynagrodzenie obejmujące: wynagrodzenie zasadnicze, dodatek za wieloletnią pracę (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy), dodatek motywacyjny uzależniony od wyników pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne, - pakiet świadczeń socjalnych, w tym m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika, - możliwość korzystania z pracowniczej kasy zapomogowo-pożyczkowej, - wdrożenie stanowiskowe oraz wsparcie ze strony doświadczonego zespołu, - możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: Praca wykonywana w Urzędzie Pracy m.st. Warszawy w lokalizacji: 1. ul. Marcina Kasprzaka 18/20 wejście do budynku dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. W budynku znajdują się toalety dla osób z niepełnosprawnością. Stanowisko pracy: stanowisko związane z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie, obsługą urządzeń biurowych, obsługą klienta, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza jego terenem. Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabo słyszącym i niesłyszącym. Wymagane dokumenty: - CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a ust. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, - podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (oświadczenie do pobrania ze strony https://up-warszawa.bip.gov.pl w zakładce nabór na wolne stanowisko urzędnicze), - podpisana klauzula: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji" oraz klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (klauzula do pobrania ze strony https://upwarszawa.bip.gov.pl w zakładce nabór na wolne stanowisko urzędnicze). Oferty niezawierające klauzuli nie będą rozpatrywane. W Urzędzie Pracy m.st. Warszawy obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych o naruszeniach prawa, podejmowaniu działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa (sygnalistów) - link do procedury: https://upwarszawa.bip.gov.pl/fobjects/download/1803283/zalacznik-nr-1-do-zarzadzenia-nr-27-sygnalista-docx.html W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Pracy m.st. Warszawy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Do udziału w naborze zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy. Aplikacje niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Nr ref. 25.2025 stanowisko: Podinspektor/Inspektor/Specjalista ds. obsługi organizacyjnej w terminie do dnia 11.08.2025 r. do godz. 15:00 w Urzędzie Pracy m. st. Warszawy, ul. Młynarska 37A, 01-175 Warszawa, stanowisko kancelaryjne (parter po lewej stronie od wejścia) lub listownie na adres Urzędu (decyduje data wpłynięcia dokumentów do Urzędu). Zastrzega się prawo niewybrania żadnego kandydata. Pełna treść oferty znajduje się na stronie: https://warszawa.praca.gov.pl/-/20374584-jest-praca-w-urzedzie-pracy-dolacz-do-nas-
Inne wymagania:
Wykształcenie niezbędne: - wyższe - preferowane kierunki: administracja, zarządzanie nieruchomościami, budownictwo lub średnie umożliwiające wykonywanie zadań na w/w stanowisku urzędniczym. Wymagania konieczne: - na stanowisku Podinspektora ds. obsługi organizacyjnej, wymagane wykształcenie wyższe, w przypadku wykształcenia średniego minimum 3 lata stażu pracy, - na stanowisko Inspektora ds. obsługi organizacyjnej, wymagane wykształcenie wyższe i 3 lata stażu pracy, w przypadku wykształcenia średniego minimum 5 lat stażu pracy, - na stanowisku Specjalisty ds. obsługi organizacyjnej, wymagane wykształcenie wyższe, w przypadku wykształcenia średniego minimum 3 lata stażu pracy, - znajomość ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2024 r. poz.1135 z późn.zm.), - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak karalności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz za przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie, - nieposzlakowana opinia, - umiejętność pracy w środowisku Windows oraz dobra znajomość pakietu MS Office. Wymagania pożądane: - minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku związanym z obsługą administracyjną, techniczną lub zarządzaniem nieruchomościami, - znajomość przepisów z zakresu gospodarowania nieruchomościami, - znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP) w zakresie realizacji zamówień na usługi i dostawy dla administracji publicznej, - doświadczenie w pracy w administracji publicznej, - uprawnienia z zakresu zarządzania nieruchomościami, - znajomość przepisów prawa budowlanego, - umiejętność przygotowywania dokumentacji technicznej i administracyjnej, - wysoki poziom zaangażowania oraz odpowiedzialne podejście do obowiązków, - umiejętność efektywnej współpracy w zespole, - dobra organizacja pracy własnej oraz terminowość w wykonywaniu zadań. Pracodawca oferuje: - stabilne zatrudnienie w jednostce samorządowej o ugruntowanej pozycji i wieloletnich tradycjach - w oparciu o umowę o pracę, - wynagrodzenie obejmujące: wynagrodzenie zasadnicze, dodatek za wieloletnią pracę (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy), dodatek motywacyjny uzależniony od wyników pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne, - pakiet świadczeń socjalnych, w tym m.in. dofinansowanie do wypoczynku pracownika, - możliwość korzystania z pracowniczej kasy zapomogowo-pożyczkowej, - wdrożenie stanowiskowe oraz wsparcie ze strony doświadczonego zespołu, - możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: Praca wykonywana w Urzędzie Pracy m.st. Warszawy w lokalizacji: 1. ul. Marcina Kasprzaka 18/20 wejście do budynku dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. W budynku znajdują się toalety dla osób z niepełnosprawnością. Stanowisko pracy: stanowisko związane z obsługą komputera powyżej 4 godzin dziennie, obsługą urządzeń biurowych, obsługą klienta, przemieszczaniem się wewnątrz budynku i poza jego terenem. Na stanowisku brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, słabo słyszącym i niesłyszącym. Wymagane dokumenty: - CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a ust. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, - podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (oświadczenie do pobrania ze strony https://up-warszawa.bip.gov.pl w zakładce nabór na wolne stanowisko urzędnicze), - podpisana klauzula: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji" oraz klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (klauzula do pobrania ze strony https://upwarszawa.bip.gov.pl w zakładce nabór na wolne stanowisko urzędnicze). Oferty niezawierające klauzuli nie będą rozpatrywane. W Urzędzie Pracy m.st. Warszawy obowiązuje procedura zgłoszeń wewnętrznych o naruszeniach prawa, podejmowaniu działań następczych oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń naruszenia prawa (sygnalistów) - link do procedury: https://upwarszawa.bip.gov.pl/fobjects/download/1803283/zalacznik-nr-1-do-zarzadzenia-nr-27-sygnalista-docx.html W miesiącu poprzedzającym datę publikacji ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Pracy m.st. Warszawy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%. Do udziału w naborze zachęcamy osoby posiadające orzeczenie o stopniu niepełnosprawności, które spełniają wymagania określone w ogłoszeniu oraz po uwzględnieniu informacji dotyczących oferowanych warunków pracy. Aplikacje niewykorzystane w procesie rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Dokumenty należy złożyć w zaklejonej kopercie z dopiskiem: "Nr ref. 25.2025 stanowisko: Podinspektor/Inspektor/Specjalista ds. obsługi organizacyjnej w terminie do dnia 11.08.2025 r. do godz. 15:00 w Urzędzie Pracy m. st. Warszawy, ul. Młynarska 37A, 01-175 Warszawa, stanowisko kancelaryjne (parter po lewej stronie od wejścia) lub listownie na adres Urzędu (decyduje data wpłynięcia dokumentów do Urzędu). Zastrzega się prawo niewybrania żadnego kandydata. Pełna treść oferty znajduje się na stronie: https://warszawa.praca.gov.pl/-/20374584-jest-praca-w-urzedzie-pracy-dolacz-do-nas-
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny, - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a ust. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych, - podpisane oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie (oświadczenie do pobrania ze strony https://up-warszawa.bip.gov.pl w zakładce nabór na wolne stanowisko urzędnicze), - podpisana klauzula: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji oraz klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych (klauzula do pobrania ze strony https://upwarszawa.bip.gov.pl w zakładce nabór na wolne stanowisko urzędnicze). Oferty niezawierające klauzuli nie będą rozpatrywane. Pełna treść oferty znajduje sie na stronie: https://warszawa.praca.gov.pl/-/20374584-jest-praca-w-urzedzie-pracy-dolacz-do-nas-
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta